hannuse
När resan är målet
Cub:en verkar inte tas in i Sverige längre?
Lite trist kan tyckas, men vi kanske var dåliga kunder?
Har aldrig någonsin sålts CUB i Sverige. Tror jag.Cub:en verkar inte tas in i Sverige längre?
Okejdå, Honda har aldrig sålt CUB i Sverige då. Tror jagFör ett par år sedan fanns det massor av nya Cub på Blocket, så någon importerade dom.
View attachment 489011
Nä, och det verkar ha varit men mycket kort period som "den nya" modellen fanns i Sverige.Okejdå, Honda har aldrig sålt CUB i Sverige då. Tror jag
EDIT: Eller jo den här nya verkar ju sålts i Europa av Honda. Fast alla decennier av CUB försäljning tidigare verkar inte nått oss dårå
Den framrutan skojar man inte med! Kan man fälla ner den så att den även fungerar som regnskydd tro? För hela hojen då alltså. Och kanske lite av grannens hoj...Futuristiskt linjeskönt
View attachment 489005
Skarven in mot 90-talet skapade en del intressanta farkoster.
View attachment 489006
Bara en sån sak som instrumenteringen
Väl värd att bevara!
View attachment 489007
Skaplig värdeökning på 4 år, om nu säljaren får annonserat pris för den här:För ett par år sedan fanns det massor av nya Cub på Blocket, så någon importerade dom.
View attachment 489011
Ett "billigt" och enkelt transportmedel i stan för bara 58000kr? Det får nog bli bussen istället.Skaplig värdeökning på 4 år, om nu säljaren får annonserat pris för den här:
https://www.blocket.se/annons/kalmar/honda_supercub_c125/111006670
View attachment 489014
Att hålla på med tvåhjulingar....det gör man med hjärtat, inte med hjärnan!Ett "billigt" och enkelt transportmedel i stan för bara 58000kr? Det får nog bli bussen istället.
Det är nog ännu dyrare att köpa en buss.Ett "billigt" och enkelt transportmedel i stan för bara 58000kr? Det får nog bli bussen istället.
Grattis.View attachment 489265
Nybesiktigad och godkänd!
Det är långa besiktningsintervall på denna hojen. Förra besiktning 1987, nu idag 2023, nästa gång 2099...
För det mesta är det så, men just när det gäller en scooter med den designen så är det nog lika mycket förnuft och plånbokstänk som hjärtat som styr.Att hålla på med tvåhjulingar....det gör man med hjärtat, inte med hjärnan!
Så, jag tittar bara ner i plånboken, och finns det ett minsta hopp.....då kör vi
Men syftet kan ju vara olika, vissa verkar bara transportera sig, och det gör jag personligen med bil, och helst får någon annan köra.
Nu är den rejält sänkt från 58 000 till 38 000.Ett "billigt" och enkelt transportmedel i stan för bara 58000kr? Det får nog bli bussen istället.
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|