Varför är angiven koktid på pasta Alltid lögn? Den som säger al dente har fel = är inte där skon klämmer.
Vem fan tar tid på pastakoket? Det är klart när det är klart gaddämmit!Varför är angiven koktid på pasta Alltid lögn? Den som säger al dente har fel = är inte där skon klämmer.
och är det vidbränt så har det kokat för längeVem fan tar tid på pastakoket? Det är klart när det är klart gaddämmit!
- Instämmer! O det diffar flera minuter för kort dessutom.Varför är angiven koktid på pasta Alltid lögn? Den som säger al dente har fel = är inte där skon klämmer.
Tycke, smak och lufttryck? När jag bodde på 1800 meters höjd fick man anpassa koktiderna rejält. Eller använda tryckkokare och anpassa åt andra hållet.Varför är angiven koktid på pasta Alltid lögn? Den som säger al dente har fel = är inte där skon klämmer.
3 minuter är 3 minuter.Varför är angiven koktid på pasta Alltid lögn? Den som säger al dente har fel = är inte där skon klämmer.
Beror väl på pastan måntro? De jag använder stämmer nästan alltid på pricken och timern på spisen är något jag använder inkl avstängningsfunktionen. När det piper till är det bara att hälla av och det är precis lagom. Kör i princip endast Barilla både vanlig och glutenfri. Värmen sätts på 7:an (1-9 + boost i skalan) efter att vattnet väl kokat upp.Varför är angiven koktid på pasta Alltid lögn? Den som säger al dente har fel = är inte där skon klämmer.
Ser koktiden som "ungefärligen". Bryr mig sen inte om tid utan smakar av, om man ska beskriva något enkelt som märkvärdigt.Varför är angiven koktid på pasta Alltid lögn? Den som säger al dente har fel = är inte där skon klämmer.
Hur mycket skulle det kosta att göra den här bilen användbar igen?
https://www.blocket.se/annons/vastmanland/ferrari_laferrari_coupe/107688595
10 år gamla däck, den verkar inte ha fått rulla alls.
Åldras inte däck med mjuk blandning fortare?Den är ju servad nyss, så den är nog fullt användbar.
Det är nog ingen fara med däcken, visst man ska nog inte försöka sätta nya varvrekord på bana med 10 år gamla däck, men har den inte stått i solen så att dom har spruckit fungerar däcken utmärkt.
Men den är skitkass att köra gipsplattor med, och ingen kula har den heller, så jag skulle titta på något annat
Ja, fast den som köper en sån lär meat ha eöden som muséeföremål är ändå, så om moderna däck har tappat någon procent friktionskoeficient så lär nog inte 67åringen som köper märka det.Åldras inte däck med mjuk blandning fortare?
Har den stått i torr luft och rumstemperatur kan de nog vara rätt gistna.
Det var ett slött as? 0-100 på 2,4 sec. tesla 1,8 sec Ford, d nya 1000 hp 1,68 secDen är ju servad nyss, så den är nog fullt användbar.
Det är nog ingen fara med däcken, visst man ska nog inte försöka sätta nya varvrekord på bana med 10 år gamla däck, men har den inte stått i solen så att dom har spruckit fungerar däcken utmärkt.
Men den är skitkass att köra gipsplattor med, och ingen kula har den heller, så jag skulle titta på något annat
Får väl chippa den lite. Varken KCR eller BSR ser ut att ha den modellen i sitt sortiment, så man får beställa från något annat håll. Gärna något som även säljer blått neonljus att ha under. Några japsdämpare som grädde på moset. Och kanske en bakvinge som dennaDet var ett slött as? 0-100 på 2,4 sec. tesla 1,8 sec Ford, d nya 1000 hp 1,68 sec
...och blir kompis med den där snubben på Gelleråsen som hade en HD XR1200 med prylar från biltema på. Han var enligt uppgift inte väl ansedd på märkesträffar. Men fasen vad han stod på med den.Får väl chippa den lite. Varken KCR eller BSR ser ut att ha den modellen i sitt sortiment, så man får beställa från något annat håll. Gärna något som även säljer blått neonljus att ha under. Några japsdämpare som grädde på moset. Och kanske en bakvinge som denna
View attachment 482167
sen drar man på Ferrariträff för att få höra de uppskattande omdömena.
Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|