Biturbo
Min går i etthundra!
Ronny_R6 skrev:Har själv dragit mot kompisens Dahlbäck trimmade RS4 med min R1 03![]()
Kan ju säja att Audin hänger ju inte riktigt på![]()
![]()
Den går antagligen sämre än orginal om Dalmasen pillat på den.
Ronny_R6 skrev:Har själv dragit mot kompisens Dahlbäck trimmade RS4 med min R1 03![]()
Kan ju säja att Audin hänger ju inte riktigt på![]()
![]()
S4power skrev:Alla vet hur utkommen borde vara...
Absinthe skrev:Vem tog vem??.. eller har jag missat det nånstanns![]()
c:a 5 sek, men det beror ju på om du är på väg uppåt eller om du menar rullstart från 100.S4power skrev:Vet du vilka det var som rejsade?
Vet någon hur snabb en R1:a är från 100-200?
Jag håller inte med, bilen tar säkert starten, men hur svårt är det tat hålla rullen i botten från 2an och uppåt med hojen, är det en hyfsat standard RS4 så passeras den givetvis rätt snart.burner skrev:Sant, det är så det ser ut i verkligheten...
Silwer skrev:c:a 5 sek, men det beror ju på om du är på väg uppåt eller om du menar rullstart från 100.
c:a 220 knyck.S4power skrev:Så har jag tolkat det rätt. En R1:a gör 402m på 11s, den gör 0-100 under 3s, 100-200 ca 5s.
Så 0-200 på ca 8s.
Vet någon vilken slutfart den har efter 402m?
Silwer skrev:Jag håller inte med, bilen tar säkert starten, men hur svårt är det tat hålla rullen i botten från 2an och uppåt med hojen, är det en hyfsat standard RS4 så passeras den givetvis rätt snart.
S4power skrev:Enligt dom flesta i den här tråden så fick RS4:an så mycket stryk att jag knappt vågar visa mig i den igen...
Det ska var MC för en bil har ju inte en suck...![]()
S4power skrev:Så har jag tolkat det rätt. En R1:a gör 402m på 11s, den gör 0-100 under 3s, 100-200 ca 5s.
Så 0-200 på ca 8s.
Vet någon vilken slutfart den har efter 402m?
Dainese skrev:Vet om flera bilar som drar r1r och andra sporthojar från 100 och uppåt.....så bara för man åker sporthoj är man inte snabbast i världen :kocko
Dainese skrev:Vet om flera bilar som drar r1r och andra sporthojar från 100 och uppåt.....så bara för man åker sporthoj är man inte snabbast i världen :kocko
![]() |
Försäljningsrekord för BMW Motorrad
Efter att ha sålt 210 408 m... |
![]() |
BMW R 18-modeller uppdateras
Screenshot BMW R 18 och ... |
![]() |
Fiffiga touringprylar
Det tyska företaget Wunderl... |
![]() |
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |