Suck, nu har frugan dragit med ungarna, igen
Med jämna mellanrum drar hon till sina föräldrar i Värmland, och det är officiellt bara en vecka, men hon brukar knappt hinna dit förrän hon ringer och säger att hon stannar 2 veckor.
I söndags drog hon för sommarsvängen dit, och planen var en vecka, jag skulle komma med tåget efter 5 dagar, och jag skulle tälta med grabben, och så skulle vi åka hem tillsammans, lite upptäcksfärd sådär. Eller ja, jag planerade det, ihop med henne, men hon "glömde" alla campingprylar, vilket jag upptäckte precis innan dom drog och kastade in i bilen. Men igår ändrades det till att hon stannar 2 veckor, och då kändes det som att vår roadtrip hem försvann också. Och det jag hade planerat att göra med framförallt grabben sista veckan på semestern fick jag ju också stryka.
Hennes ursäkt kvalar också in som ganska genomskinlig, det blir för stor omställning för vår son att åka hem efter bara en vecka. Lustigt, så brukar det aldrig låta när vi åker hem till min morsa eller gör andra utflykter tillsammans. Man ska fan aldrig lita på någon som kan blöda en vecka och överleva