Mekanik mot Trafik

Miggen

Medlem
Gick med
27 Jan 2025
Hoj
Yamaha Xj6, Zx6r, Gsxr 1000, R1
Jag håller inte med. Jag tycker att du klämmer ur dig dravel och rappakalja som är svårt att hänga med i. Gör du så här i verkligheten också? Klampar in och kör din grej helt utan lyhördhet och känsla för feeling?

Om du inte ser skillnad på dina inlägg och altataltos off topic dravel och rappakalja kan jag inte hjälpa dig tyvärr :( Jag har fått ett par bra svar angående topic dock, jag är nöjd och redo att dra extremt off topic och behandla altatalto som han behandlar andra, med felaktig fakta och sentimentala känsloargument samt förlämpningar, gyllene regeln o sånt :yoparty bring the popcorn boys ere we go! :hihi

Old Badger

SportHojsentusiast
Gick med
12 Aug 2009
Hoj
Engelska sporthojar
Kul med en motorcykelrelaterad tråd. :krama

Spökgöstas filmer var inte bra för oss motorcyklister som inte kör för fort men över skyltad hastighet och hellre flyger under radaren. :(

Miggen

Medlem
Gick med
27 Jan 2025
Hoj
Kul med en motorcykelrelaterad tråd. :krama

Spökgöstas filmer var inte bra för oss motorcyklister som inte kör för fort men över skyltad hastighet och hellre flyger under radaren. :(

Vafan, ett rimligt och sakligt inlägg :va Jag som hade andra planer, aja...

Jag förstår det perspektivet, dock som jag tidigare påpekat så hänger inte karaktär och skicklighet nödvändigtvis ihop. Att individer ställer till det för grupper är kanske inte heller trådens ämne, men jag har försökt hinta till att det är "häxjakt/mob rule/kollektivism" mentaliteten som orsakar skadorna som brukar uppstå till följd, detta är alltså någonting jag som lutar åt en individualistik filosofi inte bemödar mig djupdykning i :tummenupp

I efterhand så kan jag erkänna att jag inte förväntade mig att den känslomässiga bägare skulle rinna över såpass fort trots att jag försökt vara extremt tydlig med att tråden diskuterar motorcykelkörning, ren och skär motorcykelkörning, thats it :krama

Alatalo

The Build Quality Police
Gick med
11 Jul 2010
Hoj
YZF-R7
Jag är faktiskt väldigt nöjd med tråden

Kul. Och precis som gamlingen säger, kul att i alla fall en av dina trådar handlar om hojar. Och kul att du har en…låt oss kalla det optimistisk självbild.

Men återigen - du har i flera inlägg varit väldigt tydlig med att du bara representerar dig själv och att dina handlingar inte påverkar någon annan. Och du har varit väldigt påstridig om att samma sak skulle gälla killen från Luleå. Nu vet du dessutom hans namn och lite mer om hans kopplingar. Så - hävdar du fortfarande att du / han / alla vi motorcyklister bara representerar oss själva…?

Om du svarar snabbt så kanske någon hinner läsa ditt svar innan du ligger på deras ignore-lista.

Miggen

Medlem
Gick med
27 Jan 2025
Hoj
Kul. Och precis som gamlingen säger, kul att i alla fall en av dina trådar handlar om hojar. Och kul att du har en…låt oss kalla det optimistisk självbild.

Men återigen - du har i flera inlägg varit väldigt tydlig med att du bara representerar dig själv och att dina handlingar inte påverkar någon annan. Och du har varit väldigt påstridig om att samma sak skulle gälla killen från Luleå. Nu vet du dessutom hans namn och lite mer om hans kopplingar. Så - hävdar du fortfarande att du / han / alla vi motorcyklister bara representerar oss själva…?

Om du svarar snabbt så kanske någon hinner läsa ditt svar innan du ligger på deras ignore-lista.

Åh nej, måste skynda mig innan ryssen kommer :skrämd

Kan du citera när jag skrivit att mina handlingar inte påverkar någon annan? Kan du citera när jag… vänta… va… vad håller jag på med? :va Du… duuu… du din lilla, din lilla ärthjärna! Du är en sån jätteliten ärthjärna! Visste du att alla Moto GP krascher beror på att de glömmer bort vilket håll de ska åt? Fatta den! De är så jävla korkade att de svänger åt fel håll! Haha vilka jävla puckon alltså :lol

Varför bidrar du ekonomisk till strypsnaran som sakta kväver motorcykelbranschen? R7? Mt07? Tomatoe tomatå potatoe potatå!

Varför kan du inte vinna IOM när jag drar alla Moto GP förare som kör som kärringar? Du med din jättelilla ärthjärna är lika värdelös hojförare som alla Moto GP racers, snart sitter ni alla och kör elhojar på gokart banor :hihi

Varför glorifierar du Yamaha Center i Luleå när en av deras anställda begick mordförsök, varför gör du det? Varför kastar du folk från bergnäsbron, hotar du mig? :dummer

Varför är du inte läskunnig? Är du nån import från Kongo-Bongo som inte kan svenska? Varför kan du inte svenska? Varför är det så? Fattar du hur många det drabbar när du inte kan svenska? Sympatilösa ärthjärna! :mad:

Du får inte borsta tandkrämen med blodpuddingen medan jag sitter på muggen, fattar du inte det? Är du dum i hela halva huvudet eller? Kommunister, likadana allihop! :arsele

illoco

Sporthojsnörd
Gick med
6 Jun 2015
Hoj
TM en 250 19 suzuki gsx1428-82 honda vfr800-98 suzuki 1100 ef-86 kawasaki kxf250-18 kawasaki h2-72
Är det någon som KORTFATTAT kan för klara vad tråden handlar om?
Jag har försökt men kör fast😱

Ulvhamne

Kraschmongo
Personal
Gick med
16 Oct 2010
Hoj
Literklubba, tjejhundra, och pendlarmoppe
Är det någon som KORTFATTAT kan för klara vad tråden handlar om?
Jag har försökt men kör fast😱
Ett gammalt troll försöker få fart på folk med ett gammalt ämne som inte rör upp hemskt mycket känslor längre. När han får ett napp så fortsätter han med lite taffliga personliga angrepp istället.

Nyheter
Längre bakstänka för R 1300 GS

Svingarmslagringen, svingar...

Vi breddar tidningen ytterligare!

Björn Glansk från BigTwin o...

Vi breddar tidningen ytterligare!

Björn Glans från BigTwin oc...

Slut med fri mc-körning på Nürburgring Nordschleife

Motorcykelkörning på klassi...

Färre döda i vägtrafiken

Foto: Jacob Sjöman Trans...

Ökat antal körkortsåterkallelser

Foto: Liza Simonsson Und...

CFMOTO dag 2, Gymkhana, Gokartbana och Portimao!

Idag har vi äntligen fått s...

BMW Motorrad slår nytt försäljningsrekord

Efter att ha sålt 210 408 m...

Honda Gold Wing fyller 50 år

Sedan 1975 har Honda Gold W...

CFMOTO 800MT-X

Idag har vi nöjet att få sm...