Jag vet, jag bor själv i södra förorterna. Det är betydligt lugnare än vad man kan få intryck av om man ser på Nyheterna ed. Riktigt trivsamt faktiskt.Botkyrka är ganska stort å vissa delar har ett sämre rykte då.. Jag skulle inte se de som ett problem även om de va i dom mer berycktade delarna av komunen.. I de här fallet är de i utkanten av Tumba i ett lungt villa kvarter å säljaren har flertal gamla hojar..
Skottsäkert väst behövs bara om man tillhör ett gäng som är i konflikt me ett annat ju..
Ptja, med tanke på hur långt jag är villig att gå för att slippa åka till huvudstaden så förstår jag att det kan vara lika trögt åt andra hållet.Och det med all rätt!
Stockholm ligger låååååångt från övriga Sverige.
Det var väldigt optimistiskt räknat. Det är ca 20 mil att åka, och ska man ta släpet kan man inte hålla 200km/t i snitt.Gävle är väl bara strax över timmen från Stockholm , dagspendlar längre enkel väg så nej det är inte långt om man ska åka och hämta en hoj en gång
Det var väldigt optimistiskt räknat. Det är ca 20 mil att åka, och ska man ta släpet kan man inte hålla 200km/t i snitt.
Ha ha ja det stämmer ju för mig också så det ska jag tänka på i fortsättningen ?Ptja, med tanke på hur långt jag är villig att gå för att slippa åka till huvudstaden så förstår jag att det kan vara lika trögt åt andra hållet.
"Postnummerbegåvad" heter det väl? Den där ettan skiljer ut oss från resten av befolkningen.Precis! Men det speglar livsinställning och attityd hos den delen av befolkningen som inte är postnummerbegränsad till en 1a som startsiffra.
Jag har vänner och bekanta som bor i Stockholm, som konstant tjatar på mig att jag ska komma och hälsa på.Ptja, med tanke på hur långt jag är villig att gå för att slippa åka till huvudstaden så förstår jag att det kan vara lika trögt åt andra hållet.
Jag skickade en intresseanmälan direkt, men den var redan såld. Rätt pris = går direkt.Precis! Men det speglar livsinställning och attityd hos den delen av befolkningen som inte är postnummerbegränsad till en 1a som startsiffra.
Dessutom: E4 norr om Uppsala är fan laglöst land, så enåenkvart borde vara möjligt.
Jag tog tåget upp till Gävle, köpte en hoj och körde hem den. Det var i februari för några år sedan. Jag åkte hemifrån 0700 och var hemma 0400. Om du kan tänka dig att lägga tre timmar, högt räknat, för att du ska göra en bra affär så behöver man inte sitta och klaga på att allt är dyrt.Jag vet, jag bor själv i södra förorterna. Det är betydligt lugnare än vad man kan få intryck av om man ser på Nyheterna ed. Riktigt trivsamt faktiskt.
Den där är ju nästan inom promenadavstånd härifrån, jag kanske ska prova en "halva pris kompis"Jag vill tipsa om en annons på Blocket: Suzuki DR 650 RSE https://www.blocket.se/annons/vasterbotten/suzuki_dr_650_rse/100437798
Det var inte jag... Men den är borta nu.Jag vill tipsa om en annons på Blocket: Suzuki DR 650 RSE https://www.blocket.se/annons/vasterbotten/suzuki_dr_650_rse/100437798
Nu måste man tydligen vara snabb. Allt som inte är "projekt" eller säljs till groteska överpriser är borta på några timmar. Har missat två objekt sista veckan nu.Det var inte jag... Men den är borta nu.
Nu måste man tydligen vara snabb. Allt som inte är "projekt" eller säljs till groteska överpriser är borta på några timmar. Har missat två objekt sista veckan nu.
Jag vill tipsa om en annons på Blocket: Yamaha XT500-1976 https://www.blocket.se/annons/skane/yamaha_xt500_1976/100454256
Vem hinner först till den här då? (Jag sitter hemma med två sjuka barn, annars hade jag varit på väg redan)
Och lite billigare än den här då.1E6
Första generationen med det nedlagda avgassystemet.
Minst 3000 € i Tyskland, högre ändå i Frankrike.
"Bara" 75.000kr för en hoj som egentligen är värd 15.000kr. Ok..?Och lite billigare än den här då.
Jag vill tipsa om en annons på Blocket: Yamaha XT 500 https://www.blocket.se/annons/goteborg/yamaha_xt_500/100104334
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen
Försäkringsbolaget Svedea f... |
|
2025 års Kawasaki Z900 uppdateras
Inför 2025 års säsong är Ka... |
|
Indian Springfield SE
Indian Springfield var en h... |
|
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|