MotoGP - Silly season 2014.

#space

Gudomlig sporthojare
Gick med
28 Jun 2005
Hoj
Gsx-r 1000 Racehoj
P€RRA;5855271 skrev:
Fördelen med en comeback för Casey vore en till som kan vinna race, mer drama i depån och framförallt, en jäkla massa gnäll på allt och alla :)

Haha Underbart.. Onekligen svårt att se CC och CS som ler och långhalm! Finns mkt/många fina kontroverser som ligger på lur där :fakta

P€RRA

BFF
Gick med
31 Mar 2009
Hoj
Njet
Haha Underbart.. Onekligen svårt att se CC och CS som ler och långhalm! Finns mkt/många fina kontroverser som ligger på lur där :fakta
Jag tror inte CS skulle våga lappa till CC om han var i vägen på träning eller kval. Då skulle han nog få stryk.

Och om CS inte gillade behandlingen han fick av Rossi på Laguna 2008 vågar jag knappt tänka på hur arg han skulle bli med en Marquez i startfältet som dessutom skulle åka ifrån honom titt som tätt.

Radare

Bannad
Gick med
22 May 2007
Hoj
Dnepr
P€RRA;5855282 skrev:
Jag tror inte CS skulle våga...skulle han nog få stryk.

Och om CS inte gillade...tänka på hur arg han skulle bli...
Tänk vad roligt om Stoner kom tillbaks så att du fick anledning att fortsätta skriva om hur dum han är; när du tröttnar på att skriva om dumma Jorge Lorenzo eller dumma Dani Pedrosa eller dumma Nicky Hayden. Cal Crutchlow är väl också dum föresten? Många dumma som låtsas att de har ont, gnäller och inte kör så fort och bra som de borde. Om det är intressant att skriva hur dumma olika förare är, kan man då ställa någon prognos om hur dumma de kommer vara 2014? Det är ju det tråden handlar om, tänker jag. Nästa säsong. Hur dum kommer Lorenzo vara egentligen?

Last edited:

#space

Gudomlig sporthojare
Gick med
28 Jun 2005
Hoj
Gsx-r 1000 Racehoj
P€RRA;5855282 skrev:
Jag tror inte CS skulle våga lappa till CC om han var i vägen på träning eller kval. Då skulle han nog få stryk.

Haha Precis.. Kittlande tanke : )

valmers

Gudomlig sporthojare
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
E-Wheels E2S V2 MAX
Om Stoner glädjande nog skulle välja att komma tillbaka ser jag inget konstigt i det. Tvärtom, det vore utmärkt för konkurrensen i toppen om det blev fyra aliens istället för nuvarande tre, givet att Stoner kunde beredas plats i ett team med konkurrenskraftig materiel.

Stoner vore varken den förste eller siste som slutar och sedan saknar rampljuset, även om alla resor och sponsoruppdrag frestar på.

Jag säger som Mortenzoni, in med Stoner så det blir lite liv i presskonferenserna. Som det är nu är det som någon jävla kusinträff, för att inte tala om Parc Fermé där det väl snart kommer hånglas efter racen.

Radare

Bannad
Gick med
22 May 2007
Hoj
Dnepr
Som det är nu är det som någon jävla kusinträff, för att inte tala om Parc Fermé där det väl snart kommer hånglas efter racen.
Ha ha! Huvudet på spiken.

:rofl

Det är så trist med alla jävla glada miner och det hjärtliga ryggdunkandet. Är det Allsång på Skansen eller är det VM i prototypracing?

Edit: Ha ha ha! Kolla Biaggis min och kroppsspråk när han sitter bredvid Rossi. Sådan tryckt stämning av illa dold aggressivitet ska det vara före och efter tävlingarna!

Bifogat

• rossi-stoner-clash.jpg
    rossi-stoner-clash.jpg
    202.5 KB · Visningar: 119
  • 69674.jpg
    69674.jpg
    17 KB · Visningar: 132
  • 116344.jpg
    116344.jpg
    44 KB · Visningar: 123
  • 124516_rossi+gibernau-1280x960-oct7.jpg._original.jpg
    124516_rossi+gibernau-1280x960-oct7.jpg._original.jpg
    145.3 KB · Visningar: 107
  • ROSSI.jpg
    ROSSI.jpg
    40.2 KB · Visningar: 112
Last edited:

Alatalo

The Build Quality Police
Gick med
11 Jul 2010
Hoj
YZF-R7
Fast Casey "complain too much" Stoner, MM och CC i samma team vore himla kul:) Risken är att "moaner:s" frökenfasoner inte skulle palla/tillåta att teama tillsammans med CC!!

För mig är det helt obegripligt hur man kan tycka att Casey är gnällig i sällskap med "buu huu jag har ingen fabrikare" Crutchlow...

lindhamre

Återfallsförbrytare.
Gick med
7 May 2013
Hoj
Z1000, Laverda 1000 3C 120, Zündapp KS 70
Jar tror Perra saknar Stoner eftersom han inte kan låta bli att skriva om honom trots att han har slutat :hihi

Gustav O

T.R.Ö.T.T.
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Yamaha TZ-M250 96
Som om inte det media förfarandet gäller mellan Spanska vs Italienska media etc .. !

Min spanska och italienska är för dålig för att kunna uttala mig men dina språkkunskaper imponerar. Det gör dock inte superbikeplanet mindre patetiska.

#space

Gudomlig sporthojare
Gick med
28 Jun 2005
Hoj
Gsx-r 1000 Racehoj
Min spanska och italienska är för dålig för att kunna uttala mig men dina språkkunskaper imponerar. Det gör dock inte superbikeplanet mindre patetiska.

Haha Du har onekligen en något knepig hang-up! Fast ok, då utser vi Superbikeplanet som roten till allt ont! Vi kan enligt dig samtidigt utse att sydeuropeiska journalister / engelska journalister etc är opartiska och fanbärare av objektivtivitet de enda som sprider "sanningar" och inte håller "sina egna" förare bakom ryggen i ur och skur!

#space

Gudomlig sporthojare
Gick med
28 Jun 2005
Hoj
Gsx-r 1000 Racehoj
För mig är det helt obegripligt hur man kan tycka att Casey är gnällig i sällskap med "buu huu jag har ingen fabrikare" Crutchlow...

Svårt att validera utifrån Tv-rutan och Internet, men att Casey inte skulle va en erkänd gnällkärring är det väl ändå få som skriver under på. Och det jag menar "Risken är att "moaner:s" frökenfasoner inte skulle palla/tillåta att teama tillsammans med CC!!" är att de två under samma tak bör bli much too much :tummenupp

Gustav O

T.R.Ö.T.T.
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Yamaha TZ-M250 96
Haha Du har onekligen en något knepig hang-up! Fast ok, då utser vi Superbikeplanet som roten till allt ont! Vi kan enligt dig samtidigt utse att sydeuropeiska journalister / engelska journalister etc är opartiska och fanbärare av objektivtivitet de enda som sprider "sanningar" och inte håller "sina egna" förare bakom ryggen i ur och skur!

Nej, det kan vi inte göra. Jag har inte sagt något om andra journalisters partiskhet. Det är det bara du som gör så lägg inte ord i min mun, tack.
Superbikeplanets redaktionella material blir inte mindre partiskt för det. :fakta

#space

Gudomlig sporthojare
Gick med
28 Jun 2005
Hoj
Gsx-r 1000 Racehoj
Nej, det kan vi inte göra. Jag har inte sagt något om andra journalisters partiskhet. Det är det bara du som gör så lägg inte ord i min mun, tack.
Superbikeplanets redaktionella material blir inte mindre partiskt för det. :fakta

Jo, Du måste erkänna att det blir ju inte bara lite roligt när Du hänger upp dig på att just Superbikeplanet från Superpatriotiska usa bl.a håller Nicky om ryggen. Vilket i sak man hur som helst kan förvänta sig att Superbikeplanet pliktskyldigt gör alla dagar året om :tummenupp

#space

Gudomlig sporthojare
Gick med
28 Jun 2005
Hoj
Gsx-r 1000 Racehoj
Kommer väl ihåg den där sändning.. Det gick en rysning genom hela kroppen och med allt som ligger bakom den bilden är innehållet ren o skär dynamit!!
ROSSI.jpg

emullo

Gick med
3 Apr 2003
Hoj
Ducati Hypermotard 1100, Honda CBR 1000RR
Ha ha! Huvudet på spiken.

:rofl

Det är så trist med alla jävla glada miner och det hjärtliga ryggdunkandet. Är det Allsång på Skansen eller är det VM i prototypracing?

Edit: Ha ha ha! Kolla Biaggis min och kroppsspråk när han sitter bredvid Rossi. Sådan tryckt stämning av illa dold aggressivitet ska det vara före och efter tävlingarna!

Så sant. Lite mer hårdare stämning vore något.. Casey skulle kunna dra igång det relativt lätt. Så synd att vi förlorade Simoncelli, han rörde ju om i grytan ordentligt. :(

Annars tror jag att MM kommer röra upp mer känslor snart när han återkommande passerar gamlingarna i race efter race. Kanske inte detta år men nästa. Han var ju relativt vild i Moto2 så det bådar ju gott. :tummenupp

Last edited:

FettSnok

96% enligt läkaren
Gick med
22 Apr 2006
Hoj
Aprilia RS660, Highland 950 SM
Sen finns ju även Bowlin' Bautista, han skapar ju lite surr i depån ibland.
Men MM i all ära, jag saknar fortfarande Stoners körning på och hans illa dolda sarkasm utanför banan.

P€RRA

BFF
Gick med
31 Mar 2009
Hoj
Njet
Jar tror Perra saknar Stoner eftersom han inte kan låta bli att skriva om honom trots att han har slutat :hihi
Jag trodde vi var i MotoGP - Silly season 2014-tråden och diskuterade hans eventuella återkomst. Har jag missat något :va

Att Valmers, NyTeknik/Radare och några till klankar på Rossi i tid och otid är okej men om man skriver något om Stoner (som av någon helt outgrundlig anledning fått smeknamnet Stacey Moaner) då är man dum dum dum :hihi

Alatalo

The Build Quality Police
Gick med
11 Jul 2010
Hoj
YZF-R7
P€RRA;5855750 skrev:
Jag trodde vi var i MotoGP - Silly season 2014-tråden och diskuterade hans eventuella återkomst. Har jag missat något :va

Det är onekligen intressant att en kille som pensionerade sig 2012 är den mest omnämnde i en forumtråd som handlar om silly season 2014...En riktig fullpoängare till marknadsföringsfolket hos Honda...?

valmers

Gudomlig sporthojare
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
E-Wheels E2S V2 MAX
Det är onekligen intressant att en kille som pensionerade sig 2012 är den mest omnämnde i en forumtråd som handlar om silly season 2014...En riktig fullpoängare till marknadsföringsfolket hos Honda...?
Det är djupt tragiskt att man släppte iväg honom; något säger mig att The Evil HRC inte ansträngde sig speciellt mycket för att få honom att stanna.

Nyheter
Antalet omkomna i vägtrafiken minskar

Foto: Liza Simonsson Fra...

Var femte trafikant respekterar inte stopplikten

En ny undersökning där Riks...

Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen

Försäkringsbolaget Svedea f...

2025 års Kawasaki Z900 uppdateras

Inför 2025 års säsong är Ka...

Indian Springfield SE

Indian Springfield var en h...

Nya Triumph Speed Twin