Nyteknik
Bannad
Dee_cati skrev:Skriver man något sådant så tror jag att man ljuger.
Utveckla. Om du kan.
Dee_cati skrev:Skriver man något sådant så tror jag att man ljuger.
Ingenting alls.Räserkexet skrev:Så... vad är det som säger att superheta brudar alltid är dumma som spån...?
Klart man kan. Jag är ett slående exempel på det!Räserkexet skrev:Kan man inte vara både smart och snygg då?
korvgubbe skrev:Klart vi inte vill leva i en värld där ni kan vara både smarta och snygga..! Skulle ju ge oss taskigt självförtroende och mindrevärdeskomplex!
bullitt skrev:Klart man kan. Jag är ett slående exempel på det!
bullitt skrev:Eko
Stämmer. Kroppens tillvänjning (den slutar producera eget kreatin) vid konstant bruk är ju också anledningen till att man ska hålla upp med kreatinet med jämna mellanrum, typ två månaders bruk - en månads uppehåll.
Du verkar ha koll på vad du pratar om, roligt!
Nisse977 skrev:"Lösgodismage" Hahahahahaha!!! bra uttryck! Haha! Det ska jag komma ihåg.
Hoho.. Oj vad jag känner igen det där! Ett hett tips som funkade för mig är att du kollar upp Max-OT. Du har säkert hört talas om det. Man kan tycka vad man vill om specifika träningsmetoder, det finns ju lika många som det finns tränande i princip. Grejen som gjorde att det passade mig kanon var att en del av filosofin är korta men intensiva pass, samt inte så många set och reps per övning och muskelgrupp. Gjorde det lättare att släpa iväg arslet till gymet. Problemet för mig är/var just att komma iväg. Väl där och efteråt är det ju hur skönt som helst!korvgubbe skrev:ojdå, lusläste inte alla nya inlägg ordentligt..
Ja, jo, lite har jag ju lärt mig under åren som inbiten periodare.. (tränar 6 månader, blir förslappad i sex månader å får ångest och så börjar det om... så har det varit i tio år nu)
...är nog rätt bra på teori. Mitt problem är att applicera det på mig själv. Av egen erfarenet har jag märkt att en av de viktigaste egenskapen för bra resultat är:
Karraktär!
bullitt skrev:Problemet för mig är/var just att komma iväg. Väl där och efteråt är det ju hur skönt som helst!
Nyteknik skrev:Utveckla. Om du kan.
korvgubbe skrev:Ett litet talesätt jag lärde mig av nån som läste på GIH och tävlade i Atletic Fittnes..
"Träna upp ett kilo muskler och du har förbrännt ett kilo fett".
Muskler förbrukar mer energi varför mer muskelmassa håller bilringarna borta..
bullitt skrev:Ett par styrketräningspass i veckan påstås överlag vara ett bra komplement till förbränningsträning, man får då högre dygnsförbränning jämfört med om man enbart kör förbränningsträning. Direkt efter ett styrketräningspass är dessutom musklerna tömda, varför lågintensivsträning är mycket effektiv just då. Perfekt att placera sina promenader där. Samma sak på morgonen före frukost, en kopp kaffe och en proteindrink för att vakna respektive spara musklerna så mycket som möjligt, sedan en halvtimmas promenad innan man äter ordentligt.
/mina 5 öre.
5 öre? Det där var väl ett par tusen minst...Trango_B skrev:well...
...
...
...
Mina 5 öre
juha01 skrev:Vilke jäkla tråd!!!
Och så var det nån som sa att lila depåstöd var gay....
Dee_cati skrev:Säger man att utseendet itne spelar roll så tror jag att man ljuger, enkelt va? Var det inte det du menade, kanske missuppfattade dig. Eller är det bara jag som är ytlig? (tror knappast det)
Räserkexet skrev:Så... vad är det som säger att superheta brudar alltid är dumma som spån...?
Kan man inte vara både smart och snygg då?
Fy fan vad grälsjuk du är Nyteknik. Så fort dödsstrafftråden dött ut till din besvikelse så iscensätter du en ny moralkakediskussion. Har du inga kompisar IRL att bitcha med?Nyteknik skrev:Nej, du skrev att den som inte gillar platta kvinnomagar ljuger.
Ninjaboy skrev:Fy fan vad grälsjuk du är Nyteknik. Så fort dödsstrafftråden dött ut till din besvikelse så iscensätter du en ny moralkakediskussion. Har du inga kompisar IRL att bitcha med?
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|