Idag är jag förbannad därför att...

korvgubbe

Ny medlem
Gick med
13 May 2003
Hoj
Versys -08
Nej det gör jag inte :fakta Aldrig sett/hört talas om familjeparkeringar förut...

Det är väl förvisso knappast nödvändigt överallt. Det är väl framförallt ICA Maxi som har det vid de flesta av sina butiker.
Inget konstigare än extra breda platser så man kan öppna dörrarna ordentligt när man skall plocka ut fastspända kottar ur bilen. Skall man stå dubbelvikt och knäppa loss en sån däringa svamkorg som de minsta ligger i måste man kunna öppna dörrarna.

Culpa

Ny medlem
Gick med
24 Jun 2011
Hoj
XT600-89 GG300ec-07 Crf450-11
Efter ett par timmars svärande bankande brytande lyckas man äntligen få ut båda spinderlederna på bilen, och givetvis var man dum nog att köpa nya på biltema vilket relulterade i att det inte passar. Saknas helt skåran låsringen ska sitta i, helt utfasad desutom så man inte ens kunde ta slipen o göra en själv:huvet.
Jaja shit happends men inga nya spinderleder till en mazda 626 -96 på biltema iaf..

Ulvhamne

Kraschmongo
Personal
Gick med
16 Oct 2010
Hoj
Literklubba, tjejhundra, och pendlarmoppe
En tjejkompis i skåneland vill ta hojkort men hade inte råd. När jag frågade varför hon inte hade råd kom det fram att körskolan hon frågat på sagt att det skulle kosta henne 40 000 att ta hojkort. WTH!

Finns det några vettiga körskolor i trakten av Lund som inte tar 40 000 för ett hojkort? >.<

Anders

Tidigare Dee_cati
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Säsongsavslutning
Folk som parkerar på familjeparkeringar trots att dom inte har barn med sig när man själv kommer med en lånad unge!
Jag så åt någon gubbjävel som gjort just det, att han borde lära sig tyda skyltar och aldrig parkera där igen utan småbarn, enda man får till svar är en rädd blick och ett "jaja...". Nästa åker fan på en rejäl utskällning! :mad:

Helvete vad lack jag blir på sånt! Ännu värre är friska människor som ställer sig på handikapplatser.

Han kanske var schizofren och ansåg att han och hans övriga 4 personligheter behöver det utrymmet som parkeringen erbjuder?

Erlandsson

Ny medlem
Gick med
6 May 2010
Hoj
Triumph Speed Triple 1050
Efter ett par timmars svärande bankande brytande lyckas man äntligen få ut båda spinderlederna på bilen, och givetvis var man dum nog att köpa nya på biltema vilket relulterade i att det inte passar. Saknas helt skåran låsringen ska sitta i, helt utfasad desutom så man inte ens kunde ta slipen o göra en själv:huvet.
Jaja shit happends men inga nya spinderleder till en mazda 626 -96 på biltema iaf..

Tips från coachen: Köp inga leder på biltema, har tappat räkningen på hur många jag har sett som vart dåliga igen inom ett år....:dummer

Slowroller

Skrämmer små barn
Gick med
9 Jun 2009
Hoj
Näe
En tjejkompis i skåneland vill ta hojkort men hade inte råd. När jag frågade varför hon inte hade råd kom det fram att körskolan hon frågat på sagt att det skulle kosta henne 40 000 att ta hojkort. WTH!

Finns det några vettiga körskolor i trakten av Lund som inte tar 40 000 för ett hojkort? >.<

Jag betalade ungefär 10000 i Hässleholm 2009. Fast det var innan risk2an och utan teori eftersom jag hade lätt sedan innan.

Slowroller

Skrämmer små barn
Gick med
9 Jun 2009
Hoj
Näe
Jag är förbannad för att chefen ringde och frågade om jag kunde jobba över inatt. Tyvärr har jag inte möjlighet, Faaaaaaaaaaaan. Ser pengarna flyga iväg.....

Skäggo

Bannad
Gick med
2 Sep 2010
Hoj
Yamaha Majesty 400
Det fattas en hel jävla mapp på en av diskarna, hur fan gick det till?

Naturligtvis är det mappen med bokföringsprogrammet

Jente

Angel in disguise
Gick med
29 Jun 2007
Hoj
Har ingen
Bli roligt att höra vad chefen har för förklaring varför jag inte fått rätt lön, mer än hälften av pengarna är borta!
:mad:

Mordecaien

Can do!
Gick med
22 May 2006
Hoj
Knappt
När jag väntade på körkortstillståndet duggade jobberbjudanden tätt.
Men nu när man tagit c-kortshelvetet är det stendött överallt :4skrika

Vampyrtrollet

Det kan aldrig vara för mycket rosa....
Gick med
10 Oct 2003
Hoj
Triumph Daytona 675 och en CBR 600 RR -03 LePuckEdition
För att jag är tjurig.. :mad:
För att folk dissar en utan att ha mod nog att säga som det är och ha en öppen konversation.. Va fan man är väl vuxen ( ja så gott som)..

För att folk verkar allmänt dumma i huvudet emellanåt...

Äh va fan.. Och så är det måndag.. :mad:

none

Ny medlem
Gick med
10 Jun 2011
Hoj
Ingen
Han kanske var schizofren och ansåg att han och hans övriga 4 personligheter behöver det utrymmet som parkeringen erbjuder?

Nu var du inte seriös med ditt inlägg men att schizofreni skulle vara samma sak som multipla personligheter sk. dissociativ identitetsstörning är felaktigt. Varför hollywood spär på denna fördom kan man fråga sig? Och det kanske är också det jag är förbannad på just nu.

"Termen schizofreni har ofta använts felaktigt för att beskriva detta tillstånd. Ett exempel inom populärkultur är filmen Mina jag & Irene, en komedi där Jim Carrey spelar en polis som växlar identitet mellan den snälle Charlie Baileygates och den tuffe Hank Evans."
http://sv.wikipedia.org/wiki/Dissociativ_identitetsst%C3%B6rning

Kita

Ny medlem
Gick med
27 Mar 2011
Hoj
Stor blågrön sak

Svalöv är ju en bit från lund förvisso, men väldigt bra i pris! rekomenderas varmt :) http://www.svalovstrafikskola.se/Priser/ :tummenupp

Carnivore

Skitsnack-MC
Gick med
17 Aug 2008
Hoj
CBR1000RA
Blir mest irriterad på korkade människor men ibland rinner det över och jag blir förbannad.

Just nu är det den där förbannade parasiten som började en kockutbildning men som sen avslutade den då hon inte kunde äta fläsk på grund av sin religion och sen får 60.000:- pga diskriminering... WTF! :3freak

Ulvhamne

Kraschmongo
Personal
Gick med
16 Oct 2010
Hoj
Literklubba, tjejhundra, och pendlarmoppe
Jag är sådär sjudande förbannad idag pga några klåfingriga jävlar som bestämde sig för att lägga beslag på min hoj. Det blev fan ingen lång säsong. :mad:

Nyheter
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024