Priset på gräddkola har gått upp 30% hux flux utan förvarning!
Kan t.o.m. bli en insändare.
Sockrat priset lite alltså....Priset på gräddkola har gått upp 30% hux flux utan förvarning!
Börja med en arg lapp.Priset på gräddkola har gått upp 30% hux flux utan förvarning!
Vad är den till? Ser ut som någon lustig gammal låsmutterVem fan tillverkar mutter i byggsats och inte minst varför?
M20 1.5 för att det ska vara extra enkelt att hitta en solid..are
Dumsheter.
Mutter? Svetsa fast en hylsa istf mutter på äkta bonnsmidesmaner!Drivaxel, sitter som vanligt stumt så när jag boxa på upptäckte jag att muttern höll på att flyga i bitar. Hitta M20 hemma men 2.5 verkar vara standardgänga så det gick inte, vill inte helt gärna försöka med avdragare = vad som ger sig först är 50/50. Banka mig trött med ett dorn utan resultat.
Med lite tur passar muttern från annan bil, sen storsläggan.
Generna går vidare mao!På semester med familjen på campingplats.
Tältar.
Kan inte sluta skrika inombords över hur stora brister i fältmässighet de har. Bara en sån sak att stänga ryggsäcken när man hämtat det man ska ha ur den tycks vara ett oöverstigligt hinder.
Ja, vi har övat. Det här är andra året i tält. De är obildbara.
Jag blir förbannad på mig själv för att jag hakar upp mig på småsaker och det hindrar mig att slappna av på semestern.
På semester med familjen på campingplats.
Tältar.
Kan inte sluta skrika inombords över hur stora brister i fältmässighet de har. Bara en sån sak att stänga ryggsäcken när man hämtat det man ska ha ur den tycks vara ett oöverstigligt hinder.
Jag blir förbannad på mig själv för att jag hakar upp mig på småsaker och det hindrar mig att slappna av på semestern.
Det är fan stressigt med semester.På semester med familjen på campingplats.
Tältar.
De flyttar hemifrån en dag. Det är nära här nu. Jag tänker det är då karman kommer besöka dom. Jag ska bara luta mig tillbaka med en kall öl och enjoy the show och fråga när jag får barnbarn som kan gosa med mormor.På semester med familjen på campingplats.
Tältar.
Bara släpp det, du kommer aldrig sluta bevaka annars, låt råttan hoppa in i ryggsäcken så lär man sig.På semester med familjen på campingplats.
Tältar.
De flyttar hemifrån en dag. Det är nära här nu. Jag tänker det är då karman kommer besöka dom. Jag ska bara luta mig tillbaka med en kall öl och enjoy the show och fråga när jag får barnbarn som kan gosa med mormor.
Skämt åsido... Du är inte i fält. Du är mitt i livet. Välj dina strider. Om ingen dog av en öppen rygga, skitbra, en poäng plus. Jag vet precis hur jobbigt det är, jag vill att allt är på sin plats osv. När man kommer på gränsen till att förlora allt inkl sig själv så lärde jag mig att välja var jag ska ta ett andetag och låta saker passera. Livet är skitkort och allt kan gå upp i rök på en sekund. Det är iaf så jag gör. Gå iväg några minuter. Tänk på hur mkt du älskar dom och vad du skulle sakna om de försvann. På en kurs jag gick på bup sa alla föräldrar hur de klarade av problem. De allra flesta sa att de låste in sig på toan eller tog bilen själva ut på landet, parkerade vid sidan av vägen och skrek, grät whatever som behövdes. För att sen komma tillbaka med ett leende och kämpa en stund till.
Kämpa, det är värt det
(Mina är 18 o 21 och har trots tjat och övning under översyn inte lyckats manövrera luckan i köket som man kan öppna, dra ut korgar för att placera smutsig disk i. Än mindre förstå hur den startas och att plocka ut sen... Dagens unga generation )
Samma med vuxna. Fördelen är att man kan välja sin vuxna man faktiskt vill tillbringa tid med. Det gäller bara att hitta en som är lika galen som en själv, på rätt sättVar sak på sin plats var det ja...
Ungar går ju att lära, försök säga åt en sambo, 30+, att "Sätt tillbaka den jevla grejen, där du tog den ifrån!".
Det går liksom inte att vinna den, ett dera så faller det för döva öron, eller också så är man ett rövhål...
Jag förstår bara inte hur man inte märker själv att det är ett problem att man spenderar mer tid på att leta efter saker än att göra den förbannade grejen man skulle gjort med den...Samma med vuxna. Fördelen är att man kan välja sin vuxna man faktiskt vill tillbringa tid med. Det gäller bara att hitta en som är lika galen som en själv, på rätt sätt
Alla är inte lika begåvade som oss vettuJag förstår bara inte hur man inte märker själv att det är ett problem att man spenderar mer tid på att leta efter saker än att göra den förbannade grejen man skulle gjort med den...
Det kan vi upprepa igen. 50 gånger... Att jobba är avkoppling.Det är fan stressigt med semester.
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|