Detaljer pliiizAtt tappa kabintrycker på 10 000m är inget vidare, provade på det i förrgår med Lufthansa.
Detaljer pliiizAtt tappa kabintrycker på 10 000m är inget vidare, provade på det i förrgår med Lufthansa.
Airbus 320 med Liftwaffe från Frankfurt till Arlanda var tanken, slutade med nödlandning i Hamburg då vi tappade kabintrycket på ca 10 000m, snabbt dyk till 3500m och sedan landa.Detaljer pliiiz
Som kontasterats tidigare är Airbus förstås opålitliga så jag är inte direkt förvånad. Betalar inte Lufthansa räkningen? Hur fort tog de ner den? Var det livat?Airbus 320 med Liftwaffe från Frankfurt till Arlanda var tanken, slutade med nödlandning i Hamburg då vi tappade kabintrycket på ca 10 000m, snabbt dyk till 3500m och sedan landa.
Lillpojken fick ont i öronen så ambulans till sjukhus, 150eur i kontanter innan de tittade på honom.
Hem med SAS i en Boeing som funkade hela vägen hem
Edit:
Tro mig, man hinner tänka en hel del på vägen ned till 3500m...
Hoppas innerligen att Lufthansa tar kostnaderna, har blivit lovad en ambulansräkning på posten oxå.Som kontasterats tidigare är Airbus förstås opålitliga så jag är inte direkt förvånad. Betalar inte Lufthansa räkningen? Hur fort tog de ner den? Var det livat?
fy fan
Grym film. Jag såg något liknande med en passagerarjet utanför CDG för ca 10 år sedan. Antar att Airbus har någon test-verksamhet där, så de åtminstone lär sig förstå varför deras plan är så kass.För några år sedan flög vi Herkulesplan på en övning.
Ingen filmade, som tur var - Det såg nog tråkigt ut.
Men det kändes så här:
Hoppas innerligen att Lufthansa tar kostnaderna, har blivit lovad en ambulansräkning på posten oxå.
Fy fan för tyskar helt enkelt.
Fort ned, ut med klaffar och dyk, kanske 2-max3minuter. Ja det blev en del liv trots att de påstod att allt var normalt . Kanske normalt för en Airbus iofs.
Hoppas innerligen att Lufthansa tar kostnaderna, har blivit lovad en ambulansräkning på posten oxå.
Fy fan för tyskar helt enkelt.
Fort ned, ut med klaffar och dyk, kanske 2-max3minuter. Ja det blev en del liv trots att de påstod att allt var normalt . Kanske normalt för en Airbus iofs.
Som kontasterats tidigare är Airbus förstås opålitliga så jag är inte direkt förvånad. Betalar inte Lufthansa räkningen? Hur fort tog de ner den? Var det livat?
fy fan
Människor som varit ensamma om att överleva flygkraschen:
http://www.topcounselingschools.org/10-sole-survivors-of-catastrophic-plane-crashes/
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|