Men förbannat i helvetet…! Vad är det med dig…? Är du dum i huvudet på riktigt…? Det tar en sjuåring max tio sekunder att googla fram vem killen är och vad han har för koppling till familjer och företag på orten.
Ja - en hederlig familj och ett högt ansett företag har tagit skada av killens totala avsaknad av risk- och konsekvensanalys. De står naturligtvis inte bakom hans handlingar, men skiten stänker tyvärr mer på dem än på någon annan.
Att du tror och tycker att man bara representerar sig själv betyder inte ett skvatt i sammanhanget, men besvarar min fråga ovan ganska väl.
1. Köpa.
2. Bygga själv.
3. …..
Hmm…
Jag kan säga det rätt ut:
Spökgösta är en kriminell individ som alldeles bortsett från sina körningar dras med ett wrap sheet varje socialt fungerande människa skulle skämmas ögonen ur sig att visa upp.
Men förbannat i helvetet…! Vad är det med dig…? Är du dum i huvudet på riktigt…? Det tar en sjuåring max tio sekunder att googla fram vem killen är och vad han har för koppling till familjer och företag på orten.
Ja - en hederlig familj och ett högt ansett företag har tagit skada av killens totala avsaknad av risk- och konsekvensanalys. De står naturligtvis inte bakom hans handlingar, men skiten stänker tyvärr mer på dem än på någon annan.
Att du tror och tycker att man bara representerar sig själv betyder inte ett skvatt i sammanhanget, men besvarar min fråga ovan ganska väl.
1. Köpa.
2. Bygga själv.
3. …..
Hmm…
Ungefär så. Och trots att karln faktiskt är dömd för ett stort antal fall av motorcykelstölder och häleri så dyker det då och då upp dårar på det här forumet som vill glorifiera honom.
Precis som dårar som tror att deras egna handlingar bara drabbar dem själv och ingen annan.
Bara så ingen missförstår så vill jag säga att jag inte på glorifierar Gösta i mitt tidigare inlägg. Jag menar bara att han är mer förutseende än de flesta andra retards som leker på gatan och gör filmer för youtube.
Vi vet ju att han inte ens lyckades utmärka sig i någon sm-klass bortsett från några enstaka snabba varv innan han slutade i spenaten.
Det är ungefär som när man är ute på någon svartbana för motocross så brukar det alltid vara någon idiot som gasar som satan i depån. Det är alltid samma personer som knappt har styrfart på banan som verkar ha nåt slags behov att försöka utmärka sig i depån istället utan och inse att dom då verkligen visar sig vara just idioter.
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Svingarmslagringen, svingar... |
![]() |
Vi breddar tidningen ytterligare!
Björn Glansk från BigTwin o... |
![]() |
Vi breddar tidningen ytterligare!
Björn Glans från BigTwin oc... |
![]() |
Slut med fri mc-körning på Nürburgring Nordschleife
Motorcykelkörning på klassi... |
![]() |
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Trans... |
![]() |
Ökat antal körkortsåterkallelser
Foto: Liza Simonsson Und... |
![]() |
CFMOTO dag 2, Gymkhana, Gokartbana och Portimao!
Idag har vi äntligen fått s... |
![]() |
BMW Motorrad slår nytt försäljningsrekord
Efter att ha sålt 210 408 m... |
![]() |
Honda Gold Wing fyller 50 år
Sedan 1975 har Honda Gold W... |
![]() |
CFMOTO 800MT-X
Idag har vi nöjet att få sm... |