Tycker du Kamala är sämre än Hillary eller Joe?Joe Biden och Hillary Clinton kanske inte var så dåliga om vi jämför med vad man har att välja på nu.
Men allt är relativt, ska man ha vettiga kandidater så får vi gå innan 2016
Tycker du Kamala är sämre än Hillary eller Joe?Joe Biden och Hillary Clinton kanske inte var så dåliga om vi jämför med vad man har att välja på nu.
Men allt är relativt, ska man ha vettiga kandidater så får vi gå innan 2016
Okej, säger inte att du har fel, men nämn tre bra saker med Kamala (förutom skrattet).Hon är mycket bättre! Kamala!
Svar ja, men fortfarande eoner bättre än Trump.Tycker du Kamala är sämre än Hillary eller Joe?
Det är i och för sig inte det han säger under de sju sekunder av ett tal du länkar till.x.com
x.com
Han är skvatt galen och står offentligt och sprider konspirationsteorier och Putinpropaganda. Trump den senile åldringen har helt tappat det.
Rätt om Kina, rätt om invandringen, rätt om skatt.Du först Maga! Nämn tre fina saker om Trumpen först
Fattar inte men kanske är fel tråd för dig.Kontrar du om mina tre att dina tre är helt Fel!..
Ja men var det inte så att du skulle ge några bra saker med din favo?Nädå men dina tre Trump Rätt, är för mig tre Fel..
1. Nato är bra Speciellt med Usa 2. Möjligtvis fred i mellanöstern! 3.Och inga kärleksbrev med Kim Jong-un! Är ju en Bra början..Ja men var det inte så att du skulle ge några bra saker med din favo?
Okej men vad är svagt med Trumps kinapolitik och migration-dito?1. Nato är bra Speciellt med Usa 2. Möjligtvis fred i mellanöstern! 3.Och inga kärleksbrev med Kim Jong-un! Är ju en Bra början..
Trump är en bortskämd narcissisk wannabe be gangster från New York ! Bortskämd från Pappa med en Guldsked i Mun..och vet knappt vad Europa ligger! Och att du tycker att det är ett bra val för Världen, är väldigt främmande för mig iallafall!
Jo men ser du inte att hans migrations politik är taktik? För att få med sig så många Rednecks som möjligt!?..Och skylla på Kina för att alla jobb försvunnit från Usa! ..Så eldar man upp Bybefolkningen.......Okej men vad är svagt med Trumps kinapolitik och migration-dito?
Tycker du att det är en dålig bedömning att Kina är ett säkerhetspolitiskt hot?Jo men ser du inte att hans migrations politik är taktik? För att få med sig så många Rednecks som möjligt!?..Och skylla på Kina för att alla jobb försvunnit från Usa! ..Så eldar man upp Bybefolkningen.......
Ja faktiskt! Säkerhetspolitiskt för vem? Du och Jag? Eller hot mot Sveriges nationella säkerhet?Tycker du att det är en dålig bedömning att Kina är ett säkerhetspolitiskt hot?
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|