Idag är jag förbannad därför att...

powerjohan

Ogudaktig sporthojare
Gick med
27 Dec 2003
Hoj
En sån där grön.
Min jävla schweiziska analoga Certina "kvalitetsklocka". Köpte den för dyra pengar för den var snygg och att dom har rykte att hålla i en evighet. Redan när den var nästan ny fick jag lämna in den och dom bytte nästan hela innanmätet på garantin. Nu fyra år senare har skiten pajat igen och dom vill ha 2/3 av nypriset för att reparera den. Fick förklarat att när batteriet börjar ta slut så ska sekundmätaren hoppa fyra sekunder i taget vilket den aldrig har gjort, dvs felet har nog varit där hela tiden.:mad:

På 80 och 90 talet hade jag japanska anaolog+digitala citzen klockor för kanske en tiondel av priset, dom höll närmre tio år vardera innan den ena blev stulna och den andra borttappade. Blir fan en sån igen.

Sledden

Ny medlem
Gick med
9 Aug 2010
Hoj
Kawa
Jag blir jävligt less för att man ansöker om ledighet en vecka i förväg på jobb, om att få vara ledig imorron. Sen så får man reda på att det inte går idag. Jävligt tacksamt när man har redan planerat in hela morgondagen!

Nikel

Gudomlig sporthojare
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Nintale 600. WR250 Moddlaren Edition. TDR250
Min jävla schweiziska analoga Certina "kvalitetsklocka". Köpte den för dyra pengar för den var snygg och att dom har rykte att hålla i en evighet. Redan när den var nästan ny fick jag lämna in den och dom bytte nästan hela innanmätet på garantin. Nu fyra år senare har skiten pajat igen och dom vill ha 2/3 av nypriset för att reparera den. Fick förklarat att när batteriet börjar ta slut så ska sekundmätaren hoppa fyra sekunder i taget vilket den aldrig har gjort, dvs felet har nog varit där hela tiden.:mad:

På 80 och 90 talet hade jag japanska anaolog+digitala citzen klockor för kanske en tiondel av priset, dom höll närmre tio år vardera innan den ena blev stulna och den andra borttappade. Blir fan en sån igen.

Farsan köpte en analog historia för ja det måste varit nån gång början på 90 talet, den har aldrig krånglat någonsin.
Han har bara bytt batteri och armbandet ett par ggr.
Måste kolla vad det var för någon :)

Nikel

Gudomlig sporthojare
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Nintale 600. WR250 Moddlaren Edition. TDR250
Har på något sätt lyckats spräcka glaset i min Sigma cykeldator :huvet:huvet

Norman

Får jag vara här?
Gick med
2 Aug 2009
Hoj
CRF450R -06, EXC 250 -09
Morsan skrev en hälsning från nånstans utanför Sydney, va fan är inte jag där för?!

Anders

Tidigare Dee_cati
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Säsongsavslutning
Spam i inkorgen från nån jävla Bikeshop :mad: Tydligen funkar det inte att avregistrera heller då jag redan har gjort det. Och hur fan har de fått tag på min mailadress, jag har aldrig haft med dem att göra :mad: x2

Hatar såna här skitfirmor som köper mailadresser från höger och vänster.

Norman

Får jag vara här?
Gick med
2 Aug 2009
Hoj
CRF450R -06, EXC 250 -09
Spam i inkorgen från nån jävla Bikeshop :mad: Tydligen funkar det inte att avregistrera heller då jag redan har gjort det. Och hur fan har de fått tag på min mailadress, jag har aldrig haft med dem att göra :mad: x2

Hatar såna här skitfirmor som köper mailadresser från höger och vänster.

Kan de va nån här som tjänat lite extra pengar på att sälja lite mailadresser tro :rolleyes:
Får också från dedär skiten trots att jag inte ens handlar från svenska hojsidor.

-Rosen-

Ny medlem
Gick med
2 Oct 2005
Hoj
4e 690n står i garaget, nu SMC
DÖDUMMA DATORJÄVEL, hur svårt ska det vara att "låsa upp" hddn trots att jag bootar från cd?

Biltmore

Blood Group: Red
Gick med
9 Aug 2004
Hoj
R1 -06 50:th Aniv.
För att:

* Bromsarna på bilen pajjat
* Läckande rör i badrummet
* Några flinka tjuvar har slangat olja ur vår tank till villaoljan.....(sjukt)

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86
För att dottern skolkat i dag, stängt av mobilen och inte kommit hem......igen! :huvet

Jag har i alla år sagt att jag inte ska ha barn, sånt här gör mig glad med tanke på det. Får gå och skriva i andra tråden:D

Nyheter
Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad

Svedea utnämner varje år de...

Tre timmar kvar!

Efter lämning till tryck kl...

Nya Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad

Svedea utnämner varje år de...

Tankskydd till GSA