Capirossi en övervärderad dvärg som iom torpederingen i Argentina 1998 av Harada vann titeln över sin team fellow Harada.
Han borde diskats och bli tvångs nedklassad till R600.
[YOUTUBE-ID]<object width="425" height="344"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/BQdzS1WmhCg&hl=sv&fs=1&"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/BQdzS1WmhCg&hl=sv&fs=1&" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>[/YOUTUBE-ID]
Chris Walker, vad har han gjort för att förtjäna sin stjärnstatus?(kanske inte sträcker sig utanför brittiska öarna iofs men ändå) Har för mig att han ställde upp som wildcard i en sbk-tävling i slutet av 90 talet där han imponerade men efter det?
Sen kan man även ifrågasätta Dornas beslut att fimpa Eurosport...
Allt som har med Kawasaki att göra, jag tål helt enkelt inte den gröna färgen. Hojarna går som fan men verkar ändå inte kunna prestera.
Amerikanska RR förare som börjar och avslutar varje mening med "you know"
åhjo.... visst var det Freddie himself som gjorde det. Jag var där. Det var ingen annan, för Freddie o Kenny låg hela flygrakan före trean, som jag inte kommer ihåg vem det var.
I kurvan efter flygrakan på sista varvet "knödde" sej Freddie förbi på innern och tryckte ut Kenny som ändå lyckades hålla sej på hjulen och kom tvåa.
Det avskydde jag honom för. Och sen dess har jag avskytt alla som medvetet trycker av folk.
+ att jag inte gillar folk som vinner för mycket. Det blir tråkigt.
Jag hatar Jorpes för att han vurpade sönder hojen när jag precis blivit lovad en åktur, samt för att han inte kör lika snabbt som han är trevlig.
(nä förresten)
Capirossi en övervärderad dvärg som iom torpederingen av Harada i sista racet Argentina 1998 gjorde att Harada förlorade 250 titeln och han själv vann titlen.
Han borde diskats !
Älskar capirex för det,(det är väl en kopia på Senna som tryckte av Prost).
Harada Imponerade när han vann wm 1993 och något år efter det. Men när han motogp blev det som sudden sa
Skickar upp någon liten Korean som kör bort sig i skogarna
http://www.youtube.com/watch?v=gHPV8UwEABQ
Stoner var grym när han som 16 åring började på 250 i capatella(eller hur det nu stavas) var uppe i toppen och slogs och kraschade oftast hårt istället för att komma imål.
Nu utbränd de är för tunna de som är födda på 80 talet.
Fast det finns ju massor med sköna klipp på engelska.Hata Pedrosa som skrattar och babblar i spansk TV men bara är nollställd och entonig i internationell TV. Det är säkert ett medvetet drag för att reta vissa personer på SH. (Säkert planlagt av Puig)
Älskar Dorna för att de slänger ut 250 och ersätter det med en framtidsklass som har något som kan kallas för motorcykel.
Var tog San Marino killen som vann 250 wm i överlägsen stil, och blev året efter helt värdelös.
MC-mässan flyttar till Jönköping
MC-Mässan 2026 genomförs på... |
|
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |
|
LEGO Technic Ducati Panigale V4 S
LEGO har presenterat modell... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|