Menar du att den på något sätt är oaktuell idag...?
Menar du att den på något sätt är oaktuell idag...?
Finns en anledning till att de som har råd att köra bil i sthlm gör det... man slipper bla rökare på peronger till pendeltåg/tunnelbana.
Det jag dock inte fattar med rökande tjejer är:
Varför har de parfym på sig öht?
De luktar ju ändå bara askkopp.
Och ska de dölja den lukten så får se stänka på sig så mycket att alla innom 50m får allergichock.
Kan inte vara lätt att vara prinsessa i en värld med ett flertal ärtor. I pity you.
Finns en anledning till att de som har råd att köra bil i sthlm gör det... man slipper bla rökare på peronger till pendeltåg/tunnelbana.
Det jag dock inte fattar med rökande tjejer är:
Varför har de parfym på sig öht?
De luktar ju ändå bara askkopp.
Och ska de dölja den lukten så får se stänka på sig så mycket att alla innom 50m får allergichock.
Man får inte röka tobak på coffee shopsLösningen på problemet heter Coffee shops
Jag röker inte, men tycker det är ett jävla jagande på de som röker...de röker väl för fan var de vill!! Hur mycket tror du inte fabriker o bilar o Mc traktorer och mopeder släpper ut i förhållande till de som röker????? Bönderna är värst!! Deras kor o annat fä släpper ut mer än vad Sveriges rökare någonsin släpper ut under ett helt år!! Ska det gnällas kan det väl gnällas på var dåliga välfärd o dåliga sjukvård, barnomsorg och dåliga politiker som sitter o bestämmer nederlag för folk medan de själva lever i sus o dus på vår bekostnad, mycket mer produktivt än att jaga stackars rökare i landet....Vilket är petitesser i förhållande till mycket viktigare saker att "gnälla" över...
Man får inte röka tobak på coffee shops
Parfym beror väl på vem som luktar på den....Luktar den askkopp har du kanske fel på dina organ..
parfymen som sådan luktar ju inte askkopp, men själva parfym lukten känner man ju inte eftersom att askkoppelukten som deras rökning genererar i deras kläder/hår och totalt överstinker den parfym tjejerna betalt dyrt för.
Dvs rökare stinker askkopp (så tillvida de inte tömmer halva parfymflaskan ... )
Nej, det gör de inte....de röker väl för fan var de vill!!
Hur förklarar du att inga av mina kunder har märkt av de och de sitter bredvid mig i en personbil. Men de är klart jag har min teknik
Rätt stor då pensionärer vågar gnälla oftast. Förövrigt tillhör jag de som tvättar kläder och duschar vardag. De satt två som riktigt talade om sitt hat mot rökare förra veckan i bilen. Och var sjukt på om att de lukta illa, min tro att de skulle hålla käft om jag hade luktat var väldigt liten. Så jo jag vet att jag ej luktar i bilen.Förlåt, men tror du själv sannolikheten att en kund som sitter brevid dig i din bil säger något?
Du bor i Sverige, han/hon går förmodligen hem och kvällens samtalsämne över middagsbordet blir hur jävla äckligt du luktade och förfäras över rökares jag-skiter-i-alla-bara-jag-får-röka mentalitet.
Förlåt, men tror du själv sannolikheten att en kund som sitter brevid dig i din bil säger något?
Du bor i Sverige, han/hon går förmodligen hem och kvällens samtalsämne över middagsbordet blir hur jävla äckligt du luktade och förfäras över rökares jag-skiter-i-alla-bara-jag-får-röka mentalitet.
. Han kör garanterat bara lata individer som inte orkar reta sig på vad allt och alla gör eller ens orkar öva upp den talangen. .
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari
Den 1 februari körs V... |
|
Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet
Däckjätten Michelin och bro... |
|