Jag tycker det är så gott när det kommer en lugn och sansad människa å styr upp tråden igen .Asså, ja menar detOavsett, så är det alltid tragiskt när en olycka sker, och med personskador som följd.
Det blir inte mindre tragiskt när det dessutom blir svåra personskador.
Lynchmobben brukar inte invänta fakta!
Tagga ner lite.
Hmmm, vem av er skulle ge sig ut och köra utan hjälm en kväll i månadsskiftet mars/april?
Varför gör man det?
Jag åker utan hjälm ibland utanför garaget, i gånghastighet när jag vill se att den startar, eller för att för att flytta den i depån på en bandag. Men ge sig ut på E18? Nej! Han borde ju om inte annat ha fått allvarliga köldskador?Ungefär den frågan ställer jag mig också. Man kör inte motorcykel utan hjälm om man inte är sugen på att då eller bli förlamad/hjärnskadad. Alternativt korkad.
Ungefär den frågan ställer jag mig också. Man kör inte motorcykel utan hjälm om man inte är sugen på att dö eller bli förlamad/hjärnskadad. Alternativt korkad.
Jag åker utan hjälm ibland utanför garaget, i gånghastighet när jag vill se att den startar, eller för att för att flytta den i depån på en bandag. Men ge sig ut på E18? Nej! Han borde ju om inte annat ha fått allvarliga köldskador?
Om man redan e hjärnskadad hur gör man då
Alltså...
Kör man utan hjälm, då är man bevisligen inte heller sugen på att använda hjärnan, så det är ju knappast någon förlust med en hjärnskada. Så resonerar jag.
En granne, som är sjuksköterska och har jobbat på allt från akuten till canceravdelningen, frågade varför jag hade skinnställ på sommarn, de va ju så varmt ute? Så såna finns här också!Han kanske kommer från USA. Där får man köra utan hjälm i ett flertal stater. Är alla som kör utan hjälm i dessa stater puckon? Ja, kanske. Såg t.o. m. en sjuksköterska i ett program som körde hoj utan hjälm......
Han kanske kommer från USA. Där får man köra utan hjälm i ett flertal stater. Är alla som kör utan hjälm i dessa stater puckon? Ja, kanske. Såg t.o. m. en sjuksköterska i ett program som körde hoj utan hjälm......
Han kanske kommer från USA. Där får man köra utan hjälm i ett flertal stater. Är alla som kör utan hjälm i dessa stater puckon? Ja, kanske. Såg t.o. m. en sjuksköterska i ett program som körde hoj utan hjälm......
... Är alla som kör utan hjälm i dessa stater puckon? ...
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|