hannuse
När resan är målet
Dom som vill ha frid i själen…Ja och vad kommer att hända med övriga handlare om/när ktm dumpar ut sina lagerhojar med kraftiga rabatter.
Vem köper en t700 om man kan få en 890r för samma pris.
Dom som vill ha frid i själen…Ja och vad kommer att hända med övriga handlare om/när ktm dumpar ut sina lagerhojar med kraftiga rabatter.
Vem köper en t700 om man kan få en 890r för samma pris.
Det är ingen enkel fråga. Är CF Moto intresserade av att ta över några av varumärkena exempelvis?Om ktm överlever vad kommer vara kvar cross/enduro tillverkningen? Eller lite av varje segment billiga eller exklusiva hojar
Vad tror ni här?
Ja och gillar trött , tung och tråkig.Dom som vill ha frid i själen…
Trött och tung kan säkert förklaras genom vetenskapliga kalkyler.Ja och gillar trött , tung och tråkig.
Är du inte trygg i din egen analys?Trött och tung kan säkert förklaras genom vetenskapliga kalkyler.
Tråkig är däremot subjektivt, så där får väl var och en värdera vad som är en trevlig upplevelse, jag har gjort den analysen.
Blir intressant att se utfallet bland alla andra.
Trött och tung kan säkert förklaras genom vetenskapliga kalkyler.
Tråkig är däremot subjektivt, så där får väl var och en värdera vad som är en trevlig upplevelse, jag har gjort den analysen.
Blir intressant att se utfallet bland alla andra.
Givetvis, jag är helt trygg i min analys.Är du inte trygg i din egen analys?
Det var väl valet av T7 som skulle vara för den som vill ha en trött hoj?Vad har man för referensram när man tycker att en 890 R/GP är trött?
Är en 990 Duke också trött?
1390 SD?
När jag testat dessa kändes dom inte trötta direkt...
Vi var fyra som åkte till Nordkap, 3 bmw och jag.
Två stycken fick ringa sin verkstad och ingen var jag.
Klantiga ekonomiskt absolut.
Fattade inte heller det, mkt kan man beskylla KTM för men trötta och tråkiga är nog få som tycker.Vad har man för referensram när man tycker att en 890 R/GP är trött?
Är en 990 Duke också trött?
1390 SD?
När jag testat dessa kändes dom inte trötta direkt...
Vi var fyra som åkte till Nordkap, 3 bmw och jag.
Två stycken fick ringa sin verkstad och ingen var jag.
Klantiga ekonomiskt absolut.
Aha nu fattar tom jag!Det var väl valet av T7 som skulle vara för den som vill ha en trött hoj?
Det var väl valet av T7 som skulle vara för den som vill ha en trött hoj?
Så mycket skit som kastats, förutom den förtjänta skiten, så det är svårt att sortera...Aha nu fattar tom jag!
Yamahahandlarka fick ett erbjudande från Yamaha Europa om att köpa lös osålda 2024 hojar från centrallagret i klump. Enligt initierade källor så är Yamaha s centrallager tomt nu eftersom alla handlarna köpte rubbet. Därför står det osålda hojar hos åf.Känns som att dom inte brytt sig om kvalité på vissa komponenter trots att dom alltid varit dåliga -slavcylindern till kopplingen är ju ett praktexempel oberons håller original är en tidsfråga när den börjar läcka
Vipparmslagren på lc4 likaså vet inte om dom fått ordning på dom än idag
Höja priset med kvaliten dom har i jämförelse idag då kan dom lika gärna konka direkt
En dyrare cf motomotor till samma kvalité är nog inte ett vinnande koncept
Går man in hos närmsta handlare så står drivor med osålda hojar iallafall här i Värmland så det är nog bara en fråga om dom kan kränga utomlands eller tvingas dumpa priserna snart
Xsr 900 gp och t700+dito world raid av årsmodell -23 står på rad hos handlarna 900 gp:n r ju redan dumpad 20” och är inte omöjligt att få med underkåpa när man pratar med säljarna och verkar intresserad
Vet inte om det är den lokala som äger hojen eller generalagenten men det är mycket låsta pengar som står
Hoppas KTM finns 2026…Hittade denna beskrivning på en SA -24 på Blocket så det verkar stämma, som jag skrev förut, att SA 1390 inte kommer 2025 iaf.
Jag är helt säker på att märket KTM kommer att finnas.Hoppas KTM finns 2026…
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |
|
LEGO Technic Ducati Panigale V4 S
LEGO har presenterat modell... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
CFMOTO presenterar eldriven motocrosshoj
Kinesiska motorcykeltillver... |
|