Mitt i Champions League? ALDRIG! Kalla Fakta... Pffft...
Vi får väl se om det kommer några nya bilder ikväll, men från den film vi sett så höll de ju medvetet avståndet också. Så jag förstår inte argumentet?
Fan, jag är bra nyfiken på programmet men jag vill verkligen inte sponsra Ekdahl med tittarsiffror.
betyder inte blåljus håll till höger så vi kommer fram ? här sick sackas det i 250 hade hänt om en billist väjt till höger , har jag fel ?
Ok min CSN sponsrade vän av ordningen, ETT, i ett rättssamhälle är du oskyldig tills du bevisats skyldig, och han var inte misstänkt för något som vi kan kalla ett grövre brott.
TVÅ, att inte stanna på uppmaning av polisen är "underlåtelse att följa polismans tecken" vilket är jämförbart med att köra 5 km/h för fort, smita kan du BARA göra från en trafikolycka.
Med ditt tankesätt kan vi låta polisen stoppa dig med spikmatta och wire över vägen bara för att du KANSKE har begått ngt brott som vi alla och polisen är helt ovetandes om, eller att du kanske i en avlägsen framtid kommer misshandla din flickvän, det fanns en film med Stallone som handlade just om preventiv bestraffning innan folk begick brotten, toppen...
Bevisa nu att du är betjänt av mina skattepengar och använd dom små grå, annars kan du ta jobb inom parkförvaltningen och sluta plugga!
Fredrik
Det är ett förbannat jävla gnäll om att poliserna utsatte andra för fara. Jävla kålsupare. För det första så så gör ni samma sak varje gång ni kör för fort i trafik, för det andra så är det definitivt MC-föraren som utsätter andra för livsfara! Man kan lika gärna se det som att han spelar rysk roulette med trafikanterna/dråpförsök/you name it och en sånt fucko ska snutarna givetvis stoppa.
Skulle de få för sig att sluta jaga personer som kör för fort vill jag ha mina skattepengar tillbaka.
Jävligt många klagar på att polisen är farliga för andra när de kör för fort men när andra gör likadant så är det bara en fortkörning. Beté er för tusan.
Comhems inspelningsbar box slår aldrig fel.
...att inte stanna på uppmaning av polisen är "underlåtelse att följa polismans tecken"...
Hur hade du resonerat om polisen under den aktuella uttryckningen kört ihjäl någon anhörig till dig, då de i 250 km/h tar höger svängen efter trångsund. Hur hade du resonerat då?
Säkert anledningen han chansade att dra snuten. Fel beslut verkligen men kan alla på sporthoj slå sig för hjärtat och
säga att man alldrig gjort grovt fel någon gång??!!! jag kan börja jag är inte ofelbar.
betyder inte blåljus håll till höger så vi kommer fram ? här sick sackas det i 250 hade hänt om en billist väjt till höger , har jag fel ?
Hur hade du resonerat om polisen under den aktuella uttryckningen kört ihjäl någon anhörig till dig, då de i 250 km/h tar höger svängen efter trångsund. Hur hade du resonerat då?
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|