B-400 skrev:Den roliga poängen är ju ändå att ni ORKAR bry er om en sån "stackare" som jag som ens inte har gått i skolan...
Att ni sedan kör med personangrepp säger en del om er
ZANA: skicka mig 100kr!
HONKIIE: skicka mig 100kr!
=200kr (jag kan räkna ochså!)
Bra kväll för några rader
Jag jagar inte katter...Men jag bromsar inte för dom! Då kanske jag skadar mig ännu mer vid en ev situation.
Kom igen nu ZANA O HONKIIE O SKRIV MER ELAKHETER OM MIG!!!!
Dom andra har nog rätt kul läsning ochså! (Dokysåpa varning)
RING MIG gärna om ev penga översättning:0734292226
Lindén skrev:Lilla snälla du!
Ja...vad skall man säga!
Fortsätt o plåga era djur o bli förvånad när dom blir överkörda!
Ni fördummar er själva hela tiden!
O ja mjölk kommer från kossor
Konstigt att folk hatar katter när man hör kommentarer som dina.sgtpepper skrev:De har lagen på sin sida, det är fullt lagligt att låta katter vandra fritt. Jag tycker snarare att du och andra djurhatare är egoister.
sgtpepper skrev:Det här kan komma som en chock för dig lillkillen, men Stockholm är inte världens största stad med oerhörda mängder av vägar, höghus och sånt där annat läskigt som du hört berättas om vid lägerelden där uppe i Tierp.
Femton minuter från Stockholms city hittar man till och med en och annan bondgård och massor med orörd natur, så om folk skriver att dom bor i Stockholm och har katt så innebär det inte automatiskt att dom har en etta på Sveavägen och låter katten springa ut mellan bilarna.
Förstår du, eller vill du att jag skickar en karta som mer i detalj förklarar hur Stockholms omgivningar ser ut? Jag kan skicka den med lantbrevbäraren eller med distriktsveterinären.
Ja gör det!sgtpepper skrev:Det här kan komma som en chock för dig lillkillen, men Stockholm är inte världens största stad med oerhörda mängder av vägar, höghus och sånt där annat läskigt som du hört berättas om vid lägerelden där uppe i Tierp.
Femton minuter från Stockholms city hittar man till och med en och annan bondgård och massor med orörd natur, så om folk skriver att dom bor i Stockholm och har katt så innebär det inte automatiskt att dom har en etta på Sveavägen och låter katten springa ut mellan bilarna.
Förstår du, eller vill du att jag skickar en karta som mer i detalj förklarar hur Stockholms omgivningar ser ut? Jag kan skicka den med lantbrevbäraren eller med distriktsveterinären.
Har ju 2 katter själv!njelger skrev:Vi från riktnummer 08 har välsnarare hängt upp oss på folk här på sporthoj som tycker det är tufft att köra på djur i synnerhet katter. Om min katt blir påkörd av misstag må det var hänt. Han är nyfiken & springer runt som han vill (dock ej bland "betong". Har du varit i stockholm?) Jag försöker undvika katter, hundar, grävlingar, möss tom samer när jag kör. Grannarna älskar honom eftersom han håller efter (bl a inplanterade) skadedjur som kaniner.
Lindén skrev:Ja gör det!
Hittar ju inte ens till tokholm så det skulle vara tacksamt!
Den orörda naturen du talar om e det dom 3 granarna o buskarna som går o skåda?
Har jag skrivit att ni är bönder? Snarare tvärtom, jag försöker förklara för dig att Stockholm med omgivning inte den jättemetropol som du verkar tro, det är inte 6000 hektar asfalt och höghus. Man kan (tro det eller ej) bo i Stockholms stad (och i mycket större utsträckning Stockholms län) och ha gott om vildmark runt knuten.Lindén skrev:Förstår du hört en massa om oss bönder när ni växte upp å fick gå på gård o prata med vuxna på stan!
Öh? Knätofsar? Har jag skrivit om knätofsar?Att vi hade läger eldar o alla var scouter o hade knätoffsar stämmer lika bra som att ni e betong barn allihopa!
Bra! Jag har åkt igenom Tierp på väg upp till riktiga landsbygden i Norrland, så jag vet hur det ser ut där också.Har jobbat 3 år i 08 så nog vet jag hur det ser ut där alltid!
Ja du, det vet jag inte? Inte mycket?Men vad vet jag....
Ok, trist för dig. Men om du bor på landet, så borde du väl ändå vara rätt välbevandrad? Personligen gillar jag att vandra i skog och mark. Att du inte är världsvan är plågsamt uppenbart dock.E ju inte lika välbevandrad där o världsvan som ni e
Den arga hundägaren från Gävle, som dyker upp varhelst det diskuteras katter eller jakt på rovdjur! Trevligt att se dig!Chefen Alabama skrev:Konstigt att folk hatar katter när man hör kommentarer som dina.
Speciellt då det är dig och folk med dina åsikter som man borde hata...
sgtpepper skrev:Ja du, det vet jag inte? Inte mycket?
sgtpepper skrev:Den arga hundägaren från Gävle, som dyker upp varhelst det diskuteras katter eller jakt på rovdjur! Trevligt att se dig!
Det ultimata vore att korsa en katt och en varg och skicka bastarden till Gävle, bara för att reta dig. Vi kan kalla arten Felis Lupus eller Canis Catus.
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |
|
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag
Roam, det kenyanska elmotor... |
|
Nya R9 från Yamaha
Yamaha har presenterat R9, ... |
|