L. Mäkinen
Gudomlig sporthojare
Även nuvarande administration ser problem med Kina.
Loading...
www.reuters.com
Ja för dig, mig, Sverige, väst och alla Kinas grannar tex.Ja faktiskt! Säkerhetspolitiskt för vem? Du och Jag? Eller hot mot Sveriges nationella säkerhet?
Nu är du så där igen. Nybongad 🫡Hur definieras "bra" i det här sammanhanget? Bra för vem/vilka?
Nu fick jag slå upp ordet "bonga" och det verkar handla om att slå in köpta varor i kassa-apparaten. Så var det visst en Jamaikansk flagga också, så jag antar att det handlar om att jag skulle sålt någon slags vara som man mår rätt bra av, eller rent av blir lite skön. Eftersom jag inte vet vem köparen är så kvarstår frågan: Bra för vem/vilka?Nu är du så där igen. Nybongad 🫡
Det är ju en så oerhört filosofisk fråga som inte går att besvara. Bong är väl en hemgjord vattenpipa, populär bland haschare på 90-talet innan halva Mellanöstern flyttade hit och industrialiserade bruket av vattenpipa, dvs din fråga lämpar sig bäst för en filosofisk afton med bruna förtecken.Nu fick jag slå upp ordet "bonga" och det verkar handla om att slå in köpta varor i kassa-apparaten. Så var det visst en Jamaikansk flagga också, så jag antar att det handlar om att jag skulle sålt någon slags vara som man mår rätt bra av, eller rent av blir lite skön. Eftersom jag inte vet vem köparen är så kvarstår frågan: Bra för vem/vilka?
Nja, jag menade rätt konkret ändå. Går ju att komma till helt olika slutsatser om vilken kandidat man föredrar, beroende på om man utgår från vad som är bäst för USA, Sverige, sig själv, världen eller vad det nu är. Så att säga vad man har för utgångspunkt gör det lättare att förstå varför man gillar en viss kandidat bättre.Det är ju en så oerhört filosofisk fråga som inte går att besvara. Bong är väl en hemgjord vattenpipa, populär bland haschare på 90-talet innan halva Mellanöstern flyttade hit och industrialiserade bruket av vattenpipa, dvs din fråga lämpar sig bäst för en filosofisk afton med bruna förtecken.
Håll dig till dina vattenskador! Tillräckligt för dig..Nja, jag menade rätt konkret ändå. Går ju att komma till helt olika slutsatser om vilken kandidat man föredrar, beroende på om man utgår från vad som är bäst för USA, Sverige, sig själv, världen eller vad det nu är. Så att säga vad man har för utgångspunkt gör det lättare att förstå varför man gillar en viss kandidat bättre.
Du har rätt. Överlämnar diskussionen till er med bättre koll.Håll dig till dina vattenskador! Tillräckligt för dig..
Jaha, ja ok.Nja, jag menade rätt konkret ändå. Går ju att komma till helt olika slutsatser om vilken kandidat man föredrar, beroende på om man utgår från vad som är bäst för USA, Sverige, sig själv, världen eller vad det nu är. Så att säga vad man har för utgångspunkt gör det lättare att förstå varför man gillar en viss kandidat bättre.
Förstår att du aldrig varit i Nimbin!...vi som är lite äldre, du vet när du bara va en glimt in dina Farsans ögon..Det är ju en så oerhört filosofisk fråga som inte går att besvara. Bong är väl en hemgjord vattenpipa, populär bland haschare på 90-talet innan halva Mellanöstern flyttade hit och industrialiserade bruket av vattenpipa, dvs din fråga lämpar sig bäst för en filosofisk afton med bruna förtecken.
Så du lämnar mig med detta formidabla bottennapp? Tack för den du.Du har rätt. Överlämnar diskussionen till er med bättre koll.
Smartingar ! Plugga hur mycket ni vill !Men ni är fortfarande Knallkorkar !! När vi kommer till gatan!Så du lämnar mig med detta formidabla bottennapp? Tack för den du.
Markus Stanna kvar i Alby och rök braj! Då blir det bra!Jaha, ja ok.
Tycker inte den går att besvara så lätt heller.
Bäst för Sverige är om NATO är starkt. Bäst för Sverige är också om USA är starkt. Bäst för Sverige är om det inte blir krig i Arabien. Bäst för Sverige också bra om Iran faller. Finns väl bra och dåligt i en rad olika frågor som skall viktas och vridas och resoneras och å ena sidan å andra sidan. Börsen mår bra av stabilitet, börsen mår också bra av stimulerat amerikanskt företagsklimat.
Luktar cannabis lång väg det här.
Knallkork... Bottennapp... Låter som ännu en tråd där det pågår någon slags misslyckad fiskeriverksamhet, eller så är det bara jag som inte fattar eran Stockholmska.
Jag hittar ut s
Bra nu är vi på Orten!..Knallkork... Bottennapp... Låter som ännu en tråd där det pågår någon slags misslyckad fiskeriverksamhet, eller så är det bara jag som inte fattar eran Stockholmska.
Jag hittar ut själv
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |