Å mest skämdes jag när de sa åt mig på besiktningen: " Så här kan den ju inte låta du får ju sätta på riktiga ljuddämpare". Där fick man för att man gjorde sig besvär att skruva på originalarna.
Teargaz, vet du om det kit som är framtaget till din hoj kommer att passa rakt av på en Thruxton? Jag kollade på originaldelarna och det är ju olika skivor och ok på Bonneville och Thruxton som original.
Nu har vi inte testat på en Thrux, men det SKA passa. Jag vill minnas att jag gjorde research där. Kollade upp om det är samma undergaffelben och nav på bonneville/thrux. Det ska det vara. Kollar man på andra siter som säljer bromsar (tex brembro) så finns samma broms till bonneville/thrux. Samma gäller Beringer.
Zard kanske inte är så pigg på frågan om min broms kommer passa på en Thrux men han kanske kan svara på frågan om det är exakt samma Brembo paket som passar på Thrux/Bonneville eller om det är nåt som skiljer sig mellan paketen;-)
Annars kan jag skicka ner mina gamla prylar till dig. Om dom passar så kommer ISR paketet också lira, men som sagt så ska det göra det.
PS: Fick du nån prisuppgift?