S4power skrev:Enligt dom flesta i den här tråden så fick RS4:an så mycket stryk att jag knappt vågar visa mig i den igen...
Det ska var MC för en bil har ju inte en suck...
Vilket svar hade du väntat dig på ett sporthojsforum?
S4power skrev:Enligt dom flesta i den här tråden så fick RS4:an så mycket stryk att jag knappt vågar visa mig i den igen...
Det ska var MC för en bil har ju inte en suck...
Hurtig skrev:
varför vill vissa alltid jämnföra vråltrimmade bilar mot standard hojar, har aldrig förstått det..
Måste vara en missuppfattning, EN Biljävel drar INTE en HOJ om inte förararen dras med akut drippy dick eller nåt? mig kan dom dock dra på en kurvig väg ,,, ommmm jag tittar på blommorDainese skrev:Vet om flera bilar som drar r1r och andra sporthojar från 100 och uppåt.....så bara för man åker sporthoj är man inte snabbast i världen :kocko
Blanco skrev:Det va jag o polaren som rejsa mot en audi vid globen......fett drag i audin....det va knappast en Rs4....
Blanco skrev:Jag körde den svarta....Men va det du i audin...eller vad?
Blanco skrev:Jag körde den svarta....Men va det du i audin...eller vad?
DB skrev:Vilket svar hade du väntat dig på ett sporthojsforum?
Blanco skrev:Det va jag o polaren som rejsa mot en audi vid globen......fett drag i audin....det va knappast en Rs4....
S4power skrev:Ett objektivt?
Blanco skrev:Ja....det va ju tydligen s4power som körde audin så det va tydligen en Rs4 men om det är något extra på den vet jag inte.... Jag rejsade med en annan Rs4 mellan enköping o stockholm tidigare i år och då var det trafikfritt.....visst drar man ifrån men dom hamnar ju inte långt efter. När vi låg jämnsides vid ett tillfälle så va mätaren på 260
josman skrev:Är nybörjare(hojkort i 1 år) och har en R1, körde igår mot en MB S600 (03??) från solna till söder(via huvudsta/västra skogen/tomteboda) är inte för säker i kurvor än, men kan säga att på dom små hoppiga vägarna hade jag hellre kört en bil, kom inte förbi honom förräns på klarastrandsleden(kom förbi några ggr men sedan körde han om också).
Fick en hel del bakhjulsläpp på småvägarna, inte kul...
Om en hoj ska dra en hyfsat potent bil så ska det vara en grym förare, om det inte är motorväg....
Senare på natten drog jag en m3 (e36) på E4 norrut utan större problem, slog av vid 270 km/h, så som ovanstående säger, rakt fram är det ju enkelt men är det kurvigt så behöver man vara riktigt duktig (har sett mer än en som har gått i backen...)
RS "Alex" skrev:bla bla. det skiljer ju en del på en rs 4 och en s4 a
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!
I veckan blev det klart att... |
|
Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter
Transportstyrelsen har medd... |
|
Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana
Efter nedläggningen av Järv... |
|
Ny R1 Race och R1 GYTR
Pressrelease från Yamaha ... |
|
Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team
Motorsportlegenden och fler... |
|
Miguel Oliveira klar för Yamaha
Miguel Oliveira och Lin Jar... |
|
Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem
En ny patentansökan har avs... |
|
BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?
Sedan en tid har olika rykt... |
|
HRC och Repsol avslutar samarbete
Efter 30 års samarbete på d... |
|
MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor
MV Agusta har officiellt be... |