spaceman skrev:Ja du kan ju inte gärna hitta någon ny hoj med bra ljud som standard, med tanke på att det inte skulle gå att registreringsbesikta den då...
Var det svårt att montera ART slip-on? Var det svårt att såga sönder originalet?
spaceman skrev:Ja du kan ju inte gärna hitta någon ny hoj med bra ljud som standard, med tanke på att det inte skulle gå att registreringsbesikta den då...
Crash skrev:GPRhar en halvsats så du inte behöver kapa något men den kostar lite mer.
duckie skrev:Aa, har funderat på den också. Men hur blir det med min belly pan då? Får de nya rören plats i den tro?
Crash skrev:Jag vet inte men det borde inte vara problem man du kan ju ringa till Booves o höra dom impoterar dom hit. dom borde veta har nr dit om du vill ha det.
-dB_mike skrev:mitt gpr 3/4 system hänger ner mkt mer än vad orginal gör. min underkåpa var anpassad efter orginal, och jag fick modda rejält för att få plats med gpr-et. nu har ju jag iof den tidiga modellen, kan vara annorlunda på den nya.
porec skrev:Som jag kan se.. så tror jag inte det är nån skilnad från orginalet.. till mitt GPR.. borde få plats utan problem.. men som sagt har ingen Belly.. så är ju inte 100% säker..!!
Men en rolig sak e ju att när man är ute å kör å släpper gasen så snatrar det till ibland... och igår var vi ute å körde på kvällen vi 10-11 tiden.. å kompisen som åkte bakom sa att när det snatrar till så kommer det ca 30 cm lång blå låga ut ur röret... hehe... coolt tyckte jag..!!
alum skrev:Jag har köpt en sv650 01a, men det sitter originalsystem på och tänkte höra vad ni rekommenderar för slipon/halv/hel-system. Kändes lite segt att läsa igenom 88 sidor SV-tråd. GPR och ART har nämnts och verkar ju kunna ge en del effekt, och kanske lite bättre gasrespons (eller?)..
Vore ju rätt fränt med dubbelpipor också, nån som har det? Det verkar ju nästan vara möjligt att fästa en till pipa i skjuts-fotpinns-fästet. Baksidan på det har ju typ ett hål..
alum skrev:Jag har köpt en sv650 01a, men det sitter originalsystem på och tänkte höra vad ni rekommenderar för slipon/halv/hel-system. Kändes lite segt att läsa igenom 88 sidor SV-tråd. GPR och ART har nämnts och verkar ju kunna ge en del effekt, och kanske lite bättre gasrespons (eller?)..
Vore ju rätt fränt med dubbelpipor också, nån som har det? Det verkar ju nästan vara möjligt att fästa en till pipa i skjuts-fotpinns-fästet. Baksidan på det har ju typ ett hål..
Crash skrev:Jag har dubbla pipor av mäket gpr o det låter gött om dom men låterdet så kostar det.
rekomderar Gpr starkt!
ska se om jag hittar en bild på dom.
Edit: en bild till obs lite suddiga
spaceman skrev:Jopp.
Enda jag gjort är att ryckt ut allt ludd som var kvar i det kapade avgasröret från katten, satt på ett slipon, och tagit bort snorkeln som sitter fram på luftburken.
Helt sanslöst!!!
Hade hoppats på att omvandla mina 69hk åp kopplingen till 70 på hjulet, vilket bara det borde vara 10-15% effektökning, men 75, det är ju makalöst!
porec skrev:Det ser inte dumt ut... vad får man ge?? Undrar bara.. jag klarar mig fint på mitt ena GPR..!!
NoicE skrev:för två skeva plåtburkar?
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |