Anders|J
Ny medlem
Om du menar MIN andra vurpa så tänker jag protestera. När jag blev påkörd föll jag aldrig omkull (ännu viktigare att poängtera är ju att jag aldrig släppte styret, för ni vet väl alla att "Har man inte släppt styret har man inte vurpat."?) så det räknas inte i mina ögon som en vurpa.
Känner mig faktiskt rätt lycklig att det gick så bra som det gick. Är ju inte alltför sällan man läser om folk som kör av vägen lindrigare än vad jag gjorde, och inte ens klarar livhanken.
Måste först säga att det är tråkigt att du har laggt ner hojen . Gjorde samma sak med min 1050 för en helg sen. Försäkrings jobbet hos meken går inte fort. De ska titta på den på torsdag, en vecka efter inlämnandet av hoj. Hur gör man för att skynda på regleringen, snacka med regleran och skynda på honom lr vänta glatt till verkstan har kollat vad det kostar ? Så jävla surt då hojen var i sjukt bra skick, 700 mil och silkeslen låda och inget missljud från motorn. Skulle vara intressant att höra hur fort det går för dig Petter