Det har inte 96-98% av Sveriges befolkning heller. Men att önska att dessa ska bli knivmördade är aningen osmakligt.
Du får naturligtvis tycka så länge som du inte gör slag i saken men man får nog räkna med rejäla mothugg. (Bildligt talat)
Absolut det är inte jag som har en åsikt som är farlig det är dom som inget säger som är farliga.
Skulle jag vara farlig hade jag nog inte fått jobba på vissa platser under åren det hade nog Säpo sätt stopp för omgående. Sk hemliga militär anläggningar brukar inte folk med fel uppfattning komma in på som ex.
O jag tar absolut mothugg tro inget annat vi bor i en sk demokrati påstås det ännu iallafall, dock går det åt fel hål med stora steg med viss inskränkning, vänstern tar sig friheter o höger ser att det kan nyttja dom med i framtiden om vänstern genomför saker o ting.
Vänstern vill ju ha detta Sverige så vad är problemet igentligen? Det skjuts knivmördat o folk var o varannan dag, det skjuts till o med poliser och det blir knappt debatt knappt ett inlägg i en Rix tidning. Knappt någon från regering som sa o vad hemskt vi beklagar sorgen till familjen.
Men nu skedde det i närheten av många politiker och dessutom för ovanlighetens skull av en vit person. Då skrivs det spaltmeter om detta, det intervjuas folk o det kunde varit jag jag satt i närheten för en eller två timmar sedan.. Vem bryr sig?
Att en psykiskt instabil person bestämmer sig i tystnad att ta en specifik annans persons liv är inte ok på något sätt, men var jag tvungen att välja en av två som måste avlida så väljer jag utan tvekan en miljöpartist framför en duktig psykolog som det är katastrofal brist på.
Som Anna lind det var tragiskt att hon blev knivstucken till döds. En rejäl o korrekt politiker, ironin i detta om det finns någon sådan är ju dock att det var en av vänsterns eget importerade tillskott som utförde dådet så i viss mån själv förvållat.
Jag inbillar mej att vi ser bara en liten del av det som komma skall inom ett fåtal år så vänj er vid detta.