Frågor man vågar ställa

Tejpa pressenning, sladdrig sak, tips?

Testat pressenningstejp som var grön, fungera inte bättre än gaffa = inte så bra. Webertherm 510 (tidigare 373) sägs vara bra men kostar skjortan och en arm samt halvkämpig att få tag på.

Anledningen är att pressen är stor och tråkig att byta inte minst på vintern, tjock press blir tungt satan att ha o göra med därav inte en sådan.

UV-skyddet inte jätteviktigt = tejpar insidan.

Tejpa pressenning, sladdrig sak, tips?

Testat pressenningstejp som var grön, fungera inte bättre än gaffa = inte så bra. Webertherm 510 (tidigare 373) sägs vara bra men kostar skjortan och en arm samt halvkämpig att få tag på.

Anledningen är att pressen är stor och tråkig att byta inte minst på vintern, tjock press blir tungt satan att ha o göra med därav inte en sådan.

UV-skyddet inte jätteviktigt = tejpar insidan.
Ett schysst lim (kontakt?) och sen en tillkapad grön presseningsbit.......

Mm det är nog ingen dålig idé, varför tänkte inte jag på det jäv.. ...lar.

Använder något spraylim på jobbet som kallas kraftklister, duger till div. men där står det just ej för mjuk pvc vilket jag gissar är precis vad en prasselpress är =/

Hm men istället för att köpa den som säkert är dyr kan jag provköra med biltemas lika gärna, kan inte mer än inte fungera.

Tack för tipset! :tummenupp

På vägen hem hitta jag 3M gaffavävtextil ja vad som men extra stark stod det någonstans o massa symboler som försöker övertyga om ditten o dutten. Får bli experimentverkstad som vanligt, om inte annat duger den säkert för att fixera limningen. 2 rullar, 20m totalt för 2 20-lappar.

Ja alltså nu är jag väl ingen hänt extra-kille men, kanske blivit gammal(äldre).. fick han ligga?
Jag blir nästan arg för att du gjorde så att jag fick en bild i huvudet på hur det skulle se ut. :zpy

Jag såg en komiker en gång säga att Celine Dion ser ut som om hon borde bli jagad av Sigourney Weaver på ett rymdskepp, och jag känner att det är en ovanligt korrekt beskrivning.

Tjusigt(valfritt), heter det något specifikt när man efterbearbetar så det låter studio/konserthall? Vad används?

Tycker halsbandet var smakfullt.

Eko, en massa eko.....

Världens enklaste och billigaste knep, används av allt mellan karaoke barer och liveband som spelar på finlandsfärja för att maskera att sångaren inte kan sjunga....

Snöslunga/elskyffel eller vad det heter.. haft bempaslunga tidigare, helst inte igen.

Behöver inte vara något monster eller utlovad att hålla förever, batteridrift är ett plus om det är vettiga batterier.

Typ Biltema, Ryobi 1000-3000 pengar ca kanske? Puder tar det mesta, även lövblåsen men jag förstår att framförallt packad snö ej kommer lira men lite kramsnö ska den kunna hantera tänker jag.

Tror inte Milwaukee har någon annars hade det förmodligen blivit sådan om den var någorlunda duglig.

Hoppas på att eldrivna sitter på axel = ingen rem tack helst och bra om man slipper bygga om den själv för att kunna rikta utkastet.

Hur återställer jag kanaler på Youtube där jag klickat på "Visa inte kanalen"?
Nu visas en massa tomma rutor i utbudet, jag vill återställa dems.....

Nyheter
Icons of British Originality

Åtta team från åtta länder ...

BMW presenterar R 12 G/S

BMW Motorrad har presentera...

Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning

Den europeiska branschorgan...

BMW R 12 G/S

BMW Motorrad har presentera...

Sveriges vägar i allt bättre skick

Foto: Liza Simonsson Utv...

H-D Euro Festival i Port Grimaud 8-11 maj