Idag är jag förbannad därför att...

Norman

Får jag vara här?
Gick med
2 Aug 2009
Hoj
CRF450R -06, EXC 250 -09
Nio veckor och fäller husse, du får nog börja bygga muskler :D
Ge den stackarn mer leksaker så får du ha möbler och skor ifred, har funkat på mina och de hundar som jag fick tipset av. Kontaktöva och mentalutmatta jycken oxå :tummenupp

Lägg upp en bild i husdjurstråden :tummenupp

Heh, hjälper inte med muskel mot hans jävla tänder :D

Nej men han är rätt så snäll, det är bara ibland han får lite ryck o ska döda husse, det är bara lek men han är som sagt rätt så barsk av sig så när han triggar upp så går han på rätt så rejält o ger sig inte i första taget.
Han snor ben från stora hundar o springer som fan o vägrar ge ifrån sig :D

BusAnna

ہمیشہ آخ
Gick med
24 Apr 2010
Hoj
Får inte ha nån för mamma.
Eftersom schäfrar vanligtvis är det mest sönderavlade djur man kan finna så bör det räcka med att peta honom på rumpan så faller han omkull? Det tricket bör funka i styvt två år innan han fått kraft nog i baken för att kunna hålla sig på benen efter ett pet. Tyvärr.

SwePace

Den enda lätta dagen är gårdagen.
Gick med
10 Jun 2008
Hoj
KTM 690 smc-r -20
En härlig lunchtur och hojjäveln tvärdör mitt ute på södertörn. En, jag repeterar, EN inte fler utan en hoj stannar och frågar om jag behöver hjälp. (Ok två hojar var det. Men den ena var körskoleelev.) Visserligen var hjälp med släpkärra precis på väg att ringas så det behövdes inte. Totalt åkte dryga dussinet hojar förbi mig. Stort tack Heli med elev! Hoppas inte er lektion blev lidande och att ni klarade er från regn.

Vet inte vad som stör mig mest, att det bara var en som stannade eller att hojen tvärdog och jag vet inte varför?

Lou siffer

officiellt lammkött
Gick med
18 Jun 2005
Hoj
en kvadad en nedkappad och en trasig
hade jag varigt hinduist hade jag varigt övertygad om att jag varigt hitler i ett tidigare liv för att förtjänna allt jävla oflytt jag har nu...

hojen startar inte, inte den blekaste varför, jag repa dessutom tanken när jag skulle felsöka.. kedjan verkar vara nått hittepå märke som inga kedjelås passar på.

min 5 dagar gamla telefon (som displayen sprack första dagen när jag hade den i fickan) blev skit varm och dog när den låg brevid mig i soffan..

Jag har fortfarande inte sett röken av nån sjukpeng.
Jag har gått hos sjukgymnast i två månader och domningarna är värre än nånsin..

Kortfattat jag är pank strandsatt invalid och okontaktbar.

SJP

Lattepappa
Gick med
15 Apr 2007
Hoj
Tusenkubikade Falken & Vansinnesgrön plastmisil (i bitar)
Att folk kör så helvittes långsamt!
Går fan inte att komma fram för att nått jävla stolpskott sitter och tjör 27 fräs mitt i rusningstrafiken, lyckas man mot förmodan tjöra om aset kommer det en till som är lika hopplös. :mad:
Och varför i hela helvette har folk fått för sig att man behöver en lucka på 25 billängder för att köra in i en rondell? :va

Och varför går man som en zombie i en svartvit film när man handlar? Kan man inte röra på sig snabbare än vinderosion kan man väl för helvitte ta ett steg åt sidan så det går att komma förbi?

:gnissla

SJP

Lattepappa
Gick med
15 Apr 2007
Hoj
Tusenkubikade Falken & Vansinnesgrön plastmisil (i bitar)
Bitter 2: Gammal bekant med bihang som flippar och vägrar ens säga "hej" när man hälsar på dem efter att ha gått runt en hylla efter ett paket skithus papper.

:va :dummer :(

Slowroller

Skrämmer små barn
Gick med
9 Jun 2009
Hoj
Näe
Att folk kör så helvittes långsamt!
Går fan inte att komma fram för att nått jävla stolpskott sitter och tjör 27 fräs mitt i rusningstrafiken, lyckas man mot förmodan tjöra om aset kommer det en till som är lika hopplös. :mad:
Och varför i hela helvette har folk fått för sig att man behöver en lucka på 25 billängder för att köra in i en rondell? :va

Och varför går man som en zombie i en svartvit film när man handlar? Kan man inte röra på sig snabbare än vinderosion kan man väl för helvitte ta ett steg åt sidan så det går att komma förbi?

:gnissla

Har du så jävla brått hem för att hänga på SH? :tungan

Notch

Blitzkrieg mit dem Fleischgewehr
Gick med
28 Dec 2006
Hoj
Suzuki GSXR 1000 K3, Suzuki GSX 1100E -81
Kamkedjorna på äckliga aset till biljävel verkar vara slut efter bara 11 000 mil...
Kommer kosta över 40 000:- hos Opel att få bytt!

Nyheter
Tre timmar kvar!

Efter lämning till tryck kl...

Nya Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad

Svedea utnämner varje år de...

Tankskydd till GSA

ULTIMATE tankskyddWunderlic...

Körkortet får nytt utseende

Det var åtta år sen sist, m...

Specialmodellen Triumph Bonneville Bobber TFC