(Relations fråga) Hur fan ska man bete sig!!!!!

sege

Fy fan jävla skit-
Gick med
28 Jul 2003
Hoj
En delfin bland lastfartyg!
gladh skrev:
Fel, man tröttnar på spelet efter 4 sekunder. Spela spelet gjör man om man är ute och tokraggar på krogen, inte om man är ute efter ett varaktigt och stabilt förhållande.

Jag älskar spelet och tröttnar på resten. Kanske ska prova tröttna på spelet och älska resten nångång? :va

Äääh. :tungan

2fast4Hjo

"Dude I almost hade U"
Gick med
12 May 2004
Med pathfinder, hamilton och djävulen centralt i s
Hoj
KTM
Milla skrev:
JAG har aldrig fattat varför man ska låssas och leka ett jäkla spel? Vad ska det va bra för? och om hon ljuger om att hon har kille, (vilket är det dummaste jag hört, varför börja en "relation" med att ljuga??) så blir hon väl ändå inte säkrare på hans känslor om han skiter i att svara på hennes medelanden?

Bra sagt!. Leka med andras känslor är fult. Själv träffande jag faktiskt 2fast4some på krogen så visst kan man träffa en livskamrat där.

/Lena
:corn

KaliZ

One of a kind...
Gick med
8 Mar 2004
Hoj
Tillfälligt utan!
!!! Tråden har nu fått 66 inlägg....Detta måste vara ytterliggare ett bevis på hur komplicerade och invecklade kvinnor är. :huvet

/KaliZ

benrangel

Fullblodsironiker
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
*såld*
KaliZ skrev:
!!! Tråden har nu fått 66 inlägg....Detta måste vara ytterliggare ett bevis på hur komplicerade och invecklade kvinnor är. :huvet

/KaliZ

Snarare ett bevis på hur mycket alla försöker att komplicera relationer.

gladh

Biturbo

Min går i etthundra!
Gick med
29 Aug 2003
Hoj
KTM LC4
Om du är seriös så ska du låta henne vara.. Säg åt henne att du är intresserad och att hon vet var du finns om hon vill något.

Personligen skulle jag aldrig bli tillsammans med någon som jag visste hade kille.

Nettan

Nettan
Gick med
28 Oct 2003
Hoj
Honda cbr blade -95 (min man gasar o jag sitter bakpå)
Biturbo skrev:
Om du är seriös så ska du låta henne vara.. Säg åt henne att du är intresserad och att hon vet var du finns om hon vill något.

Personligen skulle jag aldrig bli tillsammans med någon som jag visste hade kille.

Exakt så jag menade några svar längre upp, detta e det bästa, o hör sen! :tummenupp

benrangel

Fullblodsironiker
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
*såld*
Biturbo skrev:

Bli tillsammans med?
Måste man ha hånglats först innan man blivit tillsammans?
Eller går gränsen vid sex?
Eller man har trevligt ihop?
Eller att man är intresserad?

Nähh, vill hon och MilleR umgås och lära känna varandra så är det ju så det ska vara. Kanske vill de gå vidare för att de har mycket gemensamt, då får hon väl bestämma sig tillslut. Men världen är inte så himmla svart och vit som många vill ha det till.

Go go MilleR :yoparty

gladh

Syss

Sporthojsnörd
Gick med
16 Dec 2003
Hoj
Årets nyhet 2010 (Sarotea)
Min bästa kompis träffade sin nuvarande kille (D) när hon fortfarande var ihop med den förre (A). De började som kompisar, hon ringde till D varje gång A hade sårat henne, och när hon till sist dumpade A för att vara singel ett tag var hon fortfarande kompis med D. (Det mesta de hade gjort var att kramas, så hon var aldrig otrogen.)

Behöver jag säga att hon inte var singel så länge?
Nu bor hon ihop med D och de är sådär jättegulligt kära som vi vanliga dödliga tycker är bara sååå jobbigt. ;)

sege

Fy fan jävla skit-
Gick med
28 Jul 2003
Hoj
En delfin bland lastfartyg!
Syss skrev:
Nu bor hon ihop med D och de är sådär jättegulligt kära som vi vanliga dödliga tycker är bara sååå jobbigt. ;)

Men, vad som ingen vet (förrän nu) är att hon vänstrar med kille X, högrar med kille Y och trånar efter kille Z!

benrangel

Fullblodsironiker
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
*såld*
sege skrev:
Men, vad som ingen vet (förrän nu) är att hon vänstrar med kille X, högrar med kille Y och trånar efter kille Z!

Och D håller på att beta sig igenom resten av alfabetet.
Men enbart i ett rent lärande syfte. :hihi

gladh

oskjan

Stronger than ever!
Gick med
26 Dec 2003
Hoj
Såld...
2fast4hjo skrev:
Så är det :tummenupp

Vad gjorde hon på krogen om hon har ett stadigt förhållande :va

2fast kanske menade: vad gjorde hon på krogen ENSAM ...

Föresten: Hon kanske sa att hon hade pojkvän för att se hur du reagerade?

Typ.. om du inte nämner att du inte tycker det är rätt så kanske hon tänker: jaha, va e dehär för kille :va

Och om du nämner det så vet hon att du har lite moral i kroppen, att du inte bara försöker sno henne och skiter i den andra killen...

Last edited:

juha01

Gudomlig sporthojare
Gick med
23 Mar 2003
Hoj
Africa Twin
Jag har testat två varianter...

Förra tjejen träffade jag när jag var i ett annat långvarigt (4år) förhållande. Jag gjorde slut med dåvarande omedelbums tre dagar efter att jag träffat den nya. Vi gjorde ingenting utan hade bara råkat på varandra.. Det höll i två år....

Förra sommaren blev jag singel igen, raggade en del men inget allvarligt. Senare på hösten (sept) så träffade jag en helt otrolig tjej när jag var på besök i Gbg, men pga att jag bodde 40 mil från henne och att vi bägge nyss hade gjort slut med våra respektive så bestämde vi att skita i det hela och vi tappade kontakten...
Sen av en tillfällighet så träffades vi i Gbg i februari igen och nu var förutsättningarna helt annorlunda. Man hade hunnit att smälta det gamla förhållandet och så.. Så nu bor man i Gbg och har det skitgott med henne!

Snurrigt skrivet, men det jag vill säga är.

Att träffa nån när man ihop med någon annan KAN vara ett sätt att ta sig ur ett dåligt förhållande. Lite så var det nog för mig, nu när man är efterklok.

Och för det andra. Man känner på nåt sätt när det är rätt! En klyscha,javisst. Men hittils så har jag alltid retat mig på nåt hos den andre men tänkt, "jaja, det kanske blir bättre" osv. Det konstiga nu är att jag börjar fundera om min tjej verkligen är en tjej.. Hon är för bra helt enkelt!!!

Edit: En kul grej. I lördags var jag och gumman ute på var sitt håll på stan, vi skulle in på bolaget bägge två och handla var sitt osv. Sen ringde jag henne och sa att jag skulle nog ta en sväng förbi Bishops och ta ett par öl innan jag kom hem.. Vad väntade hemma?? Jo. I kylen står det redan två öl av favoritsorten och jag fattar ingenting.. "Jomen", svarade hon, "jag visste ju att jag skulle komma hem före dig så jag köpte två öl så du kunde få kalla öl istället för dom där påsvarma som du kommer med!"

DET är kärlek!!!!!!

Last edited:

Jorrd

Twins are number one
Gick med
29 Nov 2003
Hoj
Röd Ducati 916 och blå minimoto (14E Kina hoj)
Bah, skit i att skaffa partner :3freak Ensamvargslivet är mycket skönare, jag behöver aldrig vara extra snäll, kan komma hem spottandes och svärandes över en dålig dag på jobbet eller ta barrundor när jag känner för det :fyllisar
Det går ändå åt helvete tillslut vad jag fått lära mig, är man för snäll är tydligen det också fel i en kvinnas ögon :brinnerup
Kör lonewolf, det lönar sig.

(OK man får vara utan :tuttar och :kär men det är det värt)

benrangel

Fullblodsironiker
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
*såld*
PollySmurf skrev:
2fast kanske menade: vad gjorde hon på krogen ENSAM ...

Ok, 2fat4hjo hade en 1800-tals uppfattning och du har en 1810-tals uppfattning.

Ja, vad gjorde hon på krogen ENSAM, det liderliga stycket. Bara ute efter att dra ner stackars olyckliga pojkar i fördärvet. Likt sireners sång. Vik hädan hynda från helvetet, vik hädan fresterska.

Pollysnurr, du är iallafall lite mer modern i din upfattning än WhoAreHjo.

gladh

RacerDave

gillar nyponsoppa
Gick med
9 Sep 2003
Hoj
Suzuki sv650s
Det var någon som sa att man inte kan ha kakan kvar och samtidigt äta upp den, det är ett ordspråk jag inte riktigt har fattat. Som i det här fallet innbär det att man ska äta upp tjej och samtidigt ha henne kvar?? Vad vet jag? Mer korrekt skulle väll vara att säga att man inte kan ha två kakor sammtidigt men det kan man ju så då funkar inte det heller. Faktum är väll att man kan ha en hel kakburk fast det kan väll anses som lite oetiskt.
Äsch det där blev bara krångligt, mer kakor åt folket så slipper vi bråka om dom.

benrangel

Fullblodsironiker
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
*såld*
RacerDave skrev:
Det var någon som sa att man inte kan ha kakan kvar och samtidigt äta upp den...

Osökt kom jag att tänka på talesätt som:
Kaka på kaka
samt
Kaka söker maka

Strange

gladh

abstruse

Trek Domane
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Exhojar: ZXR750 '91, ZX-9R '99, ZX-6R '01
"Så småningom så börja' saven stiga och man sökte sig en livskamrat,
nån som uppfyllde ens normer, nån med Dolly Partons former och Tore Wretmans kunnande i mat
Men inte fasen blev det som man tänkte då när man var sjutton, arton, för
nu i efterhand så vet man, hon ser ut som Tore Wretman och lagar mat som Dolly Parton gör

Så det är lika bra att sluta drömma, det går åt helvete i alla fall
för om man drömmer om Paris hamnar man på något vis lik förbannat i Hudiksvall"...

Nyheter
Nya R9 från Yamaha

Yamaha har presenterat R9, ...

Ny touch-instrumentering från KTM

KTM har lanserat en helt ny...

ExploreBike: Gotland Grand National 2.0

Foto: Creativeflipp Gotl...

Uppdaterad Kawasaki Ninja 1000SX

Kawasaki har uppdaterat sin...

Uppdaterad Triumph Trident 660

Triumph har presenterar en ...

Bike med Stark Varg på GGN!

Nu är vi på plats på GGN 2....

Nya Honda CB1000 Hornet presenterad

25YM Honda CB1000 Hornet ...

SVT sänder Gotland Grand National 2.0

SVT Sport och Nordic Sport ...

Sista finputsningen med Vargen inför GGN!

I söndags körde jag sista t...

Stark Future ska erövra mc-världen och bildar team med Swecon i enduroklassikern!

Pressrelease, 2024-10-21, S...