20 liter har jag för mig. Var nog bl.a Crutchlow som hade soppa problem!!
Soppaproblem
Lär dig stava någorlunda i alla fall, klumpen!
20 liter har jag för mig. Var nog bl.a Crutchlow som hade soppa problem!!
...Dags för helt nytt koncept, t.ex. free-for-all, ride-what-you-bring med enkla regler om max energimängd per race och konstruktion som tillgodoser förare och publiks säkerhet.
Skenande kostnader hindras genom krav på att identiska hojar, däck etc. ska finnas till salu för alla till bestämt takpris, för hojar kanske i nivå med vad Honda och Yamaha nu tar för sina produktionsracers.
Ja, själva misstanken om att lotteriet mellan klassernas fördelar ska avgöra mästerskap är väl tillräckligt för att fundera på var slutstationen kommer att ligga. Helt klart är att Dorna ser enhets-ECU och open som framtiden. Lika tydligt är att Honda hotar att hoppa av om så blir fallet. Och därför ser vi nog detta hopkok och misch-masch av hastigt annonserade regler, villkor och reglementen.Ha, fy f-n va kasst allt runtomkring GP sköts. VM i roadracing & avgörande regler skrivs om oftare än det står en ny vinnare på pallen. Nu ska det dessutom vara tre (!) reglementen i samma klass. Dags att göra om det till ett strikt Moto1 inför 2015.
Ha, fy f-n va kasst allt runtomkring GP sköts. VM i roadracing & avgörande regler skrivs om oftare än det står en ny vinnare på pallen. Nu ska det dessutom vara tre (!) reglementen i samma klass. Dags att göra om det till ett strikt Moto1 inför 2015.
Håller med om det mesta men tror att Ducatis största anledning till att gå till Open är möjligheten att fortsätta utveckla hela året.
Det här är ju ett frikort för Ducati att få en möjlighet att ta in försprånget Honda och Yamaha har.
För att förhindra detta skulle Dorna fått sätta upp hårdare specifikation om vilka som "måste" räknas som factory och inte som nu låta fabrikerna välja vilken klass de skall köra i.
In the interview with AS, Ezpeleta explained that Magneti Marelli had had the software for some time. The factories were asked in November last year to help develop the spec ECU software, but Honda and Yamaha refused, Ezpeleta said. Ducati agreed, and provided assistance to the Italian ECU maker. Magneti Marelli then built their software based on the input provided by Ducati, and this was the software introduced at Sepang 2. Ezpeleta was clear on why the upgrade was applied. 'The objective is that in the end, everyone will run as Open entries,' Ezpeleta told AS.
Soppaproblem
Lär dig stava någorlunda i alla fall, klumpen!
9st som ska upp på pallen varje race i år då!
Indian Springfield SE
Indian Springfield var en h... |
|
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|