Man monterar det efteråt, måste ju kunna rita en 11'aProblemet med dom felhjulsdrivna är att det saknas diff-broms
Jag har ju sett några HD-åkare som har tattat in ett par fartvindstårar runt ögat.......Mitt inlägg om Harleyn var sann. Bästa hoj jag någonsin kört. Kanske inte lika bra bromsar och chassie som en Ducati men på det stora hela är den grym. Missil på motorväg, man sitter bekvämt, trevlig och kraftfull motor, prisvärd försäkring, otroligt lätt att serva. Fantastisk återförsäljare. Mycket bra andrahandsvärde.
En ny Harley är ju inte en japansk glidare. Dom känns väldigt annorlunda. Lånade en Kawa 900 förra året. Den var ju hur fin som helst att köra. Inte alls lika skön sadel men det skulle ju gå att lösa.
Att jag skulle tatuera in någonting är däremot inte sant. Men jag såg en kille på Harley Davidson i Helsingborg som hade gjort det. Det är next level det.
Är det inte en gammal luffare/vagabond/kåkfararfeature?Jag har ju sett några HD-åkare som har tattat in ett par fartvindstårar runt ögat.......
De verkade vara dötråkiga trots att de drog nåra dödsroliga skämt!Är det inte en gammal luffare/vagabond/kåkfararfeature?
Träffade en klubbmänniska häromdagen. När jag svarade på vad jag körde stirrade han bara tomt i fjärran. Fick igång samtalet igen. Man vill ju ha bra stämning med dotter och måg när det är en bekant till dem.De verkade vara dötråkiga trots att de drog nåra dödsroliga skämt!
Det går ju utmärkt att köra tvåhjuligt på vintern också. Förutsägbart.Optimala fordonet för transport till vinterträffar!
Det är sidovagnscykeln också. Gasar du svänger den åt höger bromsar du svänger den åt vänster!Det går ju utmärkt att köra tvåhjuligt på vintern också. Förutsägbart.
Och du påbörjar svängen utan att använda ratten?Det gör man ju med bilar i halka med. Om de inte är felhjulsdrivna.
Precis, och det är ju så man vill ha det på vinterväg…?Det är sidovagnscykeln också. Gasar du svänger den åt höger bromsar du svänger den åt vänster!
Påbörjar du svängen utan styret?Och du påbörjar svängen utan att använda ratten?
Burkslav är helt klart ett av de manligaste jobben inom racing.Sidovagn har ju i alla fall fördelen att man kan ha burkslav som bidrar till styrningen.
Pfff, GS har ju stödhjul till motor.Det går ju utmärkt att köra tvåhjuligt på vintern också. Förutsägbart.
Ja föraren framstår som barlast i jämförelse.Burslav är helt klart en av de manligaste jobben inom racing.
Har kört alla mina hojar på vinterväglag. Sämst är scootern… huga.Pfff, GS har ju stödhjul till motor.
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|