Idag är jag förbannad därför att...

L. Mäkinen

Gudomlig sporthojare
Gick med
20 Jul 2016
Hoj
Honda CBR1000F, Suzuki DR650, Yamaha MT09 avverkat: olika
Tunna och åtsittande kanske… kommer med åldern och kanske smygande karpaltunnelsyndrom. Lätt fixat med kirurgiskt ingrepp.
Näe, inte åtsittande mer än att de ska sitta kvar om jag välter med cykeln.
Jag tror en del av problemet är att de inte greppar mot gashandtaget ordentligt så jag "måste" använda tummen. Efter bara 10 mil igår var tummen helt frånvarande.
Jag får väl skaffa en hoj med farthållare eller bara köra när det är kallt.:smasha

Ulvhamne

Kraschmongo
Personal
Gick med
16 Oct 2010
Hoj
Literklubba, tjejhundra, och pendlarmoppe
Näe, inte åtsittande mer än att de ska sitta kvar om jag välter med cykeln.
Jag tror en del av problemet är att de inte greppar mot gashandtaget ordentligt så jag "måste" använda tummen. Efter bara 10 mil igår var tummen helt frånvarande.
Jag får väl skaffa en hoj med farthållare eller bara köra när det är kallt.:smasha
Eller sätta dit en sån här:
1658474276343.png

Klockringaren

nissenys
Gick med
2 Sep 2006
Hoj
Räka
Ta mig fan 100% garanti att småbrudar försöker presentera mig för farsan , ja är fit snubbe 48 men ser ung/snygg ut, igår typ en jävla tjej på hamnkrogen på östkusten - typ 11-12

Små knattarna försöker alltid visa byte som en jävla katt visar sin fångst för farsan

Jävla tjejen lyckades väl med sin presentation av kommande mannen hon aldrig träffat.

Höll på att tjafsa med hennes jävla farfar o JÄVLA FAR sen , trevliga som fan o tjöpte bärs.

Jävla dålig raggningskväll

Men man fick garva

L. Mäkinen

Gudomlig sporthojare
Gick med
20 Jul 2016
Hoj
Honda CBR1000F, Suzuki DR650, Yamaha MT09 avverkat: olika
Jag beställde från SMX Sports så jag får väl se om nån vecka hur det funkar.

SwePace

Den enda lätta dagen är gårdagen.
Gick med
10 Jun 2008
Hoj
KTM 690 smc-r -20
Fick för mig att jag skulle sätta nån sorts världsrekord i bänkpress idag, och nu kan jag inte ens borsta tänderna.

AJ :huvet
Ju äldre jag blir desto starkare har jag varit. Du har mina sympatier.

Om mitt 35-åriga jag träffat mitt nuvarande jag hade jag skämts ännu mer över den sorgliga ursäkt till lekamen som själen bor i. Om jag identifierar mig som vältrimmad, räcker inte det numera?

Bonzo

Trying real hard to be the shepherd
Gick med
20 Jan 2008
Hoj
Kawasaki Z750 -82, Hillbilly edition & Suzuki CS125 -83
Ju äldre jag blir desto starkare har jag varit. Du har mina sympatier.

Om mitt 35-åriga jag träffat mitt nuvarande jag hade jag skämts ännu mer över den sorgliga ursäkt till lekamen som själen bor i. Om jag identifierar mig som vältrimmad, räcker inte det numera?

Jag började gå på gym i höstas igen, efter ca 20 års uppehåll. Det är lite svårt att begripa hur jag kan vara svagare men samtidigt väga 20 kg mer nu än då.

Ivil

In BP we trust.
Gick med
8 Dec 2005
Hoj
-
En grupp aspirerande organdonatorer med ljudförstärkare...bara en tidsfråga med den körstilen.
Man blir gubbgrinig.

Last edited:

GuW

Version 1.1
Gick med
30 Jul 2004
Hoj
Ja
Jag har fått en annonym webbenkät som har gått ut till tusentals, som jag givetvis sket i.
Jag har fått en påminnelse om den annonyma webbenkäten som jag sket i.
Jag har fått en påminnelse om att "DU har inte fyllt i den annonyma webbenkäten"

Hur annonym är den om dom vet att just jag skiter i att fylla i den?

Likadant för länge sedan när jag fick en annonym enkät på papper hemskickat, den var numrerad 189/250 med penna i ena hörnet....

Det känns ju pålitligt och bra, det behöver ju inte finnas en lista på vilket nummer som tillhör vilket namn, men varför skulle dom annars ta sig tiden att numrera dom individuellt?

Hädanefter svarar jag inte på några enkäter alls, eller så svarar jag goddag yxskaft

Comeback

Gudomlig sporthojare
Gick med
25 Jul 2010
Hoj
Suzuki SV650S -00 såld TriumphSprintRS-01 såld Suzuki GSX1300R -08
Efter en tids inaktivitet (sedan början juli) försöker jag logga in på mitt googlekonto. Går ej.
Var väl inte tillräckligt lönsam för ett "amerikanskt gratiskonto".
Samma har hänt med mitt outlookkonto, dito "amerikanskt gratiskonto".
Förslag på mailkonto mottages tacksamt (och jag vill helst inte släppa ut något telefonnummer....)

Last edited:

SwePace

Den enda lätta dagen är gårdagen.
Gick med
10 Jun 2008
Hoj
KTM 690 smc-r -20
Jag har fått en annonym webbenkät som har gått ut till tusentals, som jag givetvis sket i.
Jag har fått en påminnelse om den annonyma webbenkäten som jag sket i.
Jag har fått en påminnelse om att "DU har inte fyllt i den annonyma webbenkäten"

Hur annonym är den om dom vet att just jag skiter i att fylla i den?

Likadant för länge sedan när jag fick en annonym enkät på papper hemskickat, den var numrerad 189/250 med penna i ena hörnet....

Det känns ju pålitligt och bra, det behöver ju inte finnas en lista på vilket nummer som tillhör vilket namn, men varför skulle dom annars ta sig tiden att numrera dom individuellt?

Hädanefter svarar jag inte på några enkäter alls, eller så svarar jag goddag yxskaft
Samma påminnelse fick jag på den "anonyma" utvärderingen av min dåvarande chef på jobbet.

Svarade att jag fyllt i en kollegas istället för min. Kollegan i din tur fyllde i en annans. Så fick man tydligen inte göra.

Chefen slutade kort därefter och var uttalat bitter och oförstående mot alla medarbetare på möte där han skulle presentera sitt resultat för oss.

Nyheter
Antalet omkomna i vägtrafiken minskar

Foto: Liza Simonsson Fra...

Var femte trafikant respekterar inte stopplikten

En ny undersökning där Riks...

Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen

Försäkringsbolaget Svedea f...

2025 års Kawasaki Z900 uppdateras

Inför 2025 års säsong är Ka...

Indian Springfield SE

Indian Springfield var en h...

Nya Triumph Speed Twin