På 4 säsonger har jag redan hamnat att använda elspray i stödfotsgivaren en gång. Ingen slump att Triumph delar logofärger med Biltema.
Så allt som är blåvitt är kass?På 4 säsonger har jag redan hamnat att använda elspray i stödfotsgivaren en gång. Ingen slump att Triumph delar logofärger med Biltema.
Icke min vän ! , mängder av förare av Bonneville, Thruxton , Scrambler osv. som har stött på detta, läs Thruxton tråden samt forumet Thruxtonrat.
Här kommer fakta...
Triumph kanske inte är ett dåligt märke men Kawasaki, Honda, Suzuki och Yamaha är bättre.
....!
Hmm, det är just dessa typer av problem som skrämmer mig lite inför köp. Tack för infon!
Hmm, det är just dessa typer av problem som skrämmer mig lite inför köp. Tack för infon!
Här kommer fakta...
Triumph kanske inte är ett dåligt märke men Kawasaki, Honda, Suzuki och Yamaha är bättre.
Detta är dagens sanning. Sen så är det upp till dig om du tycker att det är fränare med en trecylindrig motor som har ett annorlunda ljud, Men kvalitén på en Trajja kommer aldrig upp till japanernas nivå.
Snart så kommer en trajjaägare att skriva att jag är dum i huvudet och vad jag baserar detta på
Svar i förväg till den partiska Trajjaägaren = Det är du mot hela världen!
Här kommer fakta...
Detta är dagens sanning. Sen så är det upp till dig om du tycker att det är fränare med en trecylindrig motor som har ett annorlunda ljud, Men kvalitén på en Trajja kommer aldrig upp till japanernas nivå.
Snart så kommer en trajjaägare att skriva att jag är dum i huvudet och vad jag baserar detta på
Svar i förväg till den partiska Trajjaägaren = Det är du mot hela världen!
Vilket dumt inlägg, osakligt!
Har haft tre trajjor (1050 Tiger 07 samt två Speed triplar 08+10), betydligt mindre fel på dessa än min tidigare Honda och nuvarande KTM. Helt underbara hojjar med otrolig motor och karaktär.
Triumph dras nog med ryktet om dålig kvalitet sedan 80-90 talet men har sedan sekelskiftet ryckt upp sig otroligt. Testet paPs nämnde tror jag var i Motorad för ett-två år sedan.
Triumph e väl ett av märkena som klarat sig bäst i lågkonjunkturen i branschen vilket borde visa en del. Tror man inte ska lyssna så mkt på hörsägen, speciellt från japsägare som inte vet bättre
Åter igen, bike gjorde ett test (reklamationer) vill minnas 2002 då hade trajja 117%!
Kawasaki hade bäst följt av Honda om jag minns rätt dock sålde Honda vääääldigt många mer cyklar än Kawasaki.. Går säkert att söka om den undersökningen som gjordes då!
Svarar du på detta inlägg igen då har du väldigt tråkigt eller så är du bara helt enkelt blåst.
Sluta att nervärdera japanernas kunskaper om hur man får saker och ting att fungera bra och problemfritt.
Det är lika med deras bilar, det är dom mest felfria bilar som finns.
Nu blir jag arg på ditt dumma inlägg! du vet att japsingarna håller en bättre och jämnare kvalité. Trajja är ju inte ens med i leken, till och med BMW är en mycket bättre cykel än Trajja. Du har som sagt haft 3 trajjor så du är partisk.
Kom tillbaka när trajjorna rullar 20 000 mil problemfritt. Honda VFR 750 och Yamaha Diversion 900 är 2 cyklar som klarar det utan problem. Min kompis Triumph T100 -04 har en seg koppling och växellåda vid 2600 mil.
Som jag sa Trajja är kanske inte ett dåligt märke men japsingarna är bättre.
Varför har du inte en Trajja nu om dom är så bra?
Sluta och skriv in denna tråd när du är så okunnig. Svarar du på detta inlägg igen då har du väldigt tråkigt eller så är du bara helt enkelt blåst.
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari
Den 1 februari körs V... |
|
Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet
Däckjätten Michelin och bro... |
|
MC-mässan flyttar till Jönköping
MC-Mässan 2026 genomförs på... |
|
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |
|