reddevil skrev:2271044Idag hade jag uppkörning... Vid 11 tiden.. Tror allt som kan gå fel gick fel, gjorde om alla banorna typ 2-3 ggr p.g.a. hur nervös jag var, har verkligen aldrig varit så nervös i mitt liv.. Allt gick verkligen som det skulle innan vid uppvärmingen och allt..
krypbanan behövde jag inte köra om men bromsprovet, höghastighetbanan ett flertal ggr Glömde bort hur man skulle köra den så efter andra gången bad jag att han visade mig gående så jag fattade och då gick det galant
Ut på trafik-körningen, det gick bättre förutom att jag glömde blinkersen 2 ggr så han sa till.. Aldrig glömt blinkersen någon gång någonsin och så självklart gör man det på uppkörningen.. smart man är
Så allt gick fel som kunde gå fel som jag känner själv men måste även säga att allt berodde på nervositet.. usch hatar att vara nervös.
Så i slutet så skulle han skriva det där protokollet och jag visste att jag var underkänd, var ju inge snack om saken efter alla mina nervösa misstag.. och då säger han det... Grattis... WTF! tänkte jag... JAG KLARADE DET!!
Tydligen så lyste det jag kunde igenom min nervositet och han såg på helheten att jag kunde grejerna.. Ville både strypa och pussa på gubben
Slutsatsen är lite att, man kan göra dom mest skumma fel och ändå klara det.
Kämpa på alla! Nu ska jag ut och köra igen
Grattis!
Kan själv säga att jag inte va ett dugg nervös på min uppkörning, men skrivnignen
Jag hatar verkligen allt som har med teori att göra, va samma på B kortet.. Skrivningen va hemsk, körningen rolig..
Skönt att du har lappen nu, kör lugnt nu!
// Fredrik