Min högra tumme domnar bort när jag kör mc med tunna handskar.
Tunna och åtsittande kanske… kommer med åldern och kanske smygande karpaltunnelsyndrom. Lätt fixat med kirurgiskt ingrepp.
Min högra tumme domnar bort när jag kör mc med tunna handskar.
Näe, inte åtsittande mer än att de ska sitta kvar om jag välter med cykeln.Tunna och åtsittande kanske… kommer med åldern och kanske smygande karpaltunnelsyndrom. Lätt fixat med kirurgiskt ingrepp.
Eller sätta dit en sån här:Näe, inte åtsittande mer än att de ska sitta kvar om jag välter med cykeln.
Jag tror en del av problemet är att de inte greppar mot gashandtaget ordentligt så jag "måste" använda tummen. Efter bara 10 mil igår var tummen helt frånvarande.
Jag får väl skaffa en hoj med farthållare eller bara köra när det är kallt.
Vad heter såna? Gasflärp?Eller sätta dit en sån här:
hyper-cruise-gasstoedVad heter såna? Gasflärp?
Ju äldre jag blir desto starkare har jag varit. Du har mina sympatier.Fick för mig att jag skulle sätta nån sorts världsrekord i bänkpress idag, och nu kan jag inte ens borsta tänderna.
AJ
Näe, det är liksom där armarna är monterade som är lite ansträngtSläppte du stången över garnityret?
Ju äldre jag blir desto starkare har jag varit. Du har mina sympatier.
Om mitt 35-åriga jag träffat mitt nuvarande jag hade jag skämts ännu mer över den sorgliga ursäkt till lekamen som själen bor i. Om jag identifierar mig som vältrimmad, räcker inte det numera?
Håller du bara totala vikten (din plus skivstångens) konstant över 20 år måste det väl vara ok.Jag började gå på gym i höstas igen, efter ca 20 års uppehåll. Det är lite svårt att begripa hur jag kan vara svagare men samtidigt väga 20 kg mer nu än då.
Samma påminnelse fick jag på den "anonyma" utvärderingen av min dåvarande chef på jobbet.Jag har fått en annonym webbenkät som har gått ut till tusentals, som jag givetvis sket i.
Jag har fått en påminnelse om den annonyma webbenkäten som jag sket i.
Jag har fått en påminnelse om att "DU har inte fyllt i den annonyma webbenkäten"
Hur annonym är den om dom vet att just jag skiter i att fylla i den?
Likadant för länge sedan när jag fick en annonym enkät på papper hemskickat, den var numrerad 189/250 med penna i ena hörnet....
Det känns ju pålitligt och bra, det behöver ju inte finnas en lista på vilket nummer som tillhör vilket namn, men varför skulle dom annars ta sig tiden att numrera dom individuellt?
Hädanefter svarar jag inte på några enkäter alls, eller så svarar jag goddag yxskaft
Antalet omkomna i vägtrafiken minskar
Foto: Liza Simonsson Fra... |
|
Var femte trafikant respekterar inte stopplikten
En ny undersökning där Riks... |
|
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen
Försäkringsbolaget Svedea f... |
|
2025 års Kawasaki Z900 uppdateras
Inför 2025 års säsong är Ka... |
|