Eftersom du inte bemödat dig med att besvara min initiala fråga som var upprinnelsen till detta fiasko så är du liksom inte i position att ha åsikter om vad jag skall skriva, gör om gör rätt. Jag är relativt intresserad och hyfsat påläst i frågan, du har bevisat att du inte är det men du tycker om att "tycka rätt". Du bevisar det med att skriva något så arrogant och konkret fel som denna obeskrivliga dumhet:Som vanligt (när du har fel) Markus går du på personangrepp istället för egna argument. Skärp dig, du kan bättre. Ibland diskuterar du verkligen som en trotsig treåring.
Det vore väldigt intressant att höra DIG lägga fram DINA argument i frågan istället.
1. Var ligger din position när det gäller abort? Varför?
2. Vilka argument anför DU till stöd för att Trump är lämplig som president och faktiskt vid sina sinnens fulla bruk trots alla tecken på den direkta motsatsen?
Du kör ju uppenbarligen inte hoj just nu (absolut ursäktligt) men då kan du ju lägga lite energi på att slipa dina argument istället för att bara tycka (illa) om andras.
"Därför är frågan enkel, det är ingen etisk fråga. Det är en medicinsk fråga. "
Frågan är inte enkel, det är en etisk fråga och en medicinsk fråga och medicinen är inte överens ens i Norden.
Och MC frågan kan vi ta igen:
- Detta är OT och jag diskuterar OT
- Tar mig även friheten att diskutera alla ämnen jag önskar inklusive MC🫠
- Du har aldrig haft en sporthoj
Det där återkommande med "höhö du har ingen hoj" har liksom ingen bäring i denna fråga, du kan rent av starta en tråd om ämnet om så önskas, helt ok för mig.
Men varför undviker du så ofta att citera trots otaliga propåer? Bekväm utväg?