Sämsta hoj du kört!

Chronic

Gudomlig sporthojare
Gick med
27 Jun 2003
Ort
S T H L M
Hoj
Sålt alla....
Jag hyrde en sån snik TukTuk i Thailand, en scooter med sidovagn tak och bänkar. Den var sämst och onödigt snabb trots allt, trumbromsarna fick jobba med fyra pers i
 

Elmhult

Gudomlig sporthojare
Gick med
25 May 2021
Hoj
2020 Kawasaki KLX230
Mitt inlägg om Harleyn var sann. Bästa hoj jag någonsin kört. Kanske inte lika bra bromsar och chassie som en Ducati men på det stora hela är den grym. Missil på motorväg, man sitter bekvämt, trevlig och kraftfull motor, prisvärd försäkring, otroligt lätt att serva. Fantastisk återförsäljare. Mycket bra andrahandsvärde.
En ny Harley är ju inte en japansk glidare. Dom känns väldigt annorlunda. Lånade en Kawa 900 förra året. Den var ju hur fin som helst att köra. Inte alls lika skön sadel men det skulle ju gå att lösa.

Att jag skulle tatuera in någonting är däremot inte sant. Men jag såg en kille på Harley Davidson i Helsingborg som hade gjort det. Det är next level det. 👀
 

steffe

"Mannen som talar med whisky"
Gick med
11 Jul 2009
Ort
Sigtuna
Hoj
-86 Suzuki GSX-R 750, -91 1100R
Mitt inlägg om Harleyn var sann. Bästa hoj jag någonsin kört. Kanske inte lika bra bromsar och chassie som en Ducati men på det stora hela är den grym. Missil på motorväg, man sitter bekvämt, trevlig och kraftfull motor, prisvärd försäkring, otroligt lätt att serva. Fantastisk återförsäljare. Mycket bra andrahandsvärde.
En ny Harley är ju inte en japansk glidare. Dom känns väldigt annorlunda. Lånade en Kawa 900 förra året. Den var ju hur fin som helst att köra. Inte alls lika skön sadel men det skulle ju gå att lösa.

Att jag skulle tatuera in någonting är däremot inte sant. Men jag såg en kille på Harley Davidson i Helsingborg som hade gjort det. Det är next level det. 👀
Jag har ju sett några HD-åkare som har tattat in ett par fartvindstårar runt ögat.......
 

totoro

Är fulladdad ibland
Gick med
19 Jan 2009
Ort
Där vägen tar slut
Hoj
Kawasaki Zx1200
Min jävla Buel 1200 är inte heller så rolig.
Alldeles för orolig å nervös för min smak.
Ninjan 1200 var mjuk å len men det var en för snabb hoj
Snart har alla hojar dissats här🤭
 

blueridge

blueridge
Gick med
3 Jun 2007
Ort
söderöver
Hoj
utan puts
De verkade vara dötråkiga trots att de drog nåra dödsroliga skämt! :glömdet:huvet
Träffade en klubbmänniska häromdagen. När jag svarade på vad jag körde stirrade han bara tomt i fjärran. Fick igång samtalet igen. Man vill ju ha bra stämning med dotter och måg när det är en bekant till dem.
 

Heaven

Gudomlig sporthojare
Gick med
29 Oct 2023
Hoj
Snabb och naken, men oftast påklädd och behärskad
Sidovagn har ju i alla fall fördelen att man kan ha burkslav som bidrar till styrningen.
 
Nyheter
Kawasaki Ninja 1100SX uppdateras

Kawasaki har uppdaterat sin...

2025 års Honda CB1000 Hornet

2025 års Honda CB1000 Horne...

GGN-träning med Stark Varg!

Nu gäller den sista finslip...

Brembo köper Öhlins – Vad händer med ISR?

Efter en längre tids förhan...

Honda NT1100 får semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Aki Ajo ny chef för Red Bull KTM Factory Racing MotoGP team

Screenshot KTM förstärke...

Helt ny Yamaha R3

Inför kommande år lanserar ...

KTM kommer med automatlåda

KTM lanserar sin nya halvau...

EIB-lån finansierar eldrivna motorcyklar från Stark Future

Screenshot Europeiska in...

KTM presenterar en automatisk manuell växellåda

KTM presenterar sin automat...

Top