Skrotnisse
What would Shervin do?
Gayvärlden är naturligtvis rättvisare.Lantmännens logga är himla manschauvinistisk och elitistisk också, den ende vinnande spermien liksom.
I sann socialdemokratisk anda vinner ingen.
Gayvärlden är naturligtvis rättvisare.Lantmännens logga är himla manschauvinistisk och elitistisk också, den ende vinnande spermien liksom.
Gayvärlden är naturligtvis rättvisare.
Ja när jag läser om lärarhögskolan är jag själaglad över att jag aldrig ska ha ansvar för några egna barn (utöver mig själv.) Apropå homo, skulle man utsläppcertifiera ett nutidsexemplar av en genomsnittlig västerlänsk sapiens från vagga till graven, så skulle nog den stackars barnfamiljen få betala utsläppsrättigheter värdiga ett kolkraftverk.
Homosexualitet är naturens sätt att skona de intelligenta och kreativa killarna från det tidskrävande föräldraskapet .
...fast sen kom jag att tänka på nåra riktigt motbjudande exemplar av sthlmshomosar. Som aftonbladet-nyhlén mfl. Så det har nog skett ngn form av inavel sedan daVinci
Gayvärlden är naturligtvis rättvisare.
Ej heller jag har några (legitima) avkommor.
Man saknar det ibland.
Men sedan kommer jag att tänka på vilken motbjudande slyngel jag var.
Och hopplös fjant jag är.
Världen klarar sig nog bättre utan de generna.
Tror inte en sekund på att det är högre studietempo i skolan idag än tidigare.
Varför är jag inte förvånad...
Förklarar ju alla jävla sär skrivningar.......
Senaste igår fick jag ett mail från en kund som stavade Psykadelisk....Sykadelisk......
Vidare så krävs det inte så många stökiga/underutbildade elever för att det rejält ska drabba hela klassen.
Disciplin är det som krävs
Frågan är då om vår utbildning verkligen gynnas av integration eller om man ska bunta ihop invandrarna i egna skolor.
Nu har jag iof ingen aning om hur dagens grundskola ser ut, så man kanske slår in en öppen dörr här...
Tack!ja fesstår präsis hur du tjäner.. ja har ret bra kåll ja me
så ja måste facktist retta dig på en pugnt: somalier hettere!!1
/ven av åning
Visst är det så.Ett stort dilemma är även de personer som utbildar sig till lärare idag & "svårighetsgraden" på utbildningen. Det är MÅNGA som går lärarutbildningen för det är vad de klarar av på högskolenivå, som samtidigt ger en "titel".
Jag har flertalet personer i (yttre) bekantskapskretsen som är lärare. INGEN av dom ska någonsin få undervisa mina framtida barn. NO WAY IN HELL! Har redan nu funderat på att hemskola dom...
De saknar all slags allmänbildning (vilket jag personligen tycker att man bör ha lite av.) och kolla in matematiken de läser på högs... Den är i klass med matte A. (tex. så är den enklaste av ingenjörskurser i matte som överöverkurs för lärarstudenterna)
Och tydligen (bevisligen bland de jag vet om) behöver man inte heller behärska svenska språket mer än genomsnittet heller.
Görs det inget åt utbildningen inom en snar framtid så kommer framtiden se än mörkare ut för Svergie än vad den redan gör...
(ja,jag har generaliserat mkt men faktum kvarstår, lärarlinjen är allt för slapp/enkel som det är nu...)
Min personliga favorit är ändå lärarstudentcheyen som undrade om hon _verkligen_ behövde läsa kurslitteraturen - "Vi får ju ändå ta med den på tentan?".
Det fick vi inte
Fet, ful, röda (!) blend och 1l latte-extra-socker på 10 min?Skojar du? Jag undrar om jag inte hade henne som elev på gymnasiet eller Komvux, eller både och.
Skit in skit ut.
Antalet omkomna i vägtrafiken minskar
Foto: Liza Simonsson Fra... |
|
Var femte trafikant respekterar inte stopplikten
En ny undersökning där Riks... |
|
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen
Försäkringsbolaget Svedea f... |
|
2025 års Kawasaki Z900 uppdateras
Inför 2025 års säsong är Ka... |