Blir såååå jäääääla laaack när folk snackar goja om gixxern! Världens bästa hoj, punkt. Bmw kan behålla sin tractioncontrol å gps, abs å allt krimskrams, det ska vara lite känsla också
Japp, startar alltid
Men det är ju inte så svårt att göra en egen värdering av det man läser.Motorrads poängräkningssystem...hur lätt det var att byta glödlampan...
Å killar e bättre en tjejjer!!!!!Blir såååå jäääääla laaack när folk snackar goja om gixxern! Världens bästa hoj, punkt. Bmw kan behålla sin tractioncontrol å gps, abs å allt krimskrams, det ska vara lite känsla också
Angående Super Teneren så kanske man ska vänta ett år och ser hur den har sålt innan man kallar den ett fiasko. Att förlora tester är inte automatiskt lika med dålig försäljning.
En reflektion från lång personlig erfarenhet.
BMW = dryg ägare, ok?
Frågan man måste ställa sig, köper man BMW för att man är lite bättre än andra, eller blir man så? Det är relativt allvarligt menat med, för de flesta jag stöter på med bavariska motorfordon har alla haft en lätt knepig ådra...
Vad i helv....
Har jag alltid varit dryg eller har jag blivit på senare tid?
Jag har alltid hatat BMW, oavsett antal hjul. Men sen jag faktiskt blivit med en 4-hjuling av Bayern så måste jag säga att jag fallit lite. Inte så att jag inte kan tänka mig att åka Audi eller kanske, möjligtvis Volvo, men det har imponerat på mig.
Däremot saknar hojarna nåt som de alltid haft i bilarna, designkänsla och körglädje. S1000RR må ha 190 häst. Audi RS6 har 580, det är ingen sportbil för det !
Dessutom har den gjort bra ifrån sig i tester, t.ex. etta eller tvåa (av totalt sju hojar) beroende på hur man läser Nordkapstestet i Motorrad Nr8sAngående Super Teneren så kanske man ska vänta ett år och ser hur den har sålt innan man kallar den ett fiasko. Att förlora tester är inte automatiskt lika med dålig försäljning.
BMW = dryg ägare, ok?
Frågan man måste ställa sig, köper man BMW för att man är lite bättre än andra, eller blir man så? Det är relativt allvarligt menat med, för de flesta jag stöter på med bavariska motorfordon har alla haft en lätt knepig ådra...
BMW = dryg ägare, ok?
Jag (och troligtvis resten av alla människor på jorden) förstår precis vad du talar om. Jag har aldrig riktigt fattat varför de är så jäkla stolta över sina bilar och bågar. Visst BMW bygger bra grejer, men det är det ju fler som gör. Jag tycker att BMW-anhängarna påminner lite om Jehovas Vittnen. Det är helt enkelt bara att ge upp med dem. De har sin övertygelse, oavsett hur de motbevisas.
Men det är ju inte så svårt att göra en egen värdering av det man läser.
och KTM ägareKan även kännas igen hos vissa Ducceägare.
Kan även kännas igen hos vissa Ducceägare.
Du verkar skriva snabbare än du tänker. Vem har pratat om ”siffror och statistik”? Vad för ”statistik” skulle det för övrigt vara, modellen är helt ny.Det är klart det är, siffror och statistik är allt, egna värderingar betyder inget alls.
Kan även kännas igen hos vissa Ducceägare.
Du är östgöte, sådana kan inte bli dryga, det är omöjligt med sådan dialekt. :snickeriet-raggare-va
Säger du det? Och säkert 39000 filipinska pesos mer.va fan BMWn kostar ju 4000 - 7000 dollar mer än Suzukin
EICMA 2024: KTM
Vi får dra oss tillbaka til... |
|
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |
|
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag
Roam, det kenyanska elmotor... |
|