GSXR1100R skrev:Rakt fram
Nu får du förklara dig... lite!! Hur förklarar du att det går att styra när man kör på bakhjulet då??
GSXR1100R skrev:Rakt fram
Kostet78 skrev:Nu...funkar den!! Inte...
Kostet78 skrev:Vi överdriver.... utan att röra styret och utan att ändra vinkeln på hojjen kliver jag över och ställer all min tygnd på höger fotpinne vilket håll far hojjen?!
Svetsa fast styret och du kan hänga apa hur mycket du vill, hojen går rakt fram.Kostet78 skrev:Nu får du förklara dig... lite!! Hur förklarar du att det går att styra när man kör på bakhjulet då??
#Olsson# skrev:När du kör utan att hålla i styret och svänger med hjälp av kropp-förflyttning, så motstyr du endå. Inte direkt via händer/armar men cyckeln gör faktiskt samma sak med automatik.
Kostet78 skrev:Men är styret fast... far hojjen åt höger...
GSXR1100R skrev:Svetsa fast styret och du kan hänga apa hur mycket du vill, hojen går rakt fram.
Inte enligt naturlagarnaKostet78 skrev:Men är styret fast... far hojjen åt höger...
Du frågar och vi svarar, varför skulle den svänga med styret fastsvetsatKostet78 skrev:Men va fan... !!
UrbanTiger skrev:Det är i stort just så det funkar geometriskt. Lägg till gyroeffekten på framhjulet så är det komplett.
Det är inte möjligt att göra så utan att röra styret och utan att ändra vinklen på hojen. Någotdera måste ske.Kostet78 skrev:Vi överdriver.... utan att röra styret och utan att ändra vinkeln på hojjen kliver jag över och ställer all min tygnd på höger fotpinne vilket håll far hojjen?!
UrbanTiger skrev:Quicktime runkar apskaft. Tänker inte sabba datorn igen
Nej QT sugerMcB skrev:
McB skrev:Skit samma, det är bevismaterial! Om alla kan titta på filmen så kan vi låsa tråden sen.
UrbanTiger skrev:Kolla nästa gång ni åker kundvagn på ICA. Hjulen svänger omkring sig själv. Fast styret är fast
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|