Men förbannat i helvetet…! Vad är det med dig…? Är du dum i huvudet på riktigt…? Det tar en sjuåring max tio sekunder att googla fram vem killen är och vad han har för koppling till familjer och företag på orten.
Ja - en hederlig familj och ett högt ansett företag har tagit skada av killens totala avsaknad av risk- och konsekvensanalys. De står naturligtvis inte bakom hans handlingar, men skiten stänker tyvärr mer på dem än på någon annan.
Att du tror och tycker att man bara representerar sig själv betyder inte ett skvatt i sammanhanget, men besvarar min fråga ovan ganska väl.
1. Köpa.
2. Bygga själv.
3. …..
Hmm…
Jag kan säga det rätt ut:
Spökgösta är en kriminell individ som alldeles bortsett från sina körningar dras med ett wrap sheet varje socialt fungerande människa skulle skämmas ögonen ur sig att visa upp.
Men förbannat i helvetet…! Vad är det med dig…? Är du dum i huvudet på riktigt…? Det tar en sjuåring max tio sekunder att googla fram vem killen är och vad han har för koppling till familjer och företag på orten.
Ja - en hederlig familj och ett högt ansett företag har tagit skada av killens totala avsaknad av risk- och konsekvensanalys. De står naturligtvis inte bakom hans handlingar, men skiten stänker tyvärr mer på dem än på någon annan.
Att du tror och tycker att man bara representerar sig själv betyder inte ett skvatt i sammanhanget, men besvarar min fråga ovan ganska väl.
1. Köpa.
2. Bygga själv.
3. …..
Hmm…
Ungefär så. Och trots att karln faktiskt är dömd för ett stort antal fall av motorcykelstölder och häleri så dyker det då och då upp dårar på det här forumet som vill glorifiera honom.
Precis som dårar som tror att deras egna handlingar bara drabbar dem själv och ingen annan.
Bara så ingen missförstår så vill jag säga att jag inte på glorifierar Gösta i mitt tidigare inlägg. Jag menar bara att han är mer förutseende än de flesta andra retards som leker på gatan och gör filmer för youtube.
Vi vet ju att han inte ens lyckades utmärka sig i någon sm-klass bortsett från några enstaka snabba varv innan han slutade i spenaten.
Det är ungefär som när man är ute på någon svartbana för motocross så brukar det alltid vara någon idiot som gasar som satan i depån. Det är alltid samma personer som knappt har styrfart på banan som verkar ha nåt slags behov att försöka utmärka sig i depån istället utan och inse att dom då verkligen visar sig vara just idioter.
Men för f-n, det vet du ju att halva rejset vinner man i depån!!!! Fränast lack, flest dekaler, coolaste stället, mest bling bling...!!!Bara så ingen missförstår så vill jag säga att jag inte på glorifierar Gösta i mitt tidigare inlägg. Jag menar bara att han är mer förutseende än de flesta andra retards som leker på gatan och gör filmer för youtube.
Vi vet ju att han inte ens lyckades utmärka sig i någon sm-klass bortsett från några enstaka snabba varv innan han slutade i spenaten.
Det är ungefär som när man är ute på någon svartbana för motocross så brukar det alltid vara någon idiot som gasar som satan i depån. Det är alltid samma personer som knappt har styrfart på banan som verkar ha nåt slags behov att försöka utmärka sig i depån istället utan och inse att dom då verkligen visar sig vara just idioter.
Jag hoppas du lagt märkte till att jag enbart ställt frågor angående hur/vad som påverkat andra i förhållande till att Teo från Yamaha Center frontar på bakan med en bil i mötande körfält, man lever på hoppet vettu![]()
Men för f-n, det vet du ju att halva rejset vinner man i depån!!!! Fränast lack, flest dekaler, coolaste stället, mest bling bling...!!!![]()
Dä ä vinter å slask.Hur fan orkar ni…
Vad duktig du är. Det tog dig alltså bara fyra dygn att googla fram lite relevanta fakta om fallet du svamlar om redan i första inlägget. Ett bra tips - förutom att skippa kilometerlångt ordbajs som ingen orkar läsa och alla ”se på mej jag är en millennial” smileys - skulle kunna vara att läsa på innan du öppnar käften. Det brukar i de allra flesta fall vara bra för trovärdigheten…
Nu när du vet vem det handlar om kan du kanske lista ut svaret på din fråga själv…? Tror du att familjen är helt oberörd av att en familjemedlem ligger på intensiven…? Tror du att företaget är helt opåverkat av bilden på tidningens framsida som visar en söndersliten hoj med dekalen ”Yamahacenter demohoj”…? Eller är du fortfarande helt övertygad om att killens totala brist på risk- och konsekvensanalys inte har påverkat någon annan än honom själv…?
Någon mer än jag som kommer att tänka på det här fenomenet?
![]()
Internettroll – Wikipedia
sv.wikipedia.org
Och därmed var det bevisat. Jag citerar Wikipedia (det finns andra definitioner men just nu valde jag den här):Absolut, speciellt när man har att göra med en förvirrad kommunistisk besserwisse med tveksam läsförståelse![]()
Alatalo leder över Miggen med 31-12 likes,
trots 25 inlägg an M och 9 av A å, om jag räknat rätt
Jag är iofs partisk, håller på Alatalo!
Och därmed var det bevisat. Jag citerar Wikipedia (det finns andra definitioner men just nu valde jag den här):
"Internettroll eller nättroll, oftast bara kallade troll, är internetslang för personer som skriver på internetforum och liknande (ursprungligen på Usenet) i syfte att provocera fram känslomässiga svar, gräl, missförstånd eller utdragna ofruktbara diskussioner (flejmkrig) som inte leder någon vart."
Video: Bike nr 4 med Yamaha R9
I nästa nummer av Bike, nr ... |
|
![]() |
Årets MC-stipendiater utnämnda
Mc-stipendiet är Svedeas bi... |
![]() |
Fira motorcykelns dag 3 maj
Den 3 maj firas Motorc... |
![]() |
Motorcykelns dag firas 3 maj
Den 3 maj 2025 fi... |
![]() |
Sex nya mc-stipendiater utnämnda
Mc-stipendiet är Svedeas bi... |
![]() |
Triumph redo för terrängen
Inför 2025 lanserar Triumph... |
![]() |
Dags för hjälmbytarvecka
En mc-hjälm är färskvara oc... |
![]() |
ACEM: Låt inte motorcyklar bli en del av handelskriget
Som svar på USA:s beslut at... |
![]() |
Vi ska provköra Yamaha MT-07 med automatlåda – vad vill du veta?
John är snart på väg till S... |
![]() |
ExploreBike: Offroadkurs för äventyr
I vår lanseras offroadträni... |