Dom ska ju ändå bara funka på besiktningen för vem fan orkar blinka
Hehe precis,men jag ska besikta om 3veckor
Dom ska ju ändå bara funka på besiktningen för vem fan orkar blinka
Hej alla!
Köpte mig en z750 igår, kul som bara den!!
Ser fram emot sommaren nu kan jag lova....
Hej alla!
Köpte mig en z750 igår, kul som bara den!!
Ser fram emot sommaren nu kan jag lova....
Så monterat Leovince Gp Pro på hojjen nu.... göööt!! slippa låta som en symaskin.....
slutar garantin gälla nu???
Varför skulle den sluta gälla?
Ni som satt slipon på er Z750... vart gjorde ni av vajjrarna till orginal dämparen... bra/snyggt sätt?? Förslag??
ska troligen investera i en z750 från 05, men tycker att fram kåpan/lyset e lite vassare på dom nyare modellerna.... nån som vet om det e möjligt att byta ut den delen???
Har en z750 10:a med akrapovic slipon, upplever när jag tar ut db-killern att det går ryckigt på lägre varv/hastighet.
Finns det något att göra, eller är det bara att investera i en powercommander och bänka?
Ni som satt slipon på er Z750... vart gjorde ni av vajjrarna till orginal dämparen... bra/snyggt sätt?? Förslag??
Jag drog upp mina och satte fast dem under sadeln med stripes
nån som har bytt styre på sin hoj,jag skulle vilja sitta mer "sporthoj" liknande alltså mer liggande körställning.....nån som har bytt?
Jag gjorde det på min förra (-08) och kommer att göra det även på min nya (styret är redan inhandlat). Helt klart ett "uppköp" i körställning tycker jag. Dock är det lite meck att byta ut det då det behöver borras och styrändarna sitter som berget. Skippade även speglarna och körde med Biltemas styrändsspeglar, vilket jag kommer att göra med den nya oxå. Snyggare och så slipper man se armbågarna hela tiden.
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|
EICMA 2024: KTM
Vi får dra oss tillbaka til... |
|