S4power skrev:Enligt dom flesta i den här tråden så fick RS4:an så mycket stryk att jag knappt vågar visa mig i den igen...
Det ska var MC för en bil har ju inte en suck...
Vilket svar hade du väntat dig på ett sporthojsforum?
S4power skrev:Enligt dom flesta i den här tråden så fick RS4:an så mycket stryk att jag knappt vågar visa mig i den igen...
Det ska var MC för en bil har ju inte en suck...
Hurtig skrev:
varför vill vissa alltid jämnföra vråltrimmade bilar mot standard hojar, har aldrig förstått det..
Måste vara en missuppfattning, EN Biljävel drar INTE en HOJ om inte förararen dras med akut drippy dick eller nåt? mig kan dom dock dra på en kurvig väg ,,, ommmm jag tittar på blommorDainese skrev:Vet om flera bilar som drar r1r och andra sporthojar från 100 och uppåt.....så bara för man åker sporthoj är man inte snabbast i världen :kocko
Blanco skrev:Det va jag o polaren som rejsa mot en audi vid globen......fett drag i audin....det va knappast en Rs4....
Blanco skrev:Jag körde den svarta....Men va det du i audin...eller vad?
Blanco skrev:Jag körde den svarta....Men va det du i audin...eller vad?
DB skrev:Vilket svar hade du väntat dig på ett sporthojsforum?
Blanco skrev:Det va jag o polaren som rejsa mot en audi vid globen......fett drag i audin....det va knappast en Rs4....
S4power skrev:Ett objektivt?
Blanco skrev:Ja....det va ju tydligen s4power som körde audin så det va tydligen en Rs4 men om det är något extra på den vet jag inte.... Jag rejsade med en annan Rs4 mellan enköping o stockholm tidigare i år och då var det trafikfritt.....visst drar man ifrån men dom hamnar ju inte långt efter. När vi låg jämnsides vid ett tillfälle så va mätaren på 260
josman skrev:Är nybörjare(hojkort i 1 år) och har en R1, körde igår mot en MB S600 (03??) från solna till söder(via huvudsta/västra skogen/tomteboda) är inte för säker i kurvor än, men kan säga att på dom små hoppiga vägarna hade jag hellre kört en bil, kom inte förbi honom förräns på klarastrandsleden(kom förbi några ggr men sedan körde han om också).
Fick en hel del bakhjulsläpp på småvägarna, inte kul...
Om en hoj ska dra en hyfsat potent bil så ska det vara en grym förare, om det inte är motorväg....
Senare på natten drog jag en m3 (e36) på E4 norrut utan större problem, slog av vid 270 km/h, så som ovanstående säger, rakt fram är det ju enkelt men är det kurvigt så behöver man vara riktigt duktig (har sett mer än en som har gått i backen...)
RS "Alex" skrev:bla bla. det skiljer ju en del på en rs 4 och en s4 a
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |