Det gjorde ont i foten att växla med gympadojjorna
Äsch, det är ingenting emot att köra i flippflopps
Det gjorde ont i foten att växla med gympadojjorna
Fantastiskt att så många verkar ha behov av att dela med sig av sin ointressanta, irrelevanta åsikt i ämnet.
Just det, till kategorin ointressanta och irrelevanta åsikter hör alla de som på något vis förmedlar en subjektiv eller för den delen objektiv värdering i att köra med eller utan ej lagstadgad skyddsutrustning.
Sug på den.
Vänliga hälsningar,
Att ABS räddar liv och minskar risken att köra omkull är fakta, folks åsikter om körning utan skydd är inte fakta. Ingen påstår att t-shirt ger mindre skador än skinnställ vid en krasch. Där är skillnaden mot ABS-debatten.Lika irrelevant som folks åsikter om ABS
Det blir vad man gör det till.Men internet är väl ändå inte till för att vara relevant i dagsläget, eller?
Som en ren sidonotis så antar jag att du kör med full skyddsmundering alla gånger med tanke på din ABS kärlek, eller har jag fel?
Och?
Hans/hennes liv, kan du inte lägga tid på att rapportera in brister på vägarna till transportstyrelsen eller nåt annat vettigt som faktiskt kan göra att någon inte hamnar i en olycka?
Nej, har för det mesta hjälm, handskar och ryggplatta. Känns helt ok för jag har ABS
Rambopannband, linne och flipflop.
Så du tar på dig skinstället när du vet att det finns risk för att du kommer behöva jogga en sträcka, utifall att du skulle ramla på den farliga asfalten?
Eller anser du risken vara såpass liten att du vågar dig på att lämna boet utan full skyddsmundering för att promenera ned till ICA och köpa mjölk någon gång då och då?
Om du gör det sistnämnda så vet du hur vi andra tänker också, bara att vår trygghetströskel uppenbarligen är lite större än din.
Om du inte gör det, ja då är du bara korkad och konstig... Ja menar, vilken normalfuntad människa har rossistället på sig för att ta en promenad
Knappast värt att kommentera, men varsågod; Det hänger på vilket ICA jag skall besöka.
Jag tror du missuppfattade min text. Jag struntar alltså i om man vill åka till affären i en kundvagn, baklänges i 220, -endast iförd grön mamba. Det jag menade var att det gör ont att ligga på asfalten och nöta bort hud och benbitar. Helt i onödan, för att det är så enkelt att skydda sig.
Vadfan är en grön mamba En orm?
Vänta bara tills du får barn, då blir du en trygghetsnarkoman du med!Jag är lite crazy...hänger vid en bardisk UTAN hjälm och reflexväst. I like it extreme !
Helt klart .. har sett de också .. folk hade tyckt att de e knäppa om de cyklat runt i skinnställ.Ja det skyddar inte mycket,men när man åker nere i Alperna ser man cyklister susa ner förr i 60-70 knyck dem har inte mycket till utrustning då sitter jag hellre på hojen i badbyxor den känns lite mer stabil
David Eberhards bok, I trygghetsnarkomanernas land, borde vara obligatorisk läsning i skolan...
...
Vänta bara tills du får barn, då blir du en trygghetsnarkoman du med!
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|