cubic
nothing beats cubic inches
Det verkar ju helt klart som om man inte ska pendla med hojen av den enkla anledningen att hojen behöver varas eftersom det är stänksmörjning.
Alltså gillar den inte att stå på tomgång vid rödlysen eller att puttra runt i innerstan. Kan vara så att man får begränsa sitt pendlande till dem dagarna som man ska ut o åka direkt efter jobbet. Blir inte så ofta iaf för mig, pallar inte dra på mig all utrustning på morgonen för att åka en mil till jobbet som tar 10 min.
Men att köra på bakhjulet verkar den ju klara av...
I en annan tråd var det ngn som snackat med en kille på Husa som sa att det var bara att slanga till soppan var slut, lite överdrivet säkert men skit samma.
Många ägare har ju skrivit i tråden och säger att det funkar flott.
Jag har som sagt inget emot att skruva lite, intervallen är dessutom längre på 07rna än tidigare årsmodeller.
Alla säger att Husan knäcker, personligen tycker jag att den ser jävligt najs ut orginal till skillnad från KTM. På pappret är ju vikt vs effekt finfin och att den ska vibrera mindre än KTM e ju inte fel. Husan är den hojen jag vill ha (07), så den blir det om jag får tag på en.
Det jag kan tänka mig att göra är att hänga på kraschpuckar, ev ett helsystem för ljudets skull, hehe, ombestyckning, luftburk osv. Sedan e ju instrumenten från Vapor jäffligt najs. Detta sammataget kan ju inte vara fel!!!
Alltså gillar den inte att stå på tomgång vid rödlysen eller att puttra runt i innerstan. Kan vara så att man får begränsa sitt pendlande till dem dagarna som man ska ut o åka direkt efter jobbet. Blir inte så ofta iaf för mig, pallar inte dra på mig all utrustning på morgonen för att åka en mil till jobbet som tar 10 min.
Men att köra på bakhjulet verkar den ju klara av...
I en annan tråd var det ngn som snackat med en kille på Husa som sa att det var bara att slanga till soppan var slut, lite överdrivet säkert men skit samma.
Många ägare har ju skrivit i tråden och säger att det funkar flott.
Jag har som sagt inget emot att skruva lite, intervallen är dessutom längre på 07rna än tidigare årsmodeller.
Alla säger att Husan knäcker, personligen tycker jag att den ser jävligt najs ut orginal till skillnad från KTM. På pappret är ju vikt vs effekt finfin och att den ska vibrera mindre än KTM e ju inte fel. Husan är den hojen jag vill ha (07), så den blir det om jag får tag på en.
Det jag kan tänka mig att göra är att hänga på kraschpuckar, ev ett helsystem för ljudets skull, hehe, ombestyckning, luftburk osv. Sedan e ju instrumenten från Vapor jäffligt najs. Detta sammataget kan ju inte vara fel!!!