Roadracingförare, team och motorcykelfabrikat vi älskar att hata.

gthyni

Está demasiado frío!
Gick med
24 Jul 2003
Hoj
Hojlös f n. fd KTM, Moto Guzzi, Yamaha, GasGas, BSA
Thomas Lüthi - tråkig jävel sponsrad av äckligt slisk.

MC Doktorn

Guest
Capirossi en övervärderad dvärg som iom torpederingen av Harada i sista racet Argentina 1998 gjorde att Harada förlorade 250 titeln och han själv vann titlen.
Han borde diskats !

[YOUTUBE-ID]<object width="425" height="344"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/BQdzS1WmhCg&hl=sv&fs=1&"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/BQdzS1WmhCg&hl=sv&fs=1&" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>[/YOUTUBE-ID]

Last edited:

Hårding

Keep ´er lit...
Gick med
9 Mar 2003
Hoj
Ducati Panigale V2, KTM 690 SMC-R, Suzuki GSXR-600K1...lättare att köpa än sälja.
Chris Walker, vad har han gjort för att förtjäna sin stjärnstatus?(kanske inte sträcker sig utanför brittiska öarna iofs men ändå) Har för mig att han ställde upp som wildcard i en sbk-tävling i slutet av 90 talet där han imponerade men efter det?

Sen kan man även ifrågasätta Dornas beslut att fimpa Eurosport...

SKOMAKARN

Ny medlem
Gick med
5 Mar 2006
Hoj
KTM 950sm -06, Honda cbr 600 -85
Capirossi en övervärderad dvärg som iom torpederingen i Argentina 1998 av Harada vann titeln över sin team fellow Harada.
Han borde diskats och bli tvångs nedklassad till R600.

[YOUTUBE-ID]<object width="425" height="344"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/BQdzS1WmhCg&hl=sv&fs=1&"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/BQdzS1WmhCg&hl=sv&fs=1&" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>[/YOUTUBE-ID]

Ja det tog många år innan jag slutade avsky Capirex för den grejen.:gnissla
Först nu på senare år som jag tycker han e ok.

Chris Walker, vad har han gjort för att förtjäna sin stjärnstatus?(kanske inte sträcker sig utanför brittiska öarna iofs men ändå) Har för mig att han ställde upp som wildcard i en sbk-tävling i slutet av 90 talet där han imponerade men efter det?

Sen kan man även ifrågasätta Dornas beslut att fimpa Eurosport...

Eurosport SUGER!!!!!!!!!!!!!!:mad:

Last edited:

Bearing

Gudomlig sporthojare
Gick med
19 May 2004
Hoj
R1100S, XS400
Hah! tråden börjar bli en av de bästa. Sällan har jag här läst ord med sådan innerlighet.

Jag hatar Jimmy Lindström. Han visar i TV en kaxig attityd lik den osäkre högstadiepojken som ska imponera på tuffa gänget. När han vunnit SM åker han runt med vikingahjälm på huvet. Usch så larvigt.

FireSalle

Kör på tomgång
Gick med
14 Apr 2003
Hoj
FireStorm
Jag hatar Jorpes för att han vurpade sönder hojen när jag precis blivit lovad en åktur, samt för att han inte kör lika snabbt som han är trevlig. :)

(nä förresten)

Smagatusk

Guest
Allt som har med Kawasaki att göra, jag tål helt enkelt inte den gröna färgen. Hojarna går som fan men verkar ändå inte kunna prestera.

Amerikanska RR förare som börjar och avslutar varje mening med "you know"

Det där med färgen är nog bara för att Kawasaki och Ferrari som har fått sina färger till att bli ett begrepp; Ferrari-röd och Kawasaki-grön.

Ingen har väl hört Triumph-gul?

oops164

Smed
Gick med
13 Aug 2003
Hoj
Tösernas leksaker,
åhjo.... visst var det Freddie himself som gjorde det. Jag var där. Det var ingen annan, för Freddie o Kenny låg hela flygrakan före trean, som jag inte kommer ihåg vem det var.
I kurvan efter flygrakan på sista varvet "knödde" sej Freddie förbi på innern och tryckte ut Kenny som ändå lyckades hålla sej på hjulen och kom tvåa.

Det avskydde jag honom för. Och sen dess har jag avskytt alla som medvetet trycker av folk.
+ att jag inte gillar folk som vinner för mycket. Det blir tråkigt.:mad:

Nu var det förvisso inte 1983 jag fick upp i minnet utan 84 och då var det Lawson som blev avtryckt och inte Roberts (borde fått upp en liljeholmens pga året).

Gick med
29 Sep 2007
Hoj
NC30
Fan vad jag hatar Casey Stoner, så jävla tråkig att titta så fort han kör ifrån resten av fältet och lägger varv efter varv som han vore en jävla robot:gnissla

Nu baserar jag det här på 2008 års säsong (har inte viasat motor) och det leder mig in på att jag också hatar Dorna dels för att dem sålde sändningsrättigheterna till viasat men också för att dem tog fram Moto2 i den form reglementet har, varför inte 400cc 4t med överladdning?

Jävlar vilken ångest, fan vad jag mår dåligt:mad:

Johan!

Ny medlem
Gick med
5 Feb 2009
Hoj
Nada
Capirossi en övervärderad dvärg som iom torpederingen av Harada i sista racet Argentina 1998 gjorde att Harada förlorade 250 titeln och han själv vann titlen.
Han borde diskats !

Älskar capirex för det,(det är väl en kopia på Senna som tryckte av Prost).

Harada Imponerade när han vann wm 1993 och något år efter det. Men när han motogp blev det som sudden sa
Skickar upp någon liten Korean som kör bort sig i skogarna
http://www.youtube.com/watch?v=gHPV8UwEABQ

Stoner var grym när han som 16 åring började på 250 i capatella(eller hur det nu stavas) var uppe i toppen och slogs och kraschade oftast hårt istället för att komma imål.

Nu utbränd de är för tunna de som är födda på 80 talet.

Last edited:

Gustav O

T.R.Ö.T.T.
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Yamaha TZ-M250 96
Casey Stoner ogillar jag för att han är gnällig på konstiga saker. Beskyylde LCR teamet för en massa konstigheter, gnällde över alla fans han fått sedan han blev världsmästare, åker omkring och viftar åt andra på banan, pekar finger och beter sig som en bortskämd unge. men jag skulle inte påstå att jag hata honom.

gthyni

Está demasiado frío!
Gick med
24 Jul 2003
Hoj
Hata Pedrosa som skrattar och babblar i spansk TV men bara är nollställd och entonig i internationell TV. Det är säkert ett medvetet drag för att reta vissa personer på SH. (Säkert planlagt av Puig)

Gustav O

T.R.Ö.T.T.
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Yamaha TZ-M250 96
Hata Pedrosa som skrattar och babblar i spansk TV men bara är nollställd och entonig i internationell TV. Det är säkert ett medvetet drag för att reta vissa personer på SH. (Säkert planlagt av Puig)
Fast det finns ju massor med sköna klipp på engelska.

P€RRA

BFF
Gick med
31 Mar 2009
Hoj
Njet
Hatar Dorna för att de inte har ekipagevikt i MotoGP. Förbannat trist att det bara är dvärgar som ska få köra. Beror väl tyvärr på att normalbyggda pojkar är för stora för moppeklasserna...

Älskar Dorna för att de slänger ut 250 och ersätter det med en framtidsklass som har något som kan kallas för motorcykel.

Boris JR

Gudomlig sporthojare
Gick med
2 Apr 2003
Hoj
.
Älskar Dorna för att de slänger ut 250 och ersätter det med en framtidsklass som har något som kan kallas för motorcykel.

Här skulle vi ju hata....:mad::mad::mad:

Hatar DORNA för att de hittar på löjliga MOTO2 regler. GP skall vara prototypracing inte en piffig enhetslekstuga för HRC. Vill man sen åka 4-t så får man hitta andra vägar att hålla nere kostnaden.....

gthyni

Está demasiado frío!
Gick med
24 Jul 2003
Hoj
Hata Rossi och Simoncelli som sabbar alla teorier man måste vara kortväxt för att vinna GPn

Hata att traditionella förbränningsmotorer kallas framtiden, känns j*vligt 1909!

Johan!

Ny medlem
Gick med
5 Feb 2009
Hoj
Nada
Hatar alla som får en fabrikare första gången de kör gp utan att lyckas.

Exempel helge
Anthony West Honda uppbackning och doohan som mentor.

Kommer även ihog någon italienare som kallade sig för Flash eller något, också han i 250. Den jävlen åkte honda han var väl en av de fösta som hade numret på kåperna istället för kutsen. Någon som minns?

Var tog San Marino killen som vann 250 wm i överlägsen stil, och blev året efter helt värdelös.

gthyni

Está demasiado frío!
Gick med
24 Jul 2003
Hoj
Var tog San Marino killen som vann 250 wm i överlägsen stil, och blev året efter helt värdelös.

Manuel Poggiali var sjukt bra 2001-2003, resten av historien är en gåta. La slutligen av förra året. Hata gåtor.

Nyheter
MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO

Kinesiska motorcykeltillver...

LEGO Technic Ducati Panigale V4 S

LEGO har presenterat modell...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

CFMOTO presenterar eldriven motocrosshoj

Kinesiska motorcykeltillver...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning