Btw, fick ni er Promaster (Nighthawk) i en vit originalkartong (se bild)?
Vid noggran koll verkar det ju helt klart som att mitt skrapade armband/länk helt enkelt orsakats av den sanslöst korkat placerade metallbrickan med Citizenloggan.
Fiffan. Min låg ju som den gjorde i lådan och har (som jag skrev tidigare i tråden) säkerligen levt jävel och scratchat loss som tusan.Nej, min kom i en liten sammetspåse, allt för att slippa tull/moms.
Mycket omtänksamt minsann. Minutiöst packad med bubbelplast inuti med.
/ Jens
Fiffan. Min låg ju som den gjorde i lådan och har (som jag skrev tidigare i tråden) säkerligen levt jävel och scratchat loss som tusan.
Hur som helst så kan man i alla fall inte beskylla klockjohnnyn i Singapore för att vara snabb på att svara på mail.
Kein ahnung hur den ska se ut faktiskt.Lådan ser väl förresten inte äkta ut. Ska den inte se ut såhär:
http://www.youtube.com/watch?v=2s0XwdThcZY
/ Jens
Fan, never ending story detta.
Nu är det i alla fall överenskommet och klart att jag skickar tillbaka skiten. Säljaren står för frakt, försäkring, betalar tillbaka pengar och ersätter mig för postavgift/skatt/moms eller vad det nu var för junk jag fick betala när jag plockade ut klockan.
Motprestationen var att ändra mitt dåliga betyg på säljaren till full pott. Fine with me.
När jag fått tillbaka pengarna börjar proceduren igen. Fast då köper jag klockan från nåt annat ställe...
:dagenssoppa
Högst troligt.Duty Free Island kanske?
Högst troligt.
Jo, så sett...Det är ju lurigt att du ska ändra betyget bara för att dom gör det självklara tycker jag.
/ jens
Jag kanske uttryckte mig lite konstigt?БОБАН;4536035 skrev:Har jag förståt det hela rätt så har du ett konto på paypal och antagligen skickar han pengar till ditt paypal konto (med hjälp av ditt användarnamn), sedan får du föra över pengarna till ditt riktiga konto eller ha kvar pengarna på paypal.
Här är min Certina DS Winner. Jag föll för den annorlunda länken som påminner om en mc-kedja
Oj, ja den köpte jag i en vanlig klockaffär i Stockholm men det var ju då runt 2000 nån gång. Minns inte året riktigt.Vart köpte du klockan?
Söker nämligen en likadan, men eftersom denna modell kom 2000 så är de ju lite svårare! (Certina ds winner)
För kids och IT-yuppies med ifåns ja...I dagsläget är väl klocka lika överflödigt som en personsökare?!
För kids och IT-yuppies med ifåns ja...
För kids och IT-yuppies med ifåns ja...
Fast klockor finns ju i t.o.m de mest simpla av mobiler och i datorn och i tv:n och typ överallt.....
Jag förstår om man köper en "riktig" digitalkamera för att få bra bilder.
Jag förstår om man skaffar en minimal och smidig mp3:spelare...
Men en "riktig klocka" visar ju inte tiden bättre än någon annan klocka så den duger ju inget till mer än som smycke och är inte smycken lite gej?
Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|