Biturbo
Min går i etthundra!
Ronny_R6 skrev:Har själv dragit mot kompisens Dahlbäck trimmade RS4 med min R1 03
Kan ju säja att Audin hänger ju inte riktigt på
Den går antagligen sämre än orginal om Dalmasen pillat på den.
Ronny_R6 skrev:Har själv dragit mot kompisens Dahlbäck trimmade RS4 med min R1 03
Kan ju säja att Audin hänger ju inte riktigt på
S4power skrev:Alla vet hur utkommen borde vara...
Absinthe skrev:Vem tog vem??.. eller har jag missat det nånstanns
c:a 5 sek, men det beror ju på om du är på väg uppåt eller om du menar rullstart från 100.S4power skrev:Vet du vilka det var som rejsade?
Vet någon hur snabb en R1:a är från 100-200?
Jag håller inte med, bilen tar säkert starten, men hur svårt är det tat hålla rullen i botten från 2an och uppåt med hojen, är det en hyfsat standard RS4 så passeras den givetvis rätt snart.burner skrev:Sant, det är så det ser ut i verkligheten...
Silwer skrev:c:a 5 sek, men det beror ju på om du är på väg uppåt eller om du menar rullstart från 100.
c:a 220 knyck.S4power skrev:Så har jag tolkat det rätt. En R1:a gör 402m på 11s, den gör 0-100 under 3s, 100-200 ca 5s.
Så 0-200 på ca 8s.
Vet någon vilken slutfart den har efter 402m?
Silwer skrev:Jag håller inte med, bilen tar säkert starten, men hur svårt är det tat hålla rullen i botten från 2an och uppåt med hojen, är det en hyfsat standard RS4 så passeras den givetvis rätt snart.
S4power skrev:Enligt dom flesta i den här tråden så fick RS4:an så mycket stryk att jag knappt vågar visa mig i den igen...
Det ska var MC för en bil har ju inte en suck...
S4power skrev:Så har jag tolkat det rätt. En R1:a gör 402m på 11s, den gör 0-100 under 3s, 100-200 ca 5s.
Så 0-200 på ca 8s.
Vet någon vilken slutfart den har efter 402m?
Dainese skrev:Vet om flera bilar som drar r1r och andra sporthojar från 100 och uppåt.....så bara för man åker sporthoj är man inte snabbast i världen :kocko
Dainese skrev:Vet om flera bilar som drar r1r och andra sporthojar från 100 och uppåt.....så bara för man åker sporthoj är man inte snabbast i världen :kocko
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|