Zee
MotoGP URT 3 seed: 5
sirSmokealot skrev:10% rabbat
Hade Lelles b a r a 10% rabatt????
Jag handlade med 20% och jag fick intrycket av att alla hade 20% rabatt..?
sirSmokealot skrev:10% rabbat
Zee skrev:Ytterligare en Lelles-suck-tråd...
Borde vi inte bild någon form av anti-Lelles-klubb?
Den ordningen har det varit sedan slutet på 80 talet....ReDan skrev:Tror det är så att de 3 eller 4 personer som sitter bakom disken där på
lelles och har hand om reservdelsbeställnigar och andra ordrar är riktiga nybörjare!
(De fick fråga andra personer om delar osv hela tiden jag stod där och
väntade på att bli servad, som tog 25 min : (
+ att datorerna de skötta detta med såg ut att komma från tidigt 80tal.
+ logistiken bakom dessa är ännu kassare.
+ Deras tempo i butiken är väldigt slött : (
Jag har festat några ggr med personer därifrån och de är trevliga,
de flesta är det där. Men jag tror de skulle behöva ISO certifieras
så det blir ORDNING på stället...........
Då är vi två.jP skrev:Jag är för utökad svenskundervisning i skolorna.
ReDan skrev:Tror det är så att de 3 eller 4 personer som sitter bakom disken där på
lelles och har hand om reservdelsbeställnigar och andra ordrar är riktiga nybörjare!
(De fick fråga andra personer om delar osv hela tiden jag stod där och
väntade på att bli servad, som tog 25 min : (
+ att datorerna de skötta detta med såg ut att komma från tidigt 80tal.
+ logistiken bakom dessa är ännu kassare.
+ Deras tempo i butiken är väldigt slött : (
Zee skrev:Hade Lelles b a r a 10% rabatt????
Jag handlade med 20% och jag fick intrycket av att alla hade 20% rabatt..?
sirSmokealot skrev:Fick du 20% av lelles???
Rabatt på Lelleträffen som kompensation?Mr Helmut skrev:det verkar ju som de, men lelles träffen är ju bra
Zee skrev:Neeeej! Av alla handlare som sålde saker på plats verkade alla ge 20%, och jag själv handlade med 20% på ett annat ställe (Guru-Racing). Lelles skulle jag aldrig köpa något från.
Tycker bara att det är snålt att Lelles endast gav 10% när alla andra gav 20%. Då är det ju bättre o köpa samma vara hos en annan handlare som faktiskt ger 20%.
Hur tänker ni som handlar hos Lelles egentligen?
Nää de är Lelles....inget konstigt med det.Zee skrev:Tycker bara att det är snålt att Lelles endast gav 10% när alla andra gav 20%. Då är det ju bättre o köpa samma vara hos en annan handlare som faktiskt ger 20%.
För min del har det nog alltid handlat om närhet eftersom jag bor i Uppsala, men numera så drar jag med väldigt långt innan jag sätter min fot där.Zee skrev:Hur tänker ni som handlar hos Lelles egentligen?
Jepp, den har dom tydligen lyckas med!Mr Helmut skrev:men lelles träffen är ju bra
Zee skrev:Neeeej! Av alla handlare som sålde saker på plats verkade alla ge 20%, och jag själv handlade med 20% på ett annat ställe (Guru-Racing). Lelles skulle jag aldrig köpa något från.
Tycker bara att det är snålt att Lelles endast gav 10% när alla andra gav 20%. Då är det ju bättre o köpa samma vara hos en annan handlare som faktiskt ger 20%.
Hur tänker ni som handlar hos Lelles egentligen?
SVooSh skrev:Verkar som hela motorcykelbranchen är skit... Cash in och skit i kund verkar gälla överallt. Märkligt nog har ingen skit om "Din Mc" dykt upp ännu i tråden... för skit är dom!! Själv kör jag omvägar runt dom för att slippa se stället.
Mr Helmut skrev:men när jag inte blir erbjuden kvitto och dom lovar skicka kvitto+ plagget?
edit:
Anita fixade det där fint, nu får jag hämta ut paketet i morgon och slipper betala något och dom ska sätta in pengar osv
ett tag trodde jag att man blivit lurad på pengar där när dom själva på lelles sa att hon kanske stoppade dom i egna fickor
Så nu är alla glada
Dale Cooper skrev:Shit, nu blir jag nervös när man hör allt negativt om Lelles. Köpte handskar på mässan som jag fortfarande väntar på. Har iaf ett kvitto på att jag betalat... Men de lovade ca. en veckas leveranstid. Känns som om det kan bli lite längre, haha.
Jaja, bara skiten kommer tills man ska lufta slynan...
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|