Mekanik mot Trafik

notrightrider

Happiness in the homeland.
Gick med
17 Sep 2012
Hoj
Pick a number.
Men förbannat i helvetet…! Vad är det med dig…? Är du dum i huvudet på riktigt…? Det tar en sjuåring max tio sekunder att googla fram vem killen är och vad han har för koppling till familjer och företag på orten.

Ja - en hederlig familj och ett högt ansett företag har tagit skada av killens totala avsaknad av risk- och konsekvensanalys. De står naturligtvis inte bakom hans handlingar, men skiten stänker tyvärr mer på dem än på någon annan.

Att du tror och tycker att man bara representerar sig själv betyder inte ett skvatt i sammanhanget, men besvarar min fråga ovan ganska väl.

1. Köpa.
2. Bygga själv.
3. …..

Hmm…

Jag kan säga det rätt ut:
Spökgösta är en kriminell individ som alldeles bortsett från sina körningar dras med ett wrap sheet varje socialt fungerande människa skulle skämmas ögonen ur sig att visa upp.

Som motorcyklist har han gjort mer skada än någon annan svensk.

Teknik? Mekanik? Trafik?
Teorierna haglar.

Titta hellre på diagnoserna.
Många av de namn som rabblas uppvisar tydliga tecken på antisociala personlighetsstörningar och bokstäver staplade på varandra i för tiden gångbara kombinationer.

Inte så mycket att hylla, tycker jag.

BrooklynS

Buy quality, cry once
Gick med
26 Mar 2014
Hoj
Bara fräna hojar
Man skall knappast döma 20-åriga grabbar för att inte ha ett fullt utvecklat konsekvenstänkande eftersom det är så det fungerar. Desto viktigare att de har förebilder med omdöme och som de ser upp till av andra skäl. Grabbar i den åldern är i stort behov av kloka ledargestalter.

Inte av spänniga dumskallar som spelar Allan på YouTube.

Mvh

Alatalo

The Build Quality Police
Gick med
11 Jul 2010
Hoj
YZF-R7
Jag kan säga det rätt ut:
Spökgösta är en kriminell individ som alldeles bortsett från sina körningar dras med ett wrap sheet varje socialt fungerande människa skulle skämmas ögonen ur sig att visa upp.

Ungefär så. Och trots att karln faktiskt är dömd för ett stort antal fall av motorcykelstölder och häleri så dyker det då och då upp dårar på det här forumet som vill glorifiera honom.

Precis som dårar som tror att deras egna handlingar bara drabbar dem själv och ingen annan.

Last edited:

Two stroke man

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Apr 2005
Hoj
Har tappat räkningen
Bara så ingen missförstår så vill jag säga att jag inte på glorifierar Gösta i mitt tidigare inlägg. Jag menar bara att han är mer förutseende än de flesta andra retards som leker på gatan och gör filmer för youtube.

Vi vet ju att han inte ens lyckades utmärka sig i någon sm-klass bortsett från några enstaka snabba varv innan han slutade i spenaten.

Det är ungefär som när man är ute på någon svartbana för motocross så brukar det alltid vara någon idiot som gasar som satan i depån. Det är alltid samma personer som knappt har styrfart på banan som verkar ha nåt slags behov att försöka utmärka sig i depån istället utan och inse att dom då verkligen visar sig vara just idioter.

Miggen

Ny medlem
Gick med
27 Jan 2025
Hoj
Yamaha Xj6, Zx6r, Gsxr 1000, R1
Men förbannat i helvetet…! Vad är det med dig…? Är du dum i huvudet på riktigt…? Det tar en sjuåring max tio sekunder att googla fram vem killen är och vad han har för koppling till familjer och företag på orten.

Ja - en hederlig familj och ett högt ansett företag har tagit skada av killens totala avsaknad av risk- och konsekvensanalys. De står naturligtvis inte bakom hans handlingar, men skiten stänker tyvärr mer på dem än på någon annan.

Att du tror och tycker att man bara representerar sig själv betyder inte ett skvatt i sammanhanget, men besvarar min fråga ovan ganska väl.

1. Köpa.
2. Bygga själv.
3. …..

Hmm…

Ungefär så. Och trots att karln faktiskt är dömd för ett stort antal fall av motorcykelstölder och häleri så dyker det då och då upp dårar på det här forumet som vill glorifiera honom.

Precis som dårar som tror att deras egna handlingar bara drabbar dem själv och ingen annan.

Det här har fan blivit humor på hög nivå :rofl

Lugn i båten vännen, tänk på blodtrycket :krama

Jag hoppas du lagt märkte till att jag enbart ställt frågor angående hur/vad som påverkat andra i förhållande till att Teo från Yamaha Center frontar på bakan med en bil i mötande körfält, man lever på hoppet vettu :tummenupp

Miggen

Ny medlem
Gick med
27 Jan 2025
Hoj
Yamaha Xj6, Zx6r, Gsxr 1000, R1
Bara så ingen missförstår så vill jag säga att jag inte på glorifierar Gösta i mitt tidigare inlägg. Jag menar bara att han är mer förutseende än de flesta andra retards som leker på gatan och gör filmer för youtube.

Vi vet ju att han inte ens lyckades utmärka sig i någon sm-klass bortsett från några enstaka snabba varv innan han slutade i spenaten.

Det är ungefär som när man är ute på någon svartbana för motocross så brukar det alltid vara någon idiot som gasar som satan i depån. Det är alltid samma personer som knappt har styrfart på banan som verkar ha nåt slags behov att försöka utmärka sig i depån istället utan och inse att dom då verkligen visar sig vara just idioter.

De kommer missförstå dig, tro mig :hihi

Nyheter
Längre bakstänka för R 1300 GS

Svingarmslagringen, svingar...

Vi breddar tidningen ytterligare!

Björn Glansk från BigTwin o...

Vi breddar tidningen ytterligare!

Björn Glans från BigTwin oc...

Slut med fri mc-körning på Nürburgring Nordschleife

Motorcykelkörning på klassi...

Färre döda i vägtrafiken

Foto: Jacob Sjöman Trans...

Ökat antal körkortsåterkallelser

Foto: Liza Simonsson Und...

CFMOTO dag 2, Gymkhana, Gokartbana och Portimao!

Idag har vi äntligen fått s...

BMW Motorrad slår nytt försäljningsrekord

Efter att ha sålt 210 408 m...

Honda Gold Wing fyller 50 år

Sedan 1975 har Honda Gold W...

CFMOTO 800MT-X

Idag har vi nöjet att få sm...