jompa
FUCK THE POLICE! STUNT IS NOT A CRIME
Men Yoshi....
Jag minns att "någon" fick sig en rejäl skrapa efter att ha kört för fort och inte tagit hänsyn till oss som stuntade på riktigt i barkaby inför tävlingen som va nu.... så vem e du att dömma vem som "stuntar"?
Jag va inte där men har hört att det va sjukt kul bortsett från polisen som hade skoj på sitt sätt....så ni som arangerade detta! KEEP UP THE GOOD WORK
Jag kommer iaf at komma nästa gång om det blir något. jag har lärt mig nya trix att köra skit fort på bakhjulet.. !!!
Jag minns att "någon" fick sig en rejäl skrapa efter att ha kört för fort och inte tagit hänsyn till oss som stuntade på riktigt i barkaby inför tävlingen som va nu.... så vem e du att dömma vem som "stuntar"?
Jag va inte där men har hört att det va sjukt kul bortsett från polisen som hade skoj på sitt sätt....så ni som arangerade detta! KEEP UP THE GOOD WORK
Jag kommer iaf at komma nästa gång om det blir något. jag har lärt mig nya trix att köra skit fort på bakhjulet.. !!!
Nu tror folk att streetrace o slanga i 200km/h ÄR stunt!!!!
Så jävla missnöjd med erat ordval: STUNTKVÄLL
Buskväll, alternativkväll eller vad som helst, men INTE stuntkväll!!!
I övrigt hade väl folk kul, men JAG med fler hade aldrig kommit dit för det upplägget som nu rådde...
(vi avbokade mötet med politikerna när ni tilllät dragracing...)
Sedan en fråga: vad hade ni gjort om ngn hade kraschat i 200km/h o kört ihäl en massa folk???
Vart var skyddet för publiken??
Varför tilllät ni race med 5-6st SAMTIDIGT på en smalraka med massa folk runtomkring med grus på banan???
Varför kan ni inte tänka längre en såhär kort??
Denna kväll var inget annat än en kväll för dom som skapar alla problem för oss andra, o ni har inte gjort ett endaste skit för att ta bort det från gatan!!
Det enda ni gjort var att dra in riktiga stuntare i skiten!!!!!!!
Kalla det INTE för STUNTKVÄLL!!!!
En mkt missnöjd Yoshi (med erat val av att kalla detta STUNTKVÄLL)
.../Yoshi
OBS: Hade det kallats ngt annat än stuntkväll hade jag inte sagt ett pip