Tammer
Gudomlig sporthojare
Jo, hade man vetat det man vet idag så hade man skaffat man garage först och fru och ungar sedan.Ett tips...Saffa garage...?
Jo, hade man vetat det man vet idag så hade man skaffat man garage först och fru och ungar sedan.Ett tips...Saffa garage...?
Alkylsten ska vara snällare mot gummi, i alla fall är det det mot gummi membranet i gräsklipparen, så det var nog slumpenJag gjorde då en gång på en förgasarhoj, och djevlar vad det läckte soppa när jag skulle starta på våren. Oturligt sammanträffande eller är alkylat aggressivt på packningar/o-ringar?
Förmodligen oturligt sammanträffande. Kör ett tiotal hojar på Aspen, åtminstone två sista tankningarna för säsongen. Tömmer tanken på dom 4 racehojarna. Plus gräsklippare, motorsågar, röjsågar och reservelverk alltid på Aspen. Tömmer aldrig förgasarna.Jag gjorde då en gång på en förgasarhoj, och djevlar vad det läckte soppa när jag skulle starta på våren. Oturligt sammanträffande eller är alkylat aggressivt på packningar/o-ringar?
OK.Förmodligen oturligt sammanträffande.
Är man beredd att åka till Jokkmokk så...Jag vill tipsa om en annons på Blocket: Yamaha XT 125 https://www.blocket.se/annons/norrbotten/yamaha_xt_125/102271620
Någon var väl intresserad av en sån här tidigare?
View attachment 474167
Alla behöver inte åka dit. Jag ger mig sjutton på att det bor folk där.Är man beredd att åka till Jokkmokk så...
I Jokkmokk? Tveksamt. Ett par samer kanske, men de kör väl bara snöskoter.Alla behöver inte åka dit. Jag ger mig sjutton på att det bor folk där.
Schysst reg-nr...... det hade aldrig Transportstyrelsen släppt igenom på personlig skylt....Jag vill tipsa om en annons på Blocket: Yamaha XT 125 https://www.blocket.se/annons/norrbotten/yamaha_xt_125/102271620
Någon var väl intresserad av en sån här tidigare?
View attachment 474167
Schysst reg-nr...... det hade aldrig Transportstyrelsen släppt igenom på personlig skylt....
PK-Sverige regerar.......Näe, och den lär väl få ett nytt regnummer om man tar den i trafik igen?
Jag hade en bil med regnummer HBT, min dotter skickade en artikel om att det inte längre skulle vara tillåtet och mycket riktigt vid en sökning fanns den inte längre kvar i bilregistret.
Men jag är ganska säker på att den rullar än, det var en bra bil
PK-Sverige regerar.......
Ähh....KKK är ju tillåtet. Säkert KWK också.
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tankskydd till GSA
ULTIMATE tankskyddWunderlic... |
|