samzon skrev:
2467867 Handlar livet bara om hojåkning och trafikförsäkringar?? om man tycker att det är bra att ligga i soffan eller sitta i Skärholmen med sitt radband istället för att göra ett hederligt dagsverke så va det bättre med sossarna men vi som lever i verkliga livet kanske tycker annorlunda
Näe jag är innerligt trött på att betala världens högsta skatter och veta att en brottsling får bättre mat i finkan än mina barn i skolan nu jäklar ska det rensas upp i bidrags träsken
Och du tror på allvar att dina ungar kommer få bättre mat?
Tydligen tycker du att det är rätt att våra sjuka och gamla ska ha mindre pengar att röra sig med, nivåerna ska sänkas även här.
Jag lever även jag i verkliga livet med bra inkomst, är nog en vad högerpolitiken anser vara en vinnare men jag är humanist och tänker på de svaga i samhället, dessa är inte hjälpa av slopad förmögenhetsskatt m.m.
Hojförsäkringen skiter jag i, betalar gärna lite mer om det är motiverat
Men nu ska det bli spännande och se hur länge Aliansen håller, för att det kommer att bli osämja i högerblocket är jag övertygad om och väljarna som valde högern beroende på missnöje med Persson lär nog inte göra om misstaget om fyra år