Jag tycker vi döper om honom till "Muggen"
Jag håller inte med. Jag tycker att du klämmer ur dig dravel och rappakalja som är svårt att hänga med i. Gör du så här i verkligheten också? Klampar in och kör din grej helt utan lyhördhet och känsla för feeling?
Kul med en motorcykelrelaterad tråd.
Spökgöstas filmer var inte bra för oss motorcyklister som inte kör för fort men över skyltad hastighet och hellre flyger under radaren.![]()
Jag är faktiskt väldigt nöjd med tråden
Kul. Och precis som gamlingen säger, kul att i alla fall en av dina trådar handlar om hojar. Och kul att du har en…låt oss kalla det optimistisk självbild.
Men återigen - du har i flera inlägg varit väldigt tydlig med att du bara representerar dig själv och att dina handlingar inte påverkar någon annan. Och du har varit väldigt påstridig om att samma sak skulle gälla killen från Luleå. Nu vet du dessutom hans namn och lite mer om hans kopplingar. Så - hävdar du fortfarande att du / han / alla vi motorcyklister bara representerar oss själva…?
Om du svarar snabbt så kanske någon hinner läsa ditt svar innan du ligger på deras ignore-lista.
Ett gammalt troll försöker få fart på folk med ett gammalt ämne som inte rör upp hemskt mycket känslor längre. När han får ett napp så fortsätter han med lite taffliga personliga angrepp istället.Är det någon som KORTFATTAT kan för klara vad tråden handlar om?
Jag har försökt men kör fast![]()
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Svingarmslagringen, svingar... |
![]() |
Vi breddar tidningen ytterligare!
Björn Glansk från BigTwin o... |
![]() |
Vi breddar tidningen ytterligare!
Björn Glans från BigTwin oc... |
![]() |
Slut med fri mc-körning på Nürburgring Nordschleife
Motorcykelkörning på klassi... |
![]() |
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Trans... |
![]() |
Ökat antal körkortsåterkallelser
Foto: Liza Simonsson Und... |
![]() |
CFMOTO dag 2, Gymkhana, Gokartbana och Portimao!
Idag har vi äntligen fått s... |
![]() |
BMW Motorrad slår nytt försäljningsrekord
Efter att ha sålt 210 408 m... |
![]() |
Honda Gold Wing fyller 50 år
Sedan 1975 har Honda Gold W... |
![]() |
CFMOTO 800MT-X
Idag har vi nöjet att få sm... |