Va, tunga stålskruv? Blev det inte titan?
Tror nog mest på att de var alldeles för hårt åtdragna och materialet överstressat. Fast de kan ju ha köpt in ett lager med dålig skruv också.
Vi provade faktiskt det en gång att dra åt skruv så att de nästan gick av. Några gick ju av men de som inte gjorde det lossade vi och drog åt igen. Oj vad lätt de brast då.
Tillbaka efter Dalslandsrundan. Allt gick bra! Inget regn men lite kyligt så vi fick stanna och värma oss några gånger. Jag trodde inte att jag skulle klara mig turen runt då jag frös kopiöst redan efter 1 km. När vi gjorde ett kort stopp efter 2,5 mil upptäckte jag att dragkedjan i jackan var neddragen till hälften. Det gjorde rätt gott att stänga den. Sånt händer bara mig och tyvärr ofta.
Hoppas Tmax hör av sig när han kommit hem.
Blev det nåt Lyngern runt?
Nej det blev inget lygnen, tänkte strunta i en hojtur, men tösen gick till kvartsfinal i Jitexcup så det var bara hoppa på "Lady Di" och dra till Åby.
Fick i alla fall se ett mål, blev något försenad p.g.a. en blåklädd herre i Vit/Blå/gul bil med lampor på taket som hade lite åsikter om gällande hastighet, som tur är uppskattade han engelska skönheter så efter lite tillrätta visande så kom jag lyckligt fram till ÅBY.
Kallt som f...n, men 15 mil blev det idag i alla fall.