Ja. Jag har läst en del om att dom troligen skulle få backa på det med radarn pga just nackdelar vid dålig sikt mm plus att det finns saker som en kamera inte kan avgöra som en radar (eller lidar) kan göra oerhört bra.Det verkar vara som du skriver, men de nya bilarna som levereras från nu har radar igen, bara en mycket bättre sådan…
Det är sånt här som retar, men det är saker som retar med andra bilmärken också bara det att Tesla retar på helt nya sätt.
Men det finns inget märke som har så stor mytbildning runt sig, det retar ju en del också…
Nej, de har en rätt good marginal till produktionskapaciteten.Tja tesla säljer väll allt dom kan tillverka o lite till fortfarande.
Gissar att delen privatpersoner kontra företag har ändrats även hos Tesla.Tja tesla säljer väll allt dom kan tillverka o lite till fortfarande.
Tyckte att det såg ut som att tesla helt håller på att tömma produktions lagren med bilar som dom sakta förtvivlat försökt bygga upp för att slippa kvartal rusningarna.Nej, de har en rätt good marginal till produktionskapaciteten.
Q1 gick efterfrågan upp 4%, efter raset på 68% förra året, så det vet jag väl inte om det stämmer. Men de har nog slutat skruva ihop bilar i ett tält iaf.Tyckte att det såg ut som att tesla helt håller på att tömma produktions lagren med bilar som dom sakta förtvivlat försökt bygga upp för att slippa kvartal rusningarna.
Vilket ras?Q1 gick efterfrågan upp 4%, efter raset på 68% förra året, så det vet jag väl inte om det stämmer. Men de har nog slutat skruva ihop bilar i ett tält iaf.
Vilket ras?
Tesla säljer fler bilar än någonsin
Eh, läste fel, det var ju aktierna som föll. Nåja.Vilket ras?
Tesla säljer fler bilar än någonsin
Det är ju det som är en del av teslas masterplan. Bilarna skall bli billigare så breda massan har råd att köra elbil, tesla 2 skall väll hamna i regionen 300kLagerbilar, till lägre priser än någonsin
Tror men redan är där, prismässigt, i Kina.Det är ju det som är en del av teslas masterplan. Bilarna skall bli billigare så breda massan har råd att köra elbil, tesla 2 skall väll hamna i regionen 300k
Det är ju det som är en del av teslas masterplan. Bilarna skall bli billigare så breda massan har råd att köra elbil, tesla 2 skall väll hamna i regionen 300k
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen
Försäkringsbolaget Svedea f... |
|
2025 års Kawasaki Z900 uppdateras
Inför 2025 års säsong är Ka... |
|
Indian Springfield SE
Indian Springfield var en h... |
|
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|