Frågor man vågar ställa

Ok, på min lokala ICA vid mjölken så ställer dom mjölken med kortast hållbarhet ytterst. Jag behöver mjölk med längre hållbarhet. Är det socialt efterblivet/osolidariskt att plocka någon mjölk längre in med bättre datum, eller ska jag vänta till någon mer lättlurad tar mjölken med kort datum, kanske ta mjölken med kort datum och känna att jag har gjort dagens goda gärning eller kanske ge sonen saft istället?

Ok, på min lokala ICA vid mjölken så ställer dom mjölken med kortast hållbarhet ytterst. Jag behöver mjölk med längre hållbarhet. Är det socialt efterblivet/osolidariskt att plocka någon mjölk längre in med bättre datum, eller ska jag vänta till någon mer lättlurad tar mjölken med kort datum, kanske ta mjölken med kort datum och känna att jag har gjort dagens goda gärning eller kanske ge sonen saft istället?

Man plockar alltid den men det datumet man behöver. Ska jag använda den direkt bryr jag mig inte men ska den hålla tar jag längst bak. Det är jag som betalar o då är det jag som bestämmer.

Om man har två bänkskivor i stavlimmad valnöt (som jag har) som har slagit sig. Kan man sätta dem i spänn mot varandra så att de rätar på sig eller är det bara onödig väntan?

Nyheter
Nya Indian Pursuit Elite

Screenshot Indian Motorc...

Icons of British Originality

Åtta team från åtta länder ...

BMW presenterar R 12 G/S

BMW Motorrad har presentera...

Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning

Den europeiska branschorgan...

BMW R 12 G/S

BMW Motorrad har presentera...

Sveriges vägar i allt bättre skick